Rond 17u30 eten vind ik tbh verschrikkelijk.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zodat je het journaal kan kijken terwijl je eet?
Ik kom de laatste tijd met teveel honger thuis om tot zo laat te wachten
Ik ook.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Rond 17u30 eten vind ik tbh verschrikkelijk.
Dankje lollerkoffieplanterquote:Op woensdag 16 mei 2018 16:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is verrassend dat ''Loller....'' nog niet genoemd is.
Moet bijna elke avond weg, anders eet ik ook later ja.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ook. Eerst trainen, dan eten. Anders eet ik na m'n training alsnog weer.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Lollerbernalquote:Op woensdag 16 mei 2018 16:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is verrassend dat ''Loller....'' nog niet genoemd is.
Zielig obsessieve posts van niet-ZuidAmerika watchers mogen er ook wel bij.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
Een random kleuter zuid-amerikaan noemen die iedereen moet kennen mag er ook in.
'Obsessieve posts' is dan weer een van jouw stokstaartjes.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zielig obsessieve posts van niet-ZuidAmerika watchers mogen er ook wel bij.
Mensen die Koffieplanter in de kont kruipen ook.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zielig obsessieve posts van niet-ZuidAmerika watchers mogen er ook wel bij.
XXXX-god (vul naam zelf in)quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:11 schreef Masterminded het volgende:
Misschien kunnen we ook beter een bingo maken voor het immer voorspelbare wielersubforum hier.
Dat vind ik niet nodig.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die Koffieplanter in de kont kruipen ook.
Colombiafan die over obscure (Duitse) talenten begintquote:Op woensdag 16 mei 2018 16:20 schreef Aguero het volgende:
Juichen voor vage renners uit obscure landen mag ook op de bingo.
quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2232(...)art-giro-etappe.html
Tip: klik op de bron van de tweet en dan kun je 'vertalen' inklikken.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spaanse / Italiaanse tweets die driekwart stiekem niet kan lezen
Zijn er niet-bewegende gifjes?quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
XXXX-god (vul naam zelf in)
Bewegend gifje van Barney
Eindeloos gelul dat de break geen leuke break is
Eurosport gejammer
Columbiafan die over vrouwenwielrennen post en half het forum over zich heen krijgt (ten onrechte overigens).quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Colombiafan die over obscure (Duitse) talenten begint
Dat is pure onkunde natuurlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spaanse / Italiaanse tweets die driekwart stiekem niet kan lezen
Barneyquote:Op woensdag 16 mei 2018 16:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
XXXX-god (vul naam zelf in)
Bewegend gifje van Barney
Eindeloos gelul dat de break geen leuke break is
Eurosport gejammer
Ik heb speciaal taalcursussen gevolgd om de problematiek te vermijden.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Tip: klik op de bron van de tweet en dan kun je 'vertalen' inklikken.
Ja genoeg, een animated gif is niet hetzelfde als een los gifje.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn er niet bewegende gifjes?
Dit gezegd hebbende: pedante posts over spelling of grammatica
Dit klopt niet.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb speciaal taalcursussen gevolgd om de problematiek te vermijden.
Mensen die dik zijn zonder een geldige reden zijn walgelijk.quote:
Ik voor LuLu, mag dat?quote:
Jeroen en Karsten halen het uiteraard niet bij Renaat en José, maar ik vind ze eigenlijk wel prima doen dit jaar.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
Kritiek op Eurosport, is dat al genoemd?
Dit is een walgelijk voorbeeld van kankershaming.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mensen die dik zijn zonder een geldige reden zijn walgelijk.
Zoals Henk de Jong het ook zou vinden.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jeroen en Karsten halen het uiteraard niet bij Renaat en José, maar ik vind ze eigenlijk wel prima doen dit jaar.
Ik ben vooral blij dat Bobbie nu minder aan het woord komt. Wat een verschrikking was dat.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jeroen en Karsten halen het uiteraard niet bij Renaat en José, maar ik vind ze eigenlijk wel prima doen dit jaar.
Hollands poepen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij met GGMM enkele discussies gehad over taalcursussen en Rosetta Stone, daarbij heb je Parijs ook teveel van binnen gezien.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leg uit. Hoe weet jij welke taalcursussen ik wel of niet gevolgd heb?
Hoe oud is hij?quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:27 schreef LekkerWeertje het volgende:
Fausto wordt een hele goede renner.
40-45.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:27 schreef Aguero het volgende:
Hoeveel gewonden gaan er straks vallen in die smalle straatjes?
Betancur gaat niet door dat tunneltje passenquote:Op woensdag 16 mei 2018 16:27 schreef Aguero het volgende:
Hoeveel gewonden gaan er straks vallen in die smalle straatjes?
GGMM heeft cursussen gedaan bij Rosetta Stone, ik een paar bij de RUG voor studentenprijzenquote:Op woensdag 16 mei 2018 16:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij met GGMM enkele discussies gehad over taalcursussen en Rosetta Stone, daarbij heb je Parijs ook teveel van binnen gezien.
De rest zit al in de mongolenbus natuurlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:33 schreef Szura het volgende:
Djumbo laat Sjors en battaklien het zelf maar uitzoeken?
Die hebben geweldig geknecht in de eerste 50 kmquote:Op woensdag 16 mei 2018 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De rest zit al in de mongolenbus natuurlijk.
Brambilla.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:35 schreef Slobeend het volgende:
Pantano op kop? Ik snap er nu niks meer van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |