Ik hoop dat België wereldkampioen wordt. Zou echt werelds zijn!quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:53 schreef VeX- het volgende:
Die Belgjes zijn niks man. Alleen een groots team op papier. Als ze de kwartfinale halen mogen ze heel hard in hun handjes knijpen.
Drie middenvelders met grofweg dezelfde kwaliteitenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 00:26 schreef hhh38 het volgende:
Frankrijk morgen waarschijnlijk:
"Thursday's training session suggests that France's starting XI vs the USA tomorrow will be:
Lloris; Sidibe, Varane, Umtiti, Mendy; Kante, Pogba, Matuidi; Griezmann, Mbappe, Giroud"
Zou wel eens de uiteindelijke basisopstelling kunnen zijn.
Ze zijn al in Rusland.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:48 schreef Masterminded het volgende:
https://twitter.com/SeFutbol/status/1005502939484577792/photo/1
Uitzwaaipot. Benieuwd of Rodrigo of Costa wint. Of ze kiezen per tegenstander
dat krijg je er voorlopig niet uit denk ik,zeker met het spelersmateriaal wat ze hebben.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Spanje weer met de ''letterlijk-de-bal-in-het-doel-willen-dribbelenziekte''
Niet 😣zo leim doen. Im zit totmin enkele un het bier . Zaals dat niet eas geeest had ik bet gewteene.quote:
🤔quote:Op zaterdag 9 juni 2018 22:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Niet 😣zo leim doen. Im zit totmin enkele un het bier . Zaals dat niet eas geeest had ik bet gewteene.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 22:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Niet 😣zo leim doen. Im zit totmin enkele un het bier . Zaals dat niet eas geeest had ik bet gewteene.
[..]
[..]
Gewoon niet meer posten met drank op, een gratis tip van mij.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 22:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zie nu allemaal nobuddies geprogrammeerd staan als commentatoren naast Frank Raes en Flipje. Geert Heremans, Niko Lainé??quote:
Niko ken ik ook niet, de rest zijn wel VRT fossielen volgens mij.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zie nu allemaal nobuddies geprogrammeerd staan als commentatoren naast Frank Raes en Flipje. Geert Heremans, Niko Lainé??
Heel mooi shirt juistquote:Op maandag 11 juni 2018 21:07 schreef T3hTommay het volgende:
Wat zien die Belgjes er verschrikkelijk uit man, kutshirt.
Jawel hoor. 4 puntenquote:Op maandag 11 juni 2018 21:28 schreef Belgosome het volgende:
Costa Rica gaat echt niks presteren dit WK
Panama kan thuis blijven.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:32 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Beginnen ze er weer in te geloven? Het nieuwe Engeland.
België ligt er tegen de eerste de beste deftige ploeg uit. Moeten een top trainer aan stellen om het maximale uit al die top spelers te halen.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:30 schreef Frutsel het volgende:
België-brazilië wordt krakertje in kwartfinale.
We gaan het zien. Ze zitten in de lastige helft van het schema met Duitsland en Brazilië maar ik gok dat er meer uit komt dan menig denkt.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:35 schreef franske19 het volgende:
[..]
België ligt er tegen de eerste de beste deftige ploeg uit. Moeten een top trainer aan stellen om het maximale uit al die top spelers te halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |