abonnement Unibet Coolblue
pi_179187419
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:18 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als de Britten het niet ten val kunnen brengen kan Nederland het al helemaal niet toch.
Klopt, maar Nederland kan er wel uit gaan en dan is het niet meer ons probleem. Stichten we wel een nieuwe unie met de Britten ofso.
pi_179187438
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:21 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Klopt, maar Nederland kan er wel uit gaan en dan is het niet meer ons probleem. Stichten we wel een nieuwe unie met de Britten ofso.
Had men zijn vingers liever van de EEG gelaten!
pi_179190589
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:01 schreef john2406 het volgende:

[..]

Oei je hebt wel veel vertrouwen in de (watjes) van de regering.
Ik heb een ontiegelijke hekel aan onze regering, maar een ding kun je de VVD niet noemen en dat zijn watjes. Rutte mag dan niet sociaal zijn voor de Nederlanders, reken maar dat hij dat ook niet is voor de Fransen. Dan heb je aan de VVD wel een goed wapen.
pi_179190633
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:21 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Klopt, maar Nederland kan er wel uit gaan en dan is het niet meer ons probleem. Stichten we wel een nieuwe unie met de Britten ofso.
en dan gaan we daar weer uit want we willen onze soevereiniteit terug?
pi_179194805
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 07:27 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik heb een ontiegelijke hekel aan onze regering, maar een ding kun je de VVD niet noemen en dat zijn watjes. Rutte mag dan niet sociaal zijn voor de Nederlanders, reken maar dat hij dat ook niet is voor de Fransen. Dan heb je aan de VVD wel een goed wapen.
Waarom noem je speciaal de VVD de rest hoort er ook bij oppositie en coalitie, zitten er naar mijn mening tot hun schouders in, en wat betreft Mark, die zit volgens mij tot de schouder bij mekkie in haar ..... En dan noem ik jucker nog niet eens.
pi_179202232
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:36 schreef john2406 het volgende:

[..]

Waarom noem je speciaal de VVD de rest hoort er ook bij oppositie en coalitie, zitten er naar mijn mening tot hun schouders in, en wat betreft Mark, die zit volgens mij tot de schouder bij mekkie in haar ..... En dan noem ik jucker nog niet eens.
Ik noem de VVD omdat dit nou juist de partij is die het beste op de staatskas past, zelfs al zou de gewone burger ervoor moeten bloeden. Heb je het over geld en over niet willen betalen, dan is de VVD wel de partij bij uitstek die ik het meeste vertrouw en dan ben ik nota bene een SPer. :P

Verder heeft de VVD uiteindelijk de macht met Rutte als MP, hij bepaalt de koers niet de oppositie.
pi_179210430
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 18:03 schreef MakkieR het volgende:
Verder heeft de VVD uiteindelijk de macht met Rutte als MP, hij bepaalt de koers niet de oppositie.
Juist het tegenovergestelde is waar, niks van macht heeft deze zonder gedoogpartners.
Met andere woorden meerdere zitten er tot hun hals in!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2018 00:00:46 ]
pi_179212025
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 23:46 schreef john2406 het volgende:

[..]

Juist het tegenovergestelde is waar, niks van macht heeft deze zonder gedoogpartners.
Met andere woorden meerdere zitten er tot hun hals in!
Rutte is degene die straks aan tafel zit met Macron, niet Pechtold, Buma of die van CU. ( ben zijn naam even kwijt ) Rutte moet daar dus onderhandelen en hij moet uiteindelijk de eerste beslissingen nemen. Wat daarna gebeurt, ja dat is gekakel van de politiek, ( waar de VVD overigens vaak niks van aantrekt ) dat kennen we zo langzamerhand wel. Maar de eerste onderhandelingen worden toch echt gedaan door de machthebbers in dit geval de MP van Nederland en president van Frankrijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')