Met al dat omlopen in die keuken van jou ben je inderdaad wel even zoet.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:11 schreef LTVDK het volgende:
Voorbeschouwing op ziggo is ook wel echt het ideale moment om op je gemakje een eitje te gaan bakken.
De Vries gaat F1 niet halen, heeft geen centen en net niet genoeg talent.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Russell en Norris rijden eerder in de Formule 1 dan hij
Omdat ik anders 2 vieze pannen hebquote:
Beetje gemiste kans vann Ollie om niet even te vragen hoe het nou zit met die uitspraken van ja die kuthonda en wij hebben het beste chassis en alles.quote:
Is gewoon goed voor de conditie, jwzquote:Op zondag 13 mei 2018 14:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Met al dat omlopen in die keuken van jou ben je inderdaad wel even zoet.
Qua nootjes/pinda's dan he; ik heb gewoon bier, dus je hoeft geen medelijden te hebben hoorquote:
Ja die zijn dus verboten hequote:
Dat worden een stel zure Fokkersquote:Op zondag 13 mei 2018 14:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sky gaat de crash van RIC op Max zo nog een keer bespreken geloof ik.
En Max krijgt de schuldquote:Op zondag 13 mei 2018 14:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sky gaat de crash van RIC op Max zo nog een keer bespreken geloof ik.
Die staan gewoon in de OP. Voor alle GP'squote:Op zondag 13 mei 2018 14:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee of dat voor alle Europese races is. Zou je de tijden voor moeten opzoeken
.
Die dingetjes die die laat zien zijn leuk. Maar elke keer die kop met die veel te grote pet in beeldquote:
Nep fansquote:Op zondag 13 mei 2018 14:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die staan gewoon in de OP. Voor alle GP's
Op Reddit hebben vele Hamiltonfans dat, voor hen is het een verademingquote:Op zondag 13 mei 2018 14:31 schreef TehRocks het volgende:
Ik krijg godverdomme PTSD van die Sky intro bij het Singapore shot.
Hiep hoi voor de altijd informatieve OP'squote:Op zondag 13 mei 2018 14:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die staan gewoon in de OP. Voor alle GP's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |