Dat is een extreem kostbaar ruilmiddel, dat geef ik niet zomaar wegquote:Op maandag 14 mei 2018 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Accepteert hij ook blaarkoppemmelk denk je?
Domino’squote:Op maandag 14 mei 2018 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat voor smerige pizza heb jij gegeten dan?
Ga ze dan zelf maken joh. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:
kom jij hier oven metselen danquote:Op maandag 14 mei 2018 17:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ga ze dan zelf maken joh. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ja hoor. Kan dat dak van die turkse toko dat aan?quote:
Ja gaat moeilijk als je niks in huis hebtquote:Op maandag 14 mei 2018 17:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ga ze dan zelf maken joh. Zo moeilijk is het allemaal niet.
God straft meteen dat blijkt.quote:Op maandag 14 mei 2018 18:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja gaat moeilijk als je niks in huis hebt
achterlijk duur ook. Ik had donderdag een broodje doner gehaald, gelijk heel mijn systeem naar de tiefus.quote:Op maandag 14 mei 2018 18:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor 12 euro verwacht ik gewoon vreten zonder bijwerkingen
Kreeg wel korting want ze waren te laatquote:Op maandag 14 mei 2018 18:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
achterlijk duur ook. Ik had donderdag een broodje doner gehaald, gelijk heel mijn systeem naar de tiefus.
Altijd toch?quote:Op maandag 14 mei 2018 18:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kreeg wel korting want ze waren te laat
12 euro voor betalen, lang op wachten en er dan ook nog ziek van worden. Topshow.quote:Op maandag 14 mei 2018 18:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kreeg wel korting want ze waren te laat
beter gewoon ah basic diepvriespizza voor 1,50 ofzo ja tochquote:Op maandag 14 mei 2018 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
12 euro voor betalen, lang op wachten en er dan ook nog ziek van worden. Topshow.
Dr. Oetker Big Americans pizza Texas, niks mis mee voor een snelle hap.quote:Op maandag 14 mei 2018 18:45 schreef Sked het volgende:
[..]
beter gewoon ah basic diepvriespizza voor 1,50 ofzo ja toch
Ja het is enig allemaal. Hoop dat het droog blijft. Morgen tm vrijdag op kamp met groep 8.quote:Op maandag 14 mei 2018 18:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Hallo Jojo.
Geniet je ook zo van deze prachtige dag?
Ja wat denk je, ik kom gratis naar een dikke vrouwquote:Op maandag 14 mei 2018 18:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik miste m’n portemonnee nadat je op de koffie kwam.
Oh leukquote:Op maandag 14 mei 2018 18:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja het is enig allemaal. Hoop dat het droog blijft. Morgen tm vrijdag op kamp met groep 8.
Naastenliefde.quote:Op maandag 14 mei 2018 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja wat denk je, ik kom gratis naar een dikke vrouw
Heeft je wat gekost dame
Top.quote:Op maandag 14 mei 2018 18:58 schreef Elan het volgende:
Ik maak altijd zelf pizza.
Nouja de topping dan.
Vrijwillig?quote:Op maandag 14 mei 2018 18:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja het is enig allemaal. Hoop dat het droog blijft. Morgen tm vrijdag op kamp met groep 8.
Geen tijd voorquote:Op maandag 14 mei 2018 18:58 schreef Elan het volgende:
Nouja de topping dan.
Ik ga wel hard op die hippe bloemkoolbodem.quote:Op maandag 14 mei 2018 18:58 schreef Elan het volgende:
Nouja de topping dan.
Kost letterlijk een half uurtje.quote:
Ja dan kan ik douchen omkleden, tijd goed gebruiken maatquote:Op maandag 14 mei 2018 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Kost letterlijk een half uurtje.
Je hebt toch ook tijd om op je gore pizza van Domino te wachten.
Dan ga niet, pipo..quote:Op maandag 14 mei 2018 19:03 schreef Doublepain het volgende:
Benieuwd of ik het sporten zo overleef, mijn maag gaat tekeer
Het schijnt dat Retrogames (bekend van de DKC: Returns games en Metroid) nu met een race-game bezig is, van Star Fox.quote:Op maandag 14 mei 2018 19:04 schreef Doublepain het volgende:
Vanavond wel weer koken, zal wel rond 10 uur zijn #ESPANATIEMPO
Lekker ja?quote:Op maandag 14 mei 2018 19:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga wel hard op die hippe bloemkoolbodem.
Het zal me een zorg zijn beste vriend, zolang FIFA 19 maar komtquote:Op maandag 14 mei 2018 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het schijnt dat Retrogames (bekend van de DKC: Returns games en Metroid) nu met een race-game bezig is, van Star Fox.![]()
Ik ben héél benieuwd, wat jij?
Met CL en ELquote:Op maandag 14 mei 2018 19:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zal me een zorg zijn beste vriend, zolang FIFA 19 maar komt
Proletengamequote:Op maandag 14 mei 2018 19:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zal me een zorg zijn beste vriend, zolang FIFA 19 maar komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |