Dat zal wel meevallen hoor.quote:
Ik kan dat niet zien.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:38 schreef hhh38 het volgende:
VBL / [Franse Ligue 1] #7 Complete chaos (en PSG)
Spanning jongens
Oh je bedoelt die vent van 2m ofzo, was die zo goed? Ik bedoelde Bie Bahebeck ( of zoiets)quote:
MemphisGodquote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:38 schreef hhh38 het volgende:
VBL / [Franse Ligue 1] #7 Complete chaos (en PSG)
Spanning jongens
Ja die Deen werd gehaald nadat Haller vertrok.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:39 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Oh je bedoelt die vent van 2m ofzo, was die zo goed? Ik bedoelde Bie Bahebeck ( of zoiets)
Fraser kan vanaf morgen zich voorbereiden op de Jupiler.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:47 schreef Haringkop het volgende:
Toch de nalatenschap van Faser, zouden ze hem in Arnhem nog een bedankje sturen?
Dank je! Jammer dat het zo snel uitverkocht was. Ik had graag in dat vak gezeten...quote:
Hij krijgt zijn bonus nog. Als Vitesse Europees zou halen zou hij doe krijgen, zelfs na zijn terechte ontslag.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:47 schreef Haringkop het volgende:
Toch de nalatenschap van Faser, zouden ze hem in Arnhem nog een bedankje sturen?
Zou Sturing niet gewoon trainer moeten worden? Ipv die Rus.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:51 schreef yats het volgende:
[..]
Hij krijgt zijn bonus nog. Als Vitesse Europees zou halen zou hij doe krijgen, zelfs na zijn terechte ontslag.
Net als dit seizoen heh.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 23:23 schreef PSVCL het volgende:
Europese tickets Nederlandse ploegen 2018-2019:
PSV - play off (4e voorronde) Champions League, bij verlies groepsfase EL.
Ajax - 2e voorronde Champions League
Feyenoord: 3e voorronde (van vier) Europa League
AZ: 2e voorronde Europa League
Vitesse: 2e voorronde Europa League
alleen PSV in europa dus
Je weet dat zelfs de 1e voorronde asl Europees is?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 23:23 schreef PSVCL het volgende:
Europese tickets Nederlandse ploegen 2018-2019:
PSV - play off (4e voorronde) Champions League, bij verlies groepsfase EL.
Ajax - 2e voorronde Champions League
Feyenoord: 3e voorronde (van vier) Europa League
AZ: 2e voorronde Europa League
Vitesse: 2e voorronde Europa League
alleen PSV in europa dus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |