Geen idee wat de topspelers nu al verdienen, kan best dat ze een Tagliafico en Neres al een hoger salaris hebben gekregen om hier te tekenen. Staat nergens openbaar volgens mij wat ze verdienenquote:Op woensdag 16 mei 2018 17:30 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zal Ajax binnen tien jaar over de 1,2 miljoen grens heen durven qua salaris?
Neres denk ik niet, die had net 9 wedstrijden in het eerste daar in Brazilie. Taglia zou kunnen, maar de harde limiet schijnt 1 milljoen bruto te zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2018 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee wat de topspelers nu al verdienen, kan best dat ze een Tagliafico en Neres al een hoger salaris hebben gekregen om hier te tekenen. Staat nergens openbaar volgens mij wat ze verdienen
Dacht dat er over Neres juist berichten waren dat hij al een hoger salaris kreeg om hem hierheen te lokken. Maar goed het lijkt me toch dat je met tekengeld en makkelijke bonussen al heel veel kan goed maken.quote:Op woensdag 16 mei 2018 17:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Neres denk ik niet, die had net 9 wedstrijden in het eerste daar in Brazilie. Taglia zou kunnen, maar de harde limiet schijnt 1 milljoen bruto te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op woensdag 16 mei 2018 17:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Meer meer miljoenen jaaaaa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2018 17:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Meer meer miljoenen jaaaaa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Edje bedanktquote:Op woensdag 16 mei 2018 20:30 schreef StarGazer het volgende:
“het liefst was ik ook bij Ajax gebleven.”
Fuck, die komt binnen
Ook hoe hij nog de hele tijd over 'ons' sprakquote:Op woensdag 16 mei 2018 20:30 schreef StarGazer het volgende:
Fuck, die komt binnen
Ja, pijnlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2018 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook hoe hij nog de hele tijd over 'ons' sprak
it ain’t over till it’s overquote:Op woensdag 16 mei 2018 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Achja ik gun Ten Hag verder ook nog de tijd.
Rasajaciedquote:Op woensdag 16 mei 2018 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook hoe hij nog de hele tijd over 'ons' sprak
Makkelijk gelul achteraf, die had Dortmund echt niet afgezegd als het wel pais en vree was geweestquote:Op woensdag 16 mei 2018 20:30 schreef StarGazer het volgende:
Fuck, die komt binnen
We zullen het nooit zeker weten, maar ik geloof hem welquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Makkelijk gelul achteraf, die had Dortmund echt niet afgezegd als het wel pais en vree was geweest
Bijna net zo geloofwaardig als zijn als speler van Feyenoord ging ik vermomd naar Ajax om de trainingen van Van Gaal te zien verhaal.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We zullen het nooit zeker weten, maar ik geloof hem wel
'Daarom keek ik wel eens vanuit mijn auto naar trainingen van Ajax, toen Louis van Gaal daar trainingen gaf in De Meer', vervolgt Bosz.'quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijna net zo geloofwaardig als zijn als speler van Feyenoord ging ik vermomd naar Ajax om de trainingen van Van Gaal te zien verhaal.
We zullen het nooit weten.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Makkelijk gelul achteraf, die had Dortmund echt niet afgezegd als het wel pais en vree was geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |