abonnement Unibet Coolblue
pi_179150904
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 06:40 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

waar staat in de OP dat hij briefje heeft achtergelaten of heeft aangebeld?
lijkt mij dat iemand aangebeld heeft om te weten dat er niemand thuis is, maar jij leest heel vaak op een manier die heel negatief en raar overkomt (maar dat ligt vast aan mij)
Hij schrijft nl

"Ik ben al daarginds gaan kijken en er was niemand."
pi_179151088
Gewoon een briefje in de bus doen, dat vergeten bezorgers nog weleens.

Mijn buurvrouw had net boos opgebeld naar een klantenservice over haar bestelde pakket toen ik aanbelde met het desbetreffende pakketje, bezorger was vergeten een briefje in de bus te doen
pi_179151168
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:00 schreef liedetector het volgende:

[..]

lijkt mij dat iemand aangebeld heeft om te weten dat er niemand thuis is, maar jij leest heel vaak op een manier die heel negatief en raar overkomt (maar dat ligt vast aan mij)
Hij schrijft nl

"Ik ben al daarginds gaan kijken en er was niemand."
Dit idd. Ik neem aan dat hij niet ingebroken heeft om te kijken of er iemand is.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_179151516
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:00 schreef liedetector het volgende:

[..]

lijkt mij dat iemand aangebeld heeft om te weten dat er niemand thuis is, maar jij leest heel vaak op een manier die heel negatief en raar overkomt (maar dat ligt vast aan mij)
Hij schrijft nl

"Ik ben al daarginds gaan kijken en er was niemand."
Tussen "Ik ben al daarginds gaan kijken en er was niemand." en een briefje in de bus stoppen zit een groot verschil.
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
pi_179151530
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:32 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Tussen "Ik ben al daarginds gaan kijken en er was niemand." en een briefje in de bus stoppen zit een groot verschil.
ja dat klopt maar er werd zelfs gesuggereerd dat hij er niet geweest zou zijn en ook nog eens op een heel vervelende toon
pi_179151594
Zou even briefje in de bus stoppen. Hier zo vaak klacht ingediend dat mm pakketje kwijt was, lag het een straat verderop zonder dat ik het wist.
pi_179169476
Ik ga vandaag met de leverancier bellen.
Foto's van de stickers gemaakt, waarschijnlijk gaan ze om de streepjescode vragen.

Briefje had ik al vorige week in de bus gegooid.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179248553
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:08 schreef Brybry het volgende:
Gewoon een briefje in de bus doen, dat vergeten bezorgers nog weleens.

Mijn buurvrouw had net boos opgebeld naar een klantenservice over haar bestelde pakket toen ik aanbelde met het desbetreffende pakketje, bezorger was vergeten een briefje in de bus te doen
Herkenbaar. Ik ben hier ook wel eens de hele straat afgeweest op zoek naar mijn pakketje. Wel goed voor je sociale contacten in de buurt.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  vrijdag 18 mei 2018 @ 20:44:51 #34
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_179248606
Maak dan open *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_179248713
Ik heb het kosteloos retour mogen sturen. Heb ik gedaan. Heb de leverancier gebeld en die deed niet moeilijk.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')