Jan Boven.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie wordt er gepest in het peloton?
Je hebt geen interesse in de maatschappij? Laten we zeggen; als er een aanslag is, kom je pas over vijf dagen onder je steen vandaan?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zet de TV uit als het over dat soort gedoe gaat
Iedereen die zo nu en dan een paar worsten en een VVV-bon krijgt is een prof.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het verbaast me vooral dat er schijnbaar 113 profrenners zijn in Nederland.
Vanendert schijnen ze soms te pesten door hem ''Alien'' te noemen om onduidelijke redenen....quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat Lenny Hofstede wel wordt gepest.
Vandaag vooral Chaves in ieder geval.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie wordt er gepest in het peloton?
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zet de TV uit als het over dat soort gedoe gaat
Rondvaartquote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
ONZE TOM VIRTUEEL 2E!!!
Vlag kan uit
Jelle geeft ons allemaal de middelvinger en we zien hem volgend jaar weer terug op de Muur van Huy.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vanendert schijnen ze soms te pesten door hem ''Alien'' te noemen om onduidelijke redenen....
Van-Gaal-we-moeten-Juichen.gifquote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
ONZE TOM VIRTUEEL 2E!!!
Vlag kan uit
Belletti wellicht?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welke sprinters zitten er voorin naast Bennett? Sbaraaslieje?
Ik heb Gianni nog weinig in beeld gezien, zouden ze bij RCS een opdracht hebben gegeven aan de regisseur om hem te negeren?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dacht dat Gianni zei dat iedereen mee zat, maar dat was dus exclusief Belletti.
Dit wordt bijna onmogelijk te controleren, tenzij wat ploegen knechten inzetten omdat hun d-sprinter misschien kan winnen als Bennett ingesloten raaktquote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan moet Bennett dit winnen met tien vuisten in zn neus. Maar hopelijk ontploft het nog op laatste heuvel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |