Het leven dirigeert ieder individu zijn eigen richting uit..quote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:18 schreef Trashcanman het volgende:
Tijdje geleden dat ik jou getroffen heb bef
Gelukkig wel ja. Zou wat zijn als we allemaal precies hetzelfde dedenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:18 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het leven dirigeert ieder individu zijn eigen richting uit..
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:22 schreef Trashcanman het volgende:
Ah niet verkeerd. Ik moet even tot eind deze maand wachten tot ik weer bands kan kijken.
Ik ben een jaar of 2 terug in dat nieuwe pand geweest van Tivoli/Vredenburg geweest en vond het wel prima eigenlijk..quote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sleep @ vredenburg (blijf het een kuttent vinden)
Meshuggah, Suffocation en Death Angelquote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:24 schreef Trashcanman het volgende:
Wat ga je sowieso op forta kijken als je gaat?
I know. Ik kom er regelmatig maar qua bewegingsvrijheid en personeel blijf ik het kut met peren vinden. Zielloze bendequote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben een jaar of 2 terug in dat nieuwe pand geweest van Tivoli/Vredenburg geweest en vond het wel prima eigenlijk..
Lekker. Suffe Keesje moet ik ook snel weer eens live zien, twijfel nog over een kaartje voor stonehenge festival kopen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:25 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Meshuggah, Suffocation en Death Angel..
Het was m'n enige keer tot nu toe en stond op het balkon, vond het relaxed.. Geluid prima, hoefde geen oordopjes erin te schuiven om bescherm te zijn, vriendelijk barpersoneel..quote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
I know. Ik kom er regelmatig maar qua bewegingsvrijheid en personeel blijf ik het kut met peren vinden. Zielloze bende
Ze hebben wel een nieuwe frontman, ben wel benieuwd wat dat geeft..quote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Lekker. Suffe Keesje moet ik ook snel weer eens live zien, twijfel nog over een kaartje voor stonehenge festival kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |