abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179161094
Hoe het dat als mijn bovenbuurman thuis ik kut internet heb en alles traag is? Terwijl als hij weg is ik wel perfect internet heb.

Klacht; Klote internet door BovenBuurman
Ja
pi_179161137
Wifi? Overlappende kanalen?
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
pi_179161210
Ik het geen idee.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
pi_179161255
Hoe kan dat dan?

Telkens als die mongool thuis is heb ik dus kut internet , hij is wel een gamerd dus hij zal wel facking veel routers hebben ofzo?
Ja
pi_179161432
Standaard staat een wifi router op een bepaald kanaal ingesteld, als je hetzelfde kanaal of naast liggende gebruikt dan kunnen ze elkaar gaan storen.
(Google evt. naar 'wifi kanaal'.)
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
pi_179161442
Of iets waardoor mijn internet zwaar kut is als hij thuis is.
Ja
pi_179161484
En anders maar ouderwets een pr0n-dvd'tje scoren.
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
pi_179161509
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 20:27 schreef Demon90 het volgende:
Of iets waardoor mijn internet zwaar kut is als hij thuis is.
Beschrijf je situatie en problemen eens. Heb je bijvoorbeeld je computer met een kabeltje aan het modem hangen of gebruik je wifi? Wat gebeurt er precies als hij thuis is? Is je verbinding langzamer of valt ie helemaal weg etc.

Heb je je bovenbuurman al eens benaderd? Misschien is het wel een computernerd die een idee heeft wat er aan de hand is?

Zit hij in een ander huis? Of woon je in een studentenhuis waar iedereen op dezelfde verbinding zit? Gebruikt hij misschien al dan niet stiekem jouw verbinding?

Ik heb weleens een buurjongen gehad die mijn WIFI gebruikte stiekem. (was nog in de tijd dat iedereen zonder wachtwoord wifi gebruikte). Toen ik een keer aangebeld en vervolgens ging hij overdag downloaden als ik op werk was. Ging prima (downloaden mocht ook nog toen)
pi_179161692
Heb je je wachtwoord opnieuw ingesteld wel?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179161852
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 20:29 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Beschrijf je situatie en problemen eens. Heb je bijvoorbeeld je computer met een kabeltje aan het modem hangen of gebruik je wifi? Wat gebeurt er precies als hij thuis is? Is je verbinding langzamer of valt ie helemaal weg etc.

Heb je je bovenbuurman al eens benaderd? Misschien is het wel een computernerd die een idee heeft wat er aan de hand is?

Zit hij in een ander huis? Of woon je in een studentenhuis waar iedereen op dezelfde verbinding zit? Gebruikt hij misschien al dan niet stiekem jouw verbinding?

Ik heb weleens een buurjongen gehad die mijn WIFI gebruikte stiekem. (was nog in de tijd dat iedereen zonder wachtwoord wifi gebruikte). Toen ik een keer aangebeld en vervolgens ging hij overdag downloaden als ik op werk was. Ging prima (downloaden mocht ook nog toen)
Nee woon in een flat hij woont boven mij, heb al vanaf dag 1 last van hem hij heeft een subwoofer en wil hem niet uit of zachter zetten.
Dus het lijkt mij niet dat hij naar dit probleem wel wilt luisteren.

Ook is hij een *Computer / Game nerd inderdaad*

Ja mijn wifi wordt langzamer als hij thuis is. Maar ik heb wel een goed wachtwoord erop.

Ik weet ook precies wanneer die thuis is. Want dan is mijn internet dus kut en ik weet in welke auto hij rijd omdat ik hem wel eens met die auto thuis heb zien komen toen ik de hond aan het uit laten was.

Maar als ik dan kut internet heb en kijk uit de raam en ja hoor zijn auto staat er.
Ja
pi_179161881
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 20:37 schreef Sigaartje het volgende:
Heb je je wachtwoord opnieuw ingesteld wel?
Hij heeft een keer mijn internet helemaal laten weg vallen toen ik een wifi naam over hem had gemaakt ;) Toen moest ik telkens mijn router resetten enzo.
Ja
pi_179161883
Andere wifi kanaal
.
pi_179161953
Mijn vorige TV stoorde het radio “bakkie” van de buurman, volgens hem lag dat aan het feit dat het een plasma was. Weet niet of zoiets ook invloed kan hebben op de WiFi.

Owja, als iedereen zegt dat je een ander kanaal moet proberen, zou je dat eens kunnen proberen. Je hebt zelfs een app die verschillende WiFi kanalen scant, weet alleen niet meer hoe die heet...
Weggegaan en opgerot
pi_179161954
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 20:48 schreef Fer het volgende:
Andere wifi kanaal
Kan niet met de Experia Box V8.
Ja
pi_179161989
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 20:51 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Mijn vorige TV stoorde het radio “bakkie” van de buurman, volgens hem lag dat aan het feit dat het een plasma was. Weet niet of zoiets ook invloed kan hebben op de WiFi.

Owja, als iedereen zegt dat je een ander kanaal moet proberen, zou je dat eens kunnen proberen. Je hebt zelfs een app die verschillende WiFi kanalen scant, weet alleen niet meer hoe die heet...
Denk dat het niet daardoor komt.
Ik kan geen ander kanaal pakken met de Experia Box V8.
Ja
pi_179162013
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 20:51 schreef Demon90 het volgende:

[..]

Kan niet met de Experia Box V8.
Jawel

Start WLAN settings Channel werkt niet? (of is niet aanwezig)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_179162063
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 20:54 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]

Jawel
Hoe dan? Als ik inlog kan ik geen ander kanaal kiezen.
Ja
pi_179162081
Maarja anyway als dat het probleem niet is wat kan het dan zijn? Zou het kunnen doordat hij meerdere sterke routers heeft?
Ja
pi_179162082
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 20:53 schreef Demon90 het volgende:

[..]

Denk dat het niet daardoor komt.
Ik kan geen ander kanaal pakken met de Experia Box V8.
Klantenservice van KPN kan je op een ander kanaal zetten.
pi_179162091
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 20:57 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Klantenservice van KPN kan je op een ander kanaal zetten.
Telfort heb ik
Ja
pi_179162121
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 20:57 schreef Demon90 het volgende:

[..]

Telfort heb ik
Is van KPN, maar de Telfort ks kan het ook.
Weggegaan en opgerot
pi_179162140
Welke opties heb je dan wel als je inlogt?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_179162153
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 20:58 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Is van KPN, maar de Telfort ks kan het ook.
Zal het eens proberen maar als dat niet werkt kan ik dan beter een extra router kopen?

Vind het gewoon vreemd dat mijn internet alleen stoort wanneer die mongool thuis is.
Ja
pi_179162187
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 20:57 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Klantenservice van KPN kan je op een ander kanaal zetten.
Dat ik toch hopen van niet. Dat is een LAN setting, heeft de ISP niets mee te maken.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_179162509
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 21:01 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]

Dat ik toch hopen van niet. Dat is een LAN setting, heeft de ISP niets mee te maken.
Heb ook problemen gehad met signaal/kanaal. Altijd rond etenstijd als iedereen in de straat thuis kwam van werk begon de ellende. Woon bijna aan t eind van de straat/wijk. Ze hebben wat uitgemeten op afstand, een kanaal/signaal veranderd, weer uitgemeten en het was opgelost. Klantenservice kwam met een technische uitleg. Ben de details vergeten maar t kwam neer op dat de gebruikelijke kanalen overbelast waren, en er op een ander kanaal meer capaciteit beschikbaar was.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')