Kan ik dat bevriezen en eraan likken?quote:
Jaquote:Op maandag 14 mei 2018 14:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan ik dat bevriezen en eraan likken?
imgur & fok is geen goed huwelijkquote:Op maandag 14 mei 2018 14:19 schreef LurkJeRot het volgende:
Gefrituurd ijs, lekker man!
[ afbeelding ]
Nee, ik dacht dat het weer werkte, maar niet dusquote:Op maandag 14 mei 2018 14:20 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
imgur & fok is geen goed huwelijk
Gewoon op de link hier boven klikken voor een download
Of gewoon op deze link klikken voor een recept:quote:Op maandag 14 mei 2018 14:20 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
imgur & fok is geen goed huwelijk
Gewoon op de link hier boven klikken voor een download
ooit eens bij een chinees restaurant gehad, super lekkerquote:Op maandag 14 mei 2018 14:22 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat het weer werkte, maar niet dus
Maargoed, ijs frituren kan, moet je het eerst in beslag doen en dan frituren. Superlekker
bedankt, ik heb het doorgegeven aan de keukenquote:Op maandag 14 mei 2018 14:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Of gewoon op deze link klikken voor een recept:
https://www.allrecipes.com/recipe/20988/fried-ice-cream/
Haagse IJssalons.quote:Op maandag 14 mei 2018 14:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb dus zin in ijs en toen kreeg ik het briljante advies om dan maar naar een ijssalon te gaan.
Maar hier is geen ijssalon in de buurt en dus kan ik ook niet genieten van een lekker ijsje
Bedankt he haags voor een advies van niks
Zelfs in Helmond hebben ze ijssalons, ik wil er nu heenquote:Op maandag 14 mei 2018 15:28 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ach, in Zwolle hebben we in de binnenstad drie ijssalons, maar dan nog kan het mis gaan:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |