Als Noorderling voelt Limburg voor mij als het buitenland. En ik vind Roda gewoon een kutclubquote:Op zondag 13 mei 2018 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
hebben de priesters van het rolduc soms vroeger aan je gezeten?
Hallo ik ben Brammess en heb niets anders in het leven dan Ajax.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:53 schreef Brammess het volgende:
Ik kan eigenlijk zelfs met dit onwijs treurige Ajaxseizoen zeggen dat mijn Eredivisieseizoen geslaags is met degradatie van zowel Twente eb roda
quote:
deze geforceerde hooliganact mag ook eens stoppenquote:Op zondag 13 mei 2018 21:55 schreef Heubach het volgende:
[..]
Blijf gewoon weg
VBL is beter af zonder die aids van jou
Ik vind GGMM wel een vermakelijke user.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:55 schreef Heubach het volgende:
[..]
Blijf gewoon weg
Graafschap-Almere Genot.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuke playoffs weer aanstaande komende week
Zipportal en ik zijn het hier niet mee eensquote:Op zondag 13 mei 2018 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind GGMM wel een vermakelijke user.
als schrijftaal blijft het toch enorm kutquote:Op zondag 13 mei 2018 21:55 schreef RamboDirk het volgende:
Spelers wurden noe uitgefloeten deur de fans.
Niks mis mee dit nee.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Graafschap en Fortuna erin. Roda en Twente eruit. Prima! Sparta mag erin blijven.
Ik heb gesproken.
Kan met beide leven. De Graafschap prima clubje en Almere zou wel leuk zijn voor de variatiequote:
Hij is niet zo'n debiel als een Helpmefokquote:Op zondag 13 mei 2018 21:56 schreef Heubach het volgende:
[..]
Zipportal en ik zijn het hier niet mee eens
Voorkeur voor de Graafschap maar voor de memes zou Almere in de Eredivisie echt hilarisch zijn.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan met beide leven. De Graafschap prima clubje en Almere zou wel leuk zijn voor de variatie
niet gelezen.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:57 schreef RamboDirk het volgende:
Noar verluus geht Twente mit 20 miljeun up de begroeting de jupiler league ins. Dat weurd veur Roeda nog enne greute kloes um geliek zuruck te kommen noar de eredivisie in twoeduuzendnegentien.
Praat eens Nederlands, gek.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:57 schreef RamboDirk het volgende:
Noar verluus geht Twente mit 20 miljeun up de begroeting de jupiler league ins. Dat weurd veur Roeda nog enne greute kloes um geliek zuruck te kommen noar de eredivisie in twoeduuzendnegentien.
Aan Almere heb je net als Emmen helemaal niks.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan met beide leven. De Graafschap prima clubje en Almere zou wel leuk zijn voor de variatie
almere city en emmenquote:Op zondag 13 mei 2018 21:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Voorkeur voor de Graafschap maar voor de memes zou Almere in de Eredivisie echt hilarisch zijn.
1 patat zonder. Hier opeten.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:57 schreef RamboDirk het volgende:
Ach ze voeren er wel goed beleid volgens mijquote:Op zondag 13 mei 2018 21:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Voorkeur voor de Graafschap maar voor de memes zou Almere in de Eredivisie echt hilarisch zijn.
Doe niet zo boos joh Hansquote:Op zondag 13 mei 2018 21:55 schreef Heubach het volgende:
[..]
Blijf gewoon weg
Lekker belangrijk, als of Twente en Roda dit seizoen veel hebben toegevoegd.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aan Almere heb je net als Emmen helemaal niks.
Kunnen wel een nieuwe Excelsior worden. Qua fanbase heel weinig uiteraard, maar wel goed nuchter beleid en prima voetbal spelende.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
patat +1quote:Op zondag 13 mei 2018 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
1 patat zonder. Hier opeten.
Dat was mijn bestelling.
Kowetquote:Op zondag 13 mei 2018 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
NEC Roda JC Cambuur Dordrecht Graafschap/Emmen/Sparta/Almere City.
Twente krijgt het nog moeilijk hahahah
Whaha!quote:Op zondag 13 mei 2018 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
Madquote:Op zondag 13 mei 2018 21:59 schreef GGMM het volgende:
Ja, Roda en NEC nu in de JLHopelijk wordt één van deze teams kampioen.
Twente mag wmb in elkaar storten.
Wat voegt Sparta dan toe? Almere krijgt echt gras btw.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Veel punten weggegeven. Graag gedaan.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:59 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, als of Twente en Roda dit seizoen veel hebben toegevoegd.
Je vergeet de Eagles nog, ondanks hun belabberde seizoen.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
Twente heeft wel voor vuurwerk gezorgdquote:Op zondag 13 mei 2018 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Veel punten weggegeven. Graag gedaan.
Terwijl ze in Almere allemaal fan van Ajax zijn.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:00 schreef Paul het volgende:
Als Almere doorgaat word ik fan van Almere en FC Utrecht
Sparta heeft wel historie, mooie klassieke tenues, leuk clublied, uniek stadion, Hugo Borst, Jules Deelder.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat voegt Sparta dan toe? Almere krijgt echt gras btw.
madquote:Op zondag 13 mei 2018 21:55 schreef Heubach het volgende:
[..]
Blijf gewoon weg
Die Stegeman gaat ze draaiende krijgenquote:Op zondag 13 mei 2018 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je vergeet de Eagles nog, ondanks hun belabberde seizoen.
Onnie.quote:
Vergeet Den Bosch ook niet nu ze die Griekse geldschieter hebben.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je vergeet de Eagles nog, ondanks hun belabberde seizoen.
Alberto?quote:Op zondag 13 mei 2018 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Stegeman gaat ze draaiende krijgen
Die laatste is geen aanwinst voor de maatschappij.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sparta heeft wel historie, mooie klassieke tenues, leuk clublied, uniek stadion, Hugo Borst, Jules Deelder.
Ja, wat een stel mongolen zijn dat.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En lekker veel debiele acties en spandoeken van Vak-P.
Genot.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vergeet Den Bosch ook niet nu ze die Griekse geldschieter hebben.
Bij die VI uitzending bij Sparta toenquote:Op zondag 13 mei 2018 22:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die laatste is geen aanwinst voor de maatschappij.
Achja, zij komen in ieder geval nog buitenquote:Op zondag 13 mei 2018 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wat een stel mongolen zijn dat.
Ik zag dat ze langs elk stadion waren geweest om een dom doekje op te hangen![]()
Wordt nog een zware dobber met NEC, Roda en hopelijk Sparta er nog bijquote:
Dat denk ik ook wel, zijn zo 6-8 clubs die bovenin mee kunnen doen, zonder jong PSV/Ajax, want die vergeten we even voor het gemakquote:Op zondag 13 mei 2018 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Stegeman gaat ze draaiende krijgen
Dat was echt mensonterend aandacht zoekenquote:Op zondag 13 mei 2018 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij die VI uitzending bij Sparta toen
Sparta mag wel erin blijven, dat vind ik wel een leuk traditioneel cluppie.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Jammer dat Sparta heeft gewonnen. Verder allemaal toffe uitslagen.
Is toch ludiek joh.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag dat ze langs elk stadion waren geweest om een dom doekje op te hangen![]()
Goeie hahaquote:Op zondag 13 mei 2018 22:04 schreef Heubach het volgende:
[..]
Achja, zij komen in ieder geval nog buiten
Hansquote:Op zondag 13 mei 2018 22:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wordt nog een zware dobber met NEC, Roda en hopelijk Sparta er nog bij
Tel daar GAE en Cambuur bij op en Twente gaat het nog lastig krijgen om in 1 jaar terug te komen
Dat is toch ook saai voedsel.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, en jij lust als Nederlander geen gekookte aardappelen.
Toen bij DWDD met die vrouw met plofkapselquote:Op zondag 13 mei 2018 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij die VI uitzending bij Sparta toen
Mooi hé. Alsof anderen er rouwig om zijn dat Twente weg is. Niemand geeft een neuk behalve dat het iets om te lachen is.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koeientiet Genot.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sparta heeft wel historie, mooie klassieke tenues, leuk clublied, uniek stadion, Hugo Borst, Jules Deelder.
Ik zou bijna overwegen om op vrijdag VI te skippen en Jupiter Liek (of wat de nieuwe naam ook wordt) te volgen.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:04 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, zijn zo 6-8 clubs die bovenin mee kunnen doen, zonder jong PSV/Ajax, want die vergeten we even voor het gemak
Inderdaad, kan echt een enorm leuke competitie worden. Helaas kan ik het niet van dichtbij mee maken door de promotie van Fortunaquote:Op zondag 13 mei 2018 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou bijna overwegen om op vrijdag VI te skippen en Jupiter Liek (of wat de nieuwe naam ook wordt) te volgen.
Nee sowieso, eindelijk Flevoland in de eredivisiequote:Op zondag 13 mei 2018 22:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Terwijl ze in Almere allemaal fan van Ajax zijn.
Je komt wat gefrustreerd over. Gaat het wel goed met je?quote:Op zondag 13 mei 2018 22:06 schreef Heubach het volgende:
Ah de onlo/GGMM circlejerk is weer begonnen zie ik
toedels
Als je dichtbij Fortuna zit, zit je ook dichtbij MVV en Rodaquote:Op zondag 13 mei 2018 22:06 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Inderdaad, kan echt een enorm leuke competitie worden. Helaas kan ik het niet van dichtbij mee maken door de promotie van Fortuna
flevolandquote:Op zondag 13 mei 2018 22:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee sowieso, eindelijk Flevoland in de eredivisie
Fortuna gaat volgend jaar gewoon op zaterdag en zondag spelen, dus no problemo..quote:Op zondag 13 mei 2018 22:06 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Inderdaad, kan echt een enorm leuke competitie worden. Helaas kan ik het niet van dichtbij mee maken door de promotie van Fortuna
En misschien Drenthe. Zeeland moeten we dan maar onder laten lopen, die doen niet meer mee.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee sowieso, eindelijk Flevoland in de eredivisie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |