Geweld gebruiken dan.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg ik ook wel eens tegen die meisies, maar die luisteren nooit.
Kleinere meisjes pakken.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat levert vooral mij blauwe plekken op denk ik.
Pizza pepperonni gooiene maar 5 stukken op ofzo en 2x duurderquote:Op maandag 14 mei 2018 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. Domino'sDaar ga je al...
New York Pizza goden
Bij zulke ketens pizza halenquote:Op maandag 14 mei 2018 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. Domino'sDaar ga je al...
New York Pizza goden
Snap ook niet dat mensen het doen, de gemiddelde Turk is beter.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nog nooit pizza gegeten bij NY Pizza of Domino's
Bij beide 1x, lokale pizzeria hier is veel lekkerder. (en goedkoper en je krijgt meer)quote:Op maandag 14 mei 2018 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nog nooit pizza gegeten bij NY Pizza of Domino's
Heb je mijn recensie nog over Ozark gelezen? Vast niet. Ik zal het even voor je opzoeken.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ook niet dat mensen het doen, de gemiddelde Turk is beter.
Doe geen moeite, heb is amper een recensie te noemen.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je mijn recensie nog over Ozark gelezen? Vast niet. Ik zal het even voor je opzoeken.
omdat die snel bezorgenquote:Op maandag 14 mei 2018 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Doorgaans lees ik geen dingen terug, laat staan als jij ze post.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je mijn recensie nog over Ozark gelezen? Vast niet. Ik zal het even voor je opzoeken.
Turkse pizzaquote:Op maandag 14 mei 2018 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Een waardeloze serie verdient een waardeloze recensie.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe geen moeite, heb is amper een recensie te noemen.
Hallo Calandquote:Op maandag 14 mei 2018 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |