SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi hoor die dromen, tot de realiteit om de hoek komt.quote:Op maandag 14 mei 2018 12:17 schreef cherrycoke het volgende:
Wat zou ik graag een hond willen, lekker wandelen, lekker chillen op de bank. hond voorop de fiets en gaan.
maar dat gaat helaas niet, ik woon alleen op een flat waar ik 5 dagen in de week werk 8 uur per dag. Ik zou het zielig vinden als hij daar alleen zit de hele dag, ik zou ook een puppy niet behoorlijk kunnen opvoeden.
hondwens
Niet in de situatie die geschetst wordt.quote:Op maandag 14 mei 2018 12:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het kan wel, maar het is een kwestie van keuzes maken.
Of je dat moet willen in een flatje...quote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kan ook gewoon 2 honden nemen, dan is ie nooit alleen
Klopt, katten zijn wat compacterquote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of je dat moet willen in een flatje...
snap ik, vakanties je zit altijd gebonden met de hond!quote:Op maandag 14 mei 2018 19:40 schreef the-eye het volgende:
Ik kan je zeggen dat het leuk is maar ondanks dat ik alles mee heb (voor het houden van een hond) kan ik je zeggen dat het ook heel zwaar kan zijn. Vergis je daar niet in. Het is ook heel veel offers brengen.
geen kat meer.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, katten zijn wat compacter
daar heb ik iedere dag al mee te maken, dus nee.quote:
owquote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:20 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
daar heb ik iedere dag al mee te maken, dus nee.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:20 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
daar heb ik iedere dag al mee te maken, dus nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |