Hier moest ik zo om lachen, ik verslikte me bijna in mijn eigen kwak manquote:Op donderdag 17 mei 2018 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik krijg altijd trek in paling als ik Kees KwakGod hoor praten.
Het is maar wat je lekker vindtquote:Op donderdag 17 mei 2018 18:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Hier moest ik zo om lachen, ik verslikte me bijna in mijn eigen kwak man
Ik hoop op hetzelfde.quote:
Lekker naar de Emiraten ofzoquote:Op donderdag 17 mei 2018 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zal de volgende klus van Dickie worden?
Eigen bejaardentehuis kopenquote:Op donderdag 17 mei 2018 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker naar de Emiraten ofzo
Dickie is namelijk nog niet binnen
Geel zwerte!quote:
Capaciteit 8600.quote:Op donderdag 17 mei 2018 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als het daar vol zit lijkt het nog best een aardig stadionnetje
Echt weer zo’n 13 in een dozijn Nederlands pauperstadionnetje.quote:Op donderdag 17 mei 2018 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als het daar vol zit lijkt het nog best een aardig stadionnetje
Aardige capaciteit vooral, dat ze in Nederland goed kunnen ontwerpen wat dat betreft heb ik wel uitgesloten.quote:Op donderdag 17 mei 2018 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt weer zo’n 13 in een dozijn Nederlands pauperstadionnetje.
Vroeger wel, maar de veilige, 'moderne' stadions vanaf de late jaren '80 zijn bijzonder zielloos en eentonig.quote:Op donderdag 17 mei 2018 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aardige capaciteit vooral, dat ze in Nederland goed kunnen ontwerpen wat dat betreft heb ik wel uitgesloten.
Ook allemaal van die horecagelegenheden in het zichtquote:Op donderdag 17 mei 2018 18:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar de veilige, 'moderne' stadions vanaf de late jaren '80 zijn bijzonder zielloos en eentonig.
LUDIEKquote:Op donderdag 17 mei 2018 19:06 schreef Caland het volgende:
De Emmen supporters zingen, bij een 0-0 tussenstand in de eerste wedstrijd, ‘zij gaan naar Enschede’
Oke Emmen
Johnny B. Goodequote:
Hier ken ik dat nummer vooral van ja.quote:
Hoe zou het beter moeten? Adelaarshorst?quote:Op donderdag 17 mei 2018 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt weer zo’n 13 in een dozijn Nederlands pauperstadionnetje.
In het buitenland zien kleine stadions er meestal toch ook gewoon zo uit, soms nog met sintelbaan of een muur in beeld of zo. Blijft toch een met vier kleine tribunes er omheen.quote:Op donderdag 17 mei 2018 19:12 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Hoe zou het beter moeten? Adelaarshorst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |