SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Ik steek ze liever eenquote:Op maandag 14 mei 2018 00:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vandaag beginnen de eindexamens. Steek hier de eindexamenkandodaten van FOK! een hard onder de riem door ze succes te wensen.
TS begint:
Succes, jullie kunnen het!
quote:Op maandag 14 mei 2018 07:29 schreef Janneke141 het volgende:
Succes
TYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook?
Dan jij ook veel succes.![]()
quote:Op maandag 14 mei 2018 12:52 schreef Moira. het volgende:
Haha, ik vond toevallig deze terug in m'n 'herinneringen' op Facebook. Intussen alweer 7 jaar geleden, dus.
[ afbeelding ]
Voor alle EXA-kandidaten, dus
Je had zeker een onvoldoende voor wiskunde?quote:Op maandag 14 mei 2018 12:52 schreef Moira. het volgende:
Haha, ik vond toevallig deze terug in m'n 'herinneringen' op Facebook. Intussen alweer 7 jaar geleden, dus.
[ afbeelding ]
Voor alle EXA-kandidaten, dus
morgen is er nog een dag.quote:Op maandag 28 mei 2018 13:02 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je had zeker een onvoldoende voor wiskunde?
OT: Succes allemaal. Of is het al afgelopen?
Eddy Vedder ...quote:Op zondag 10 juni 2018 17:47 schreef -sabine- het volgende:
Ik ga de 13e ook naar PearlJam; ik tel voor twee dingen af.![]()
ik ben lichtelijk jaloers.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:47 schreef -sabine- het volgende:
Ik ga de 13e ook naar PearlJam; ik tel voor twee dingen af.![]()
is erquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat vraagt om een "Ben jij geslaagd?"-topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |