abonnement Unibet Coolblue
pi_179157864
quote:
Ook de Duitse moslimgemeenschap veroordeelde de publiciteitscampagne die als respectloos wordt beschouwd.
Een vlag op een dop.

Tering.
quote:
Eichbaum heeft op de polemiek gereageerd door zich in een verklaring te verontschuldigen. "We hebben per ongeluk een fout gemaakt. Onze excuses aan alle moslims die zich beledigd voelden". De campagne werd stopgezet.
Vervolgens gaan toegeven aan de debiliteit van het sprookjesvolk, vooral blijven pamperen en grenzeloze en antieke achterlijkheid blijven belonen.

Zum wohl!

  Redactie Frontpage maandag 14 mei 2018 @ 18:27:33 #127
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_179158883
Wat trouwens ook leuk is, op het shirt van Saudi Arabië staat heel die rare vlag niet eens _O-

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_179158946
quote:
2s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:17 schreef ToT het volgende:

[..]

Omdat hun pikkies zo klein zijn dat ze daar niet snel op getrapt kunnen worden.
Bron?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 14 mei 2018 @ 18:39:25 #129
74056 crew  ToT
  maandag 14 mei 2018 @ 18:44:19 #130
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179159236
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 18:27 schreef LTVDK het volgende:
Wat trouwens ook leuk is, op het shirt van Saudi Arabië staat heel die rare vlag niet eens _O-

[ afbeelding ]
Nee, omdat voetbal natuurlijk ook hartstikke haram is.
pi_179159406
Het is niet te geloven over wat voor onzin hier topics worden geopend.
Kan er geen speciaal forum voor bergvolk worden geopend? Kunnen ze tegen mekaar uit hun nek lullen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  maandag 14 mei 2018 @ 19:15:54 #133
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_179159859
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:22 schreef descon het volgende:

[..]

Issue is dat SA van hun vlag een religieuze uiting heeft gemaakt.

Zou je het politiek correct willen aanpakken zou je de vlag van SA juist internationaal gezien moeten boycotten omdat het een religieuze uiting is waarvoor een sport evenement niet bedoeld is.

Zou het zelfde zijn als een christelijk land "Jezus is de ware" op zijn vlag heeft staan.....
Moet je voor de lol eens vergelijken hoeveel religieuze uitingen er op het veld bij zijn gekomen de laatste pakweg vijftien, twintig jaar. Je had hooguit het bijgelovige kruisje van gras bij de wissel.

Ik herinner me een Afrika Cup destijds waarbij Egypte won en een paar spelers spontaan gingen bidden. Binnen een paar seconden stonden er officials binnen de lijnen om ze met een vingertje terecht te wijzen: dit hoort hier niet.

Sindsdien is het geëscaleerd. Voor het veld oplopen en soera of knielen, naar boven wijzen, de handen vouwen of een doeaatje bij een goal of zelfs een complete soedjoed (prostratie) richting Mekka, levensgrote tattoos van Jezus/engelenvleugels/kruizen.

Ergens zijn we gestopt met het grenzen durven aangeven die er in naam nog wel zijn ("geen religieuze uitingen") en nu marcheren Jezus en Allah gewoon het veld op. Let maar op als Saoedi Arabië scoort dit WK. Complete gebedsrij, gegarandeerd. En geen official die er tegenin durft te gaan, terwijl dat bij uitstek godslasterlijk is, erger dan zo'n bierdopje.
  maandag 14 mei 2018 @ 19:19:46 #134
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_179159912
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:15 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Moet je voor de lol eens vergelijken hoeveel religieuze uitingen er op het veld bij zijn gekomen de laatste pakweg vijftien, twintig jaar. Je had hooguit het bijgelovige kruisje van gras bij de wissel.

Ik herinner me een Afrika Cup destijds waarbij Egypte won en een paar spelers spontaan gingen bidden. Binnen een paar seconden stonden er officials binnen de lijnen om ze met een vingertje terecht te wijzen: dit hoort hier niet.

Sindsdien is het geëscaleerd. Voor het veld oplopen en soera of knielen, naar boven wijzen, de handen vouwen of een doeaatje bij een goal of zelfs een complete soedjoed (prostratie) richting Mekka, levensgrote tattoos van Jezus/engelenvleugels/kruizen.

Ergens zijn we gestopt met het grenzen durven aangeven die er in naam nog wel zijn ("geen religieuze uitingen") en nu marcheren Jezus en Allah gewoon het veld op. Let maar op als Saoedi Arabië scoort dit WK. Complete gebedsrij, gegarandeerd. En geen official die er tegenin durft te gaan, terwijl dat bij uitstek godslasterlijk is, erger dan zo'n bierdopje.
Laat mensen toch lekker goals vieren zoals ze willen. Dit is hetzelfde gezeik als met die shirtjes.
  maandag 14 mei 2018 @ 19:23:08 #135
3542 Gia
User under construction
pi_179159964
Als het bedrijf juist die vlaggen had uitgesloten van de reclame was het vast en zeker ook niet okay geweest.
  maandag 14 mei 2018 @ 19:30:26 #136
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_179160104
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:53 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Egypte is in basis een islamitisch land, dus die minderheid heeft zich maar aan te passen aan de islamitische gebruiken. Zeggen jullie ook toch altijd.
Behalve dan dat ook in Egypte de islam de relatieve nieuwkomer is. De inheemse Kopten zijn consequent en in weerwil van de sociale achterstelling het geloof van hun voorouders blijven belijden. Dat verdient wel enige sympathie. De mijne hebben ze in elk geval.
  maandag 14 mei 2018 @ 19:33:51 #137
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_179160185
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
Het Duits bedrijf Eichbaum heeft bierflesjes op de markt gebracht met op de dopjes de vlaggen van de 32 landen die deelnemen aan het WK-2018, ook die van moslimlanden waaronder Marokko.

Beelden van de bierflessen met de vlaggen van Marokko, Tunesië, Egypte of nog Saoedi-Arabië gingen in de afgelopen dagen viraal op internet en zorgden voor heel wat kritiek en ontevreden reacties.

Ook de Duitse moslimgemeenschap veroordeelde de publiciteitscampagne die als respectloos wordt beschouwd.

Eichbaum heeft op de polemiek gereageerd door zich in een verklaring te verontschuldigen. "We hebben per ongeluk een fout gemaakt. Onze excuses aan alle moslims die zich beledigd voelden". De campagne werd stopgezet.
Bier in Marokko gebrouwen




In Tunesië


In Egypte






Kortom, niet lopen zeiken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_179166475
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wijn is voor export. En ja je hebt in Marokko plekken waar je kunt drinken, maar echt heel beperkt hoor en zo anders dan in Europa. In Marokko kan je in 97% van alle cafés geen alcohol drinken, staat geeneens op menu. Je hebt speciale plekken waar je het kunt drinken, maar alleen toeristen. Rest gebeurt illegaal.
Ik heb serieus nog nooit zo veel onzin gelezen als deze post.

Alcohol is gewoon legaal in Marokko en te krijgen als je 18+ bent, en in de grote steden zijn er genoeg bars en uitgaanswijken waar er gedronken wordt. Hell, je hebt bijna elke Marokkaanse supermarkt een slijterij. Ik ben in discotheken en zelfs Irish Pubs geweest in Marokko waar er veel Marokkanen waren.

Oh wacht, het is Maghrebijnse, onze huismocroübermoslimtroll. ;(
pi_179166850
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 18:27 schreef LTVDK het volgende:
Wat trouwens ook leuk is, op het shirt van Saudi Arabië staat heel die rare vlag niet eens _O-
Misschien omdat een zwaard een beetje ongepast is in deze sport, net als een kalashhnikov of atoombom.
Racist
pi_179167027
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 18:27 schreef LTVDK het volgende:
Wat trouwens ook leuk is, op het shirt van Saudi Arabië staat heel die rare vlag niet eens _O-

[ afbeelding ]
Die vind je op bijna geen enkel shirt van een nationale ploeg.
pi_179167104
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:43 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Ik heb serieus nog nooit zo veel onzin gelezen als deze post.

Alcohol is gewoon legaal in Marokko en te krijgen als je 18+ bent, en in de grote steden zijn er genoeg bars en uitgaanswijken waar er gedronken wordt. Hell, je hebt bijna elke Marokkaanse supermarkt een slijterij. Ik ben in discotheken en zelfs Irish Pubs geweest in Marokko waar er veel Marokkanen waren.

Oh wacht, het is Maghrebijnse, onze huismocroübermoslimtroll. ;(
Dikke vette onzin. In supermarkten is alcohol al jaren niet meer te verkrijgen. Een keer in Marokko geweest jaren geleden en denken dat je het oh zo beter weet. In bepaalde cafés is het te verkrijgen ja, maar dat zijn er niet veel vergeleken met de hoeveelheid cafés waar geen alcohol geschonken wordt. :*
pi_179167121
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 16:35 schreef galatea het volgende:

[..]

Oh twee jaar geleden heb ik dit in het zuiden van Marokko meegemaakt.
Welke supermarkt? Marjanne en Acima ( grootste ketens) verkopen sinds 4/5 jaar geen alcohol meer. Is eruit gegooid. Dus vertel, welke supermarkt?
pi_179167129
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 00:25 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dikke vette onzin. In supermarkten is alcohol al jaren niet meer te verkrijgen. Een keer in Marokko geweest jaren geleden en denken dat je het oh zo beter weet. In bepaalde cafés is het te verkrijgen ja, maar dat zijn er niet veel vergeleken met de hoeveelheid cafés waar geen alcohol geschonken wordt. :*
Ik heb jarenlang in Marokko gewoond met je 1 keer geweest. Vorig jaar pas verhuisd naar Zweden.

Maar goed, ga vooral door met onzin posten, het is niet dat men je al gelooft hier. :D
pi_179167131
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 16:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Maghrebijnse ziet alleen 'haar' vrome Islamitische Marokko als ze er komt. Ze is totaal blind voor het echte Marokko, hoe ironisch.
Dit dus.
pi_179167137
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 00:25 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dikke vette onzin. In supermarkten is alcohol al jaren niet meer te verkrijgen. Een keer in Marokko geweest jaren geleden en denken dat je het oh zo beter weet. In bepaalde cafés is het te verkrijgen ja, maar dat zijn er niet veel vergeleken met de hoeveelheid cafés waar geen alcohol geschonken wordt. :*
Hoeveel procent alcohol tankt de gemiddelde marokkaan?
pi_179167188
Wie komt mee stappen in Tanger? *O*

Of Fes? :Y


Of lekker klassiek en ouderwets in Marrakech? :7
https://www.google.nl/sea(...)igB&biw=1920&bih=955

Ze zullen vast alleen maar muntthee en chebekia (fucking lekker, daar niet van) serveren daar. Die Marokkanen op de foto's zullen vast ingehuurde Zuid-Amerikanen zijn en in de bierflesjes zitten Fanta. Als ik Maghrebijnse moet geloven.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 01:17:18 #147
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179167463
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 00:26 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Welke supermarkt? Marjanne en Acima ( grootste ketens) verkopen sinds 4/5 jaar geen alcohol meer. Is eruit gegooid. Dus vertel, welke supermarkt?
Carrefour verkoopt sowieso alcohol in de Marokkaanse vestigingen.
pi_179167554
Tja, misschien niet een heel handige actie geweest.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 01:42:15 #149
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179167555
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Trashcanman op 15-05-2018 01:47:37 ]
pi_179169013
Marketingstrategie van de bierbrouwer is succesvol.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')