abonnement Unibet Coolblue
pi_179188046
Door een filmpje op Dumpert waarin een skelter voorkomt, moest ik opeens aan mijn eigen skelter-tijd denken _O_

Wat was dat eigenlijk tof. Ik had een hele mooie Mammoet-Skelter en samen met mijn vriendjes die ook een skelter hadden, reden we regelmatig door de wijk. Avonturen beleven. Sommigen hadden er ook een aanhangwagen achter. Later had ik ook een zwaailamp.

Besefte me ook dat ik tegenwoordig nooit meer kinderen op skelters op straat zie -O- Sowieso zie ik nooit meer kinderen buiten spelen.

Ik zie nooit meer ondergestoepkrijtte straten, nooit meer met warm weer kinderen met waterpistolen, nooit meer schoffies met blaaspijpen en besjes, nooit meer kinderen op fietsjes met kleurrijke kralen op de spaken of jochies met een stuk karton tussen hun spaken met een ratelgeluid, nooit meer kinderen die touwtje springen. Het voetbalveldje hier was in mijn tijd helemaal kaalgelopen, nu groeit er gvd riet op dat veld :{

Klacht : kinderen die alleen nog maar vlogs zitten te kijken, wat een dramatische klote jeugd heb je dan.
pi_179188133
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:57 schreef Jaume_I het volgende:
Ik zie nooit meer ondergestoepkrijtte straten, nooit meer met warm weer kinderen met waterpistolen, nooit meer schoffies met blaaspijpen en besjes, nooit meer kinderen op fietsjes met kleurrijke kralen op de spaken of jochies met een stuk karton tussen hun spaken met een ratelgeluid, nooit meer kinderen die touwtje springen.
Dit hangt verder niet samen met het gebiedsverbod van reclassering?
pi_179188323
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:57 schreef Jaume_I het volgende:
schoffies met blaaspijpen en besjes
Dat waren nog eens tijden!
Pijltjes draaien van folders en tijdschriften _O_
pi_179188392
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:57 schreef Jaume_I het volgende:
Door een filmpje op Dumpert waarin een skelter voorkomt, moest ik opeens aan mijn eigen skelter-tijd denken _O_

Wat was dat eigenlijk tof. Ik had een hele mooie Mammoet-Skelter en samen met mijn vriendjes die ook een skelter hadden, reden we regelmatig door de wijk. Avonturen beleven. Sommigen hadden er ook een aanhangwagen achter. Later had ik ook een zwaailamp.

Besefte me ook dat ik tegenwoordig nooit meer kinderen op skelters op straat zie -O- Sowieso zie ik nooit meer kinderen buiten spelen.

Ik zie nooit meer ondergestoepkrijtte straten, nooit meer met warm weer kinderen met waterpistolen, nooit meer schoffies met blaaspijpen en besjes, nooit meer kinderen op fietsjes met kleurrijke kralen op de spaken of jochies met een stuk karton tussen hun spaken met een ratelgeluid, nooit meer kinderen die touwtje springen. Het voetbalveldje hier was in mijn tijd helemaal kaalgelopen, nu groeit er gvd riet op dat veld :{

Klacht : kinderen die alleen nog maar vlogs zitten te kijken, wat een dramatische klote jeugd heb je dan.
Aan de andere kant worden ze zo ook minder snel ontvoerd. Ik vind het wel best.
pi_179188419
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 00:20 schreef Myrr het volgende:

[..]

Aan de andere kant worden ze zo ook minder snel ontvoerd. Ik vind het wel best.
Ja echt klote altijd als je weer in een kelder geworpen werd...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179188424
Verder terechte klacht, allemaal papkinderen die opgroeien tot mieten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179188440
Terechte klacht, als ik mijn neefjes/nichtjes spreek hebben ze het ook alleen maar over YouTube en allerlei nutteloze TV programma's.

Op die leeftijd rende ik hiermee rond met wat vriendjes uit de buurt:





_O_
pi_179188460
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 00:23 schreef macuscam het volgende:
Terechte klacht, als ik mijn neefjes/nichtjes spreek hebben ze het ook alleen maar over YouTube en allerlei nutteloze TV programma's.

Op die leeftijd rende ik hiermee rond met wat vriendjes uit de buurt:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O_
met naalden erin ja. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179188472
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:57 schreef Jaume_I het volgende:
Klacht : kinderen die alleen nog maar vlogs zitten te kijken, wat een dramatische klote jeugd heb je dan.
Met dank aan AaiPet scholen. :r
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  roze woensdag 16 mei 2018 @ 00:30:42 #10
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_179188527
Terechte klacht wel.
Your beauty never ever scared me.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 16 mei 2018 @ 00:35:00 #11
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_179188561
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 00:23 schreef macuscam het volgende:
Terechte klacht, als ik mijn neefjes/nichtjes spreek hebben ze het ook alleen maar over YouTube en allerlei nutteloze TV programma's.

Op die leeftijd rende ik hiermee rond met wat vriendjes uit de buurt:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O_
Een ballon afknippen ziet er inderdaad uitermate nuttig uit.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_179188622
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:57 schreef Jaume_I het volgende:
Door een filmpje op Dumpert waarin een skelter voorkomt, moest ik opeens aan mijn eigen skelter-tijd denken _O_

Wat was dat eigenlijk tof. Ik had een hele mooie Mammoet-Skelter en samen met mijn vriendjes die ook een skelter hadden, reden we regelmatig door de wijk. Avonturen beleven. Sommigen hadden er ook een aanhangwagen achter. Later had ik ook een zwaailamp.

Besefte me ook dat ik tegenwoordig nooit meer kinderen op skelters op straat zie -O- Sowieso zie ik nooit meer kinderen buiten spelen.

Ik zie nooit meer ondergestoepkrijtte straten, nooit meer met warm weer kinderen met waterpistolen, nooit meer schoffies met blaaspijpen en besjes, nooit meer kinderen op fietsjes met kleurrijke kralen op de spaken of jochies met een stuk karton tussen hun spaken met een ratelgeluid, nooit meer kinderen die touwtje springen. Het voetbalveldje hier was in mijn tijd helemaal kaalgelopen, nu groeit er gvd riet op dat veld :{

Klacht : kinderen die alleen nog maar vlogs zitten te kijken, wat een dramatische klote jeugd heb je dan.
Moet je eens bij mij komen. Ik heb uitzicht op een park. Daar komen elke dag kinderen spelen. Ze voetballen, krijten het hele wandelpad onder, ze amuseren zich met die speeldingen (wip, schommel en klimrekje), ik zie ze zelfs soms verstoppertje spelen (eentje met het gezicht tegen een boom staat tot 100 te tellen terwijl de rest zich verstopt in struiken.

Dus ja, onterechte klacht.
pi_179188626
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 00:23 schreef macuscam het volgende:
Terechte klacht, als ik mijn neefjes/nichtjes spreek hebben ze het ook alleen maar over YouTube en allerlei nutteloze TV programma's.

Op die leeftijd rende ik hiermee rond met wat vriendjes uit de buurt:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O_
Papieren pijltjes herken ik wel, maar wat betekent die ballon?
pi_179188659
Geen erwtenschieters kennen. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179188660
Rotjes met erwtenschieters afvuren. _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179188879
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 00:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Geen erwtenschieters kennen. :')
Ik zwaai naar dieren.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 16 mei 2018 @ 05:44:21 #17
186611 Haags
pi_179189927
Wat waren die dingen tof 20 jaar geleden _O_
Zonder wrijving geen glans
pi_179190595
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 00:46 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Moet je eens bij mij komen. Ik heb uitzicht op een park. Daar komen elke dag kinderen spelen. Ze voetballen, krijten het hele wandelpad onder, ze amuseren zich met die speeldingen (wip, schommel en klimrekje), ik zie ze zelfs soms verstoppertje spelen (eentje met het gezicht tegen een boom staat tot 100 te tellen terwijl de rest zich verstopt in struiken.

Dus ja, onterechte klacht.
Ja tuurlijk. En s'avonds slaapt iedereen in de bedstee
#fakenews
  woensdag 16 mei 2018 @ 10:07:28 #19
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_179192075
Dat komt omdat ze tegenwoordig alleen maar lopen te playstationen op die nintendomobieltjes van ze. Over twintigjaar heeft iedereen vierkante ogen...
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  woensdag 16 mei 2018 @ 10:08:36 #20
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_179192094
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 10:07 schreef Näsenbar het volgende:
Dat komt omdat ze tegenwoordig alleen maar lopen te playstationen op die nintendomobieltjes van ze. Over twintigjaar heeft iedereen vierkante ogen...
Zeiden ze 25 jaar geleden ook.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_179192749
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 00:46 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Moet je eens bij mij komen. Ik heb uitzicht op een park. Daar komen elke dag kinderen spelen. Ze voetballen, krijten het hele wandelpad onder, ze amuseren zich met die speeldingen (wip, schommel en klimrekje), ik zie ze zelfs soms verstoppertje spelen (eentje met het gezicht tegen een boom staat tot 100 te tellen terwijl de rest zich verstopt in struiken.
Dit dus.

Ligt volgens mij ook aan de omgeving en de ouders.
Als je van die semi-intellectuele ouders hebt die te beroerd zijn om af en toe een vieze broek uit te wassen of om ergens een pleister op te plakken zit die kroost alleen maar met een tablet op de bank laten zitten krijg je inderdaad van die verknipte jeugd.
  woensdag 16 mei 2018 @ 10:44:08 #22
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_179192779
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 00:46 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Moet je eens bij mij komen. Ik heb uitzicht op een park. Daar komen elke dag kinderen spelen. Ze voetballen, krijten het hele wandelpad onder, ze amuseren zich met die speeldingen (wip, schommel en klimrekje), ik zie ze zelfs soms verstoppertje spelen (eentje met het gezicht tegen een boom staat tot 100 te tellen terwijl de rest zich verstopt in struiken.

Dus ja, onterechte klacht.
And so is the past
pi_179192805
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 10:42 schreef Werkman het volgende:

[..]

Dit dus.

Ligt volgens mij ook aan de omgeving en de ouders.
Als je van die semi-intellectuele ouders hebt die te beroerd zijn om af en toe een vieze broek uit te wassen of om ergens een pleister op te plakken zit die kroost alleen maar met een tablet onaangemoedigd op de bank.
Nu had je dat vroeger ook met de tv en stripboeken maar als de zon scheen waren wij buiten, geen aan moediging nodig. :7


[ Bericht 6% gewijzigd door Werkman op 16-05-2018 10:54:36 ]
pi_179193030
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 10:42 schreef Werkman het volgende:

[..]

Dit dus.

Ligt volgens mij ook aan de omgeving en de ouders.
Als je van die semi-intellectuele ouders hebt die te beroerd zijn om af en toe een vieze broek uit te wassen of om ergens een pleister op te plakken zit die kroost alleen maar met een tablet op de bank laten zitten krijg je inderdaad van die verknipte jeugd.
Eerder van die tokkies denk ik, pleuren een playstation in een hok want dan zijn ze lekker rustig de hele dag. Maan gaat na de hockey en vioolles nog even in bomen klimmen hoor.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 16 mei 2018 @ 10:57:50 #25
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_179193035
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 00:23 schreef macuscam het volgende:
Terechte klacht, als ik mijn neefjes/nichtjes spreek hebben ze het ook alleen maar over YouTube en allerlei nutteloze TV programma's.

Op die leeftijd rende ik hiermee rond met wat vriendjes uit de buurt:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O_
Die onderste maakten wij met het doosje van een filmrolletjes waar de bodem was uitgezaagd. Godver wat ging dat hard. We noemden het alleen een tietschieter omdat het eerste dat we raakte in de testfase een tiet was.

Voor die papieren pijltjes hadden we natuurlijk een meerloops schieter met handvat en vizier.
pi_179193060
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 10:57 schreef tja77 het volgende:

[..]

Die onderste maakten wij met het doosje van een filmrolletjes waar de bodem was uitgezaagd. Godver wat ging dat hard. We noemden het alleen een tietschieter omdat het eerste dat we raakte in de testfase een tiet was.

Voor die papieren pijltjes hadden we natuurlijk een meerloops schieter met handvat en vizier.
Rollen waar de alluminiumfolie om zat hier. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 16 mei 2018 @ 11:02:28 #27
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_179193119
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 00:23 schreef macuscam het volgende:
Terechte klacht, als ik mijn neefjes/nichtjes spreek hebben ze het ook alleen maar over YouTube en allerlei nutteloze TV programma's.

Op die leeftijd rende ik hiermee rond met wat vriendjes uit de buurt:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O_


Kenners weten.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 16 mei 2018 @ 11:07:38 #28
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179193207
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 00:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Geen erwtenschieters kennen. :')
Niet oorlogje spelen met keiharde maiskorrels en daardoor iemand blind schieten aan 1 oog :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 16 mei 2018 @ 11:10:11 #29
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179193244
quote:
7s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:02 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Kenners weten.
Dit ja. Hele struiken vol aan overkant. Genot. Weet niet hoeveel auto's boos zijn gestopt
  woensdag 16 mei 2018 @ 11:16:55 #30
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_179193344
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 10:57 schreef tja77 het volgende:

[..]

Die onderste maakten wij met het doosje van een filmrolletjes waar de bodem was uitgezaagd. Godver wat ging dat hard. We noemden het alleen een tietschieter omdat het eerste dat we raakte in de testfase een tiet was.

Voor die papieren pijltjes hadden we natuurlijk een meerloops schieter met handvat en vizier.
Wij maakten ze van de vingers van die Sorbo handschoenen. En ook gewoon een stukje pvc van de blaaspijpen.
And so is the past
pi_179193425
Goede ideeėn in dit topic voor mijn vrije middag
-nee-
pi_179193441
Mooie tijden waren dat _O_
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  woensdag 16 mei 2018 @ 11:27:22 #33
13250 Lod
Sapere aude!
pi_179193493
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 00:20 schreef Myrr het volgende:

[..]

Aan de andere kant worden ze zo ook minder snel ontvoerd. Ik vind het wel best.
Ja, want dat gebeurde ook echt elke dag :')
GNU Terry Pratchett
pi_179193511
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 00:46 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Moet je eens bij mij komen. Ik heb uitzicht op een park. Daar komen elke dag kinderen spelen. Ze voetballen, krijten het hele wandelpad onder, ze amuseren zich met die speeldingen (wip, schommel en klimrekje), ik zie ze zelfs soms verstoppertje spelen (eentje met het gezicht tegen een boom staat tot 100 te tellen terwijl de rest zich verstopt in struiken.

Dus ja, onterechte klacht.
thanks ik wist al niet hoe verstoppertje ging
  woensdag 16 mei 2018 @ 11:39:46 #35
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_179193662
quote:
7s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:02 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Kenners weten.
Heel wat ruiten mee bevuild met die krengen ja.
  woensdag 16 mei 2018 @ 11:44:13 #36
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179193741
Terechte klacht, het is dat er hier altijd een gehandicapte op een skelter rijdt (al een jaar of 30) maar verder zie je die dingen nooit meer. Het trapveldje bij ons in de buurt is ook altijd leeg. Zonde.
pi_179193794
Mijn zoontje is pas 16 maanden maar zn 1e tractor staat al klaar, en zeker weten dat er een skelter gaat komen. Als het een beetje lekker weer is dan is hij non-stop buiten te vinden dus dat moet wel goed komen :)
Voor de regenachtige dagen heeft hij sinds de geboorte alvast een abo op de Donald Duck, hij mag niet klagen :P
  woensdag 16 mei 2018 @ 11:55:12 #38
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_179193982
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:46 schreef Questular het volgende:
heeft hij sinds de geboorte alvast een abo op de Donald Duck, hij mag niet klagen :P
Goeie smoes man. Deed ik met LEGO bij mijn zoontje. :P.
And so is the past
pi_179194015
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 10:57 schreef tja77 het volgende:

[..]

Die onderste maakten wij met het doosje van een filmrolletjes waar de bodem was uitgezaagd. Godver wat ging dat hard. We noemden het alleen een tietschieter omdat het eerste dat we raakte in de testfase een tiet was.

Voor die papieren pijltjes hadden we natuurlijk een meerloops schieter met handvat en vizier.
Tietschieters _O-

Ja ik heb zelf ook inderdaad een aantal blaaspijpen gemaakt met blokjes hout en tape zodat het op een geweer leek :7
pi_179194066
quote:
7s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:02 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Kenners weten.
Dit inderdaad :D, of bij de boer wat maļskolven jatten en in een rugzak meenemen 8-)
pi_179194088
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Goeie smoes man. Deed ik met LEGO bij mijn zoontje. :P.
Ik moet toch zeker weten dat er niks raars in de Donald Duck van deze week staat :P
  woensdag 16 mei 2018 @ 12:10:38 #42
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_179194255
Speciaal voor TS mijn zoon op zijn moederneukend grote skelter

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')