Gaat De_Deeg voor de tweede plekken sprinten in de Tour?quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoho, Jarlinson gaat nog een Giro rit winnen. (heb ik ooit gezegd)
Dat dit uit jouw toetsenbord komt rollen is echt hilarisch.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja echt hilarisch man. Werd nog bijna aangereden ook.
quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Daar heb ik dus echt nul respect voor. Met je irritante gejuich.
Kijk nou wat die doet Hans, kijk nou wat ie doet. HohohHHOHOHAHAHAHAHA.quote:
Waag het niet.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit gifje houden we er in de komende tijd
quote:
Dit fijne stemgeluid is niet meer te beluisterenquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:29 schreef Mani89 het volgende:
Ok bij deze mijn commentaar op de overwinning van Kittel op de Champs Elysee. Like comment retweet en subscribe
http://25live.eurosport.com/575
Waar kunnen sprintersploegen zich nog testen voor de Tour? Dauphine/Suisse zijn al volgetimmerd met klimmetjes.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:26 schreef Columbiafan het volgende:
Ik wil nu trouwens eindelijk wel eens een duel zien tussen Kittel en Gaviria.
Norwayquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waar kunnen sprintersploegen zich nog testen voor de Tour? Dauphine/Suisse zijn al volgetimmerd met klimmetjes.
Leuk Joewen gifje dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.➞
Hoe kan je dit in godsnaam zo snel voorhanden hebben?quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Dit fijne stemgeluid is niet meer te beluisteren [ afbeelding ]
Kittel staat op Slovenie zie ik?quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waar kunnen sprintersploegen zich nog testen voor de Tour? Dauphine/Suisse zijn al volgetimmerd met klimmetjes.
Balwaze Belgium Tour.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Daar heb je toch een YT kanaal voor Wim?quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Aangezien Ster ZLM dit jaar ontbreekt zullen er veel ploegen naar Slovenië gaan.quote:
Eeuwig zonde zeg.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Ff lekker drie rondjes binnenhengelen dit halfjaarquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aangezien Ster ZLM dit jaar ontbreekt zullen er veel ploegen naar Slovenië gaan.
De Roog gaat daar even het klassementje binnentikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |