Ziet er leuk uit en smakelijk.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:32 schreef Maikuuul het volgende:
Vandaag regende het keihard. Had geen zin om van de buitenkant van de tentjes een foto te makenwe waren in de bekende cosplay/anime wijk van Akihabara.
Foto is naar rechts gedraaid
We begonnen de dag met Udon noodles. Voor mij met gefrituurde uitjes en ei. Voor Bo de koude Udon die gedipt werden in de soya.
Snackje in de middag octopusballetjes
Klein bordje proscuito met een rood wijntje
Ander eten van vandaag staat op Bo haar telefoon door de regen waren we genoodzaak vooral veel te etenabsoluut geen straf in Tokyo
MissGiraffe had niet op het juiste knopje gedrukt. Ik heb het topic inmiddels gereekstquote:Op zondag 13 mei 2018 18:57 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik maak weer japanse katsu curry
Ligt het aan mij of is dit trouwens geen reeks? staat niet in myAT
quote:N.a.v. het vorige topic: het is niet de bedoeling dat hier religieuze gewoonten van wie dan ook besproken worden. Het gaat hier gewoon over eten en drinken. Elkaar opzoeken om de controleren of de ander zich wel aan bepaalde regels houdt, is niet nodig.
Het is al opquote:Op zondag 13 mei 2018 19:58 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Lekker en leuk!...ben ik nog op tijd voor een foto-verzoek?
Oooooo, wat ziet dat er heerlijk uit!!quote:Op zondag 13 mei 2018 20:59 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Het is al op![]()
Maar het zag er uit zoals de vorige keer:
[ afbeelding ]
Lekker schelden om niksquote:Op zondag 13 mei 2018 15:49 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Wat een **** ben jij ook he? Pffffff.
En nee, ik zit nergens mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |