En dat Gilles altijd gewoon gezellig mee doet.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:38 schreef Jane het volgende:
Mooi ook hoe die Belgen altijd lekker aan de drank gaan. Wel extra spannend voor de nieuwbakken Mol, lijkt me.
Meestal deden we dat soort dingen wel een beetje tot na de finale in een spoiler, Maar zoals dat er geen mol zou zijn was gewoon al bekend.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Tot wanneer wordt er hier niet over de aflevering gesproken?
Lol ja, daar moest ik ook om lachen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:41 schreef Slobeend het volgende:
Verdeler rolluiken, heerlijk Belgisch beroep.
Hey, iemand moet zorgen dat die rolluiken een beetje eerlijk verdeeld zijn over België.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:41 schreef Slobeend het volgende:
Oh, volgens mij wachten we gewoonlijk ff een uurtje of 2 voordat de afvaller gepost wordt of zo. Maar het is geen harde regel. Ook een beetje je eigen verantwoordelijkheid om niet al in het topic te kijken voordat je gekeken hebt, natuurlijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Tot wanneer wordt er hier niet over de aflevering gesproken?
Heerlijk, ja.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:41 schreef Slobeend het volgende:
Gilles is sowieso leuk en het is geen act zoals bij Art of Rik.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat Gilles altijd gewoon gezellig mee doet.
Vond ik ook. Hij was mijn schot voor de boeg, maar misschien moet ik er maar van afstappen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:50 schreef Redum het volgende:
Ik vond zelf vooral Axel erg zenuwachtig reageren
Hmm lastig. Ik denk dat ik iets zag bij een kandidaat na het zien van de schermen, dat zou dus een misschien kunnen zijn. Dus even opletten dat ik niet nu al in een tunnel kom.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:50 schreef Redum het volgende:
Welke kandidaat zouden jullie kiezen als mol op basis van hun antwoorden op Gilles' vragen?![]()
Ik vond zelf vooral Axel erg zenuwachtig reageren, verder leken de meeste kandidaten vrij kalm te zijn.
Yep!quote:Op zondag 10 maart 2019 22:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gilles is sowieso leuk en het is geen act zoals bij Art of Rik.
Kaat is een schatje inderdaad.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:00 schreef PicoMMP het volgende:
Kaat is direct al mijn favoriete kandidaat trouwens. Wat een leuke meid
Eens.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:00 schreef PicoMMP het volgende:
Kaat is direct al mijn favoriete kandidaat trouwens. Wat een leuke meid
t moment dat ik heel even dacht 'OMG ze dachten alle 10 zelf de mol te zijn!!' was briljant.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:02 schreef jcdragon het volgende:
Dit was echt goed. Echt genoten![]()
Ik zat er direkt in. 1e opdracht was super spannend. En ook heel goed in beeld gebracht. En dan de flashbacks van de mollicitatie tot aan de molkeuze test
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |