Kolkt echt, heerlijk sfeertje. Ademt voetbal.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
wat een genotsstadion trouwens
Fan tas tischquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
wat een genotsstadion trouwens
Bericht 0% gewijzigd door Sked op 17-05-2018 21:32:10quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe eens niet zo sarcastisch, lul.
Ik heb trouwens Mario Kart gekocht.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:35 schreef onlogisch het volgende:
OP NAAR HET FEEDBACK TOPIC!!!
[ afbeelding ]
Dat lijkt me erg leuk.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit doet mij deugd makker. Spelen we dit weekend een paar potjes?
Waarom doen jullie heel de tijd zoquote:
Jaquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarom doen jullie heel de tijd zoblij
tegen
elkaar
?
Is dit hoe autisme eruit ziet?
Diezelfde beelden die hij net op het veld ook bekeek? Goede grapquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:40 schreef Caland het volgende:
Scheidsrechter Lindhout vindt het achteraf op basis van de videobeelden toch wel een strafschop 🙈 Dit lijkt wel Jiskefet. #emmspa
Hahahaha wat
Waar heb jij last vanquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:40 schreef richolio het volgende:
[..]
tegen
elkaar
?
Nee, vriendschap.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:40 schreef richolio het volgende:
[..]
tegen
elkaar
?
Jaquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:40 schreef richolio het volgende:
[..]
tegen
elkaar
?
Ik snap die tweede zin nietquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, vriendschap.
Wellicht dat hier ooit zelf ervaring mee krijgt.
Hier ontbreekt een woord.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, vriendschap.
Wellicht dat hier ooit zelf ervaring mee krijgt.
Je bewijst in zeer korte tijd heel weinig te snappen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |