op basis daarvan wijn kiezen.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:00 schreef Wandeling het volgende:
Als je nog eens wijn drinkt, kies dan misschien voor witte? Als je dat op je kleren morst, zijn de vlekken gemakkelijker te verwijderen dan die van rode wijn.
& Rode wijn dan niet? Is dat voor venten, volgens jou?quote:
Wat is het leven zonder een beetje risico?quote:Op zondag 13 mei 2018 14:00 schreef Wandeling het volgende:
Als je nog eens wijn drinkt, kies dan misschien voor witte? Als je dat op je kleren morst, zijn de vlekken gemakkelijker te verwijderen dan die van rode wijn.
Niets uiteraard... Maar ik doe alleen een poging de TS raad te geven.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:03 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Wat is het leven zonder een beetje risico?
homo spottedquote:Op zondag 13 mei 2018 14:00 schreef Wandeling het volgende:
echte kerels drinken bier. Mannen mogen rode wijn drinken. Witte wijn is echter een no go voor een hetero man.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:03 schreef Wandeling het volgende:
[..]
& Rode wijn dan niet? Is dat voor venten, volgens jou?
Pffff, echt zo van die clichés hé.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:05 schreef Handleiding het volgende:
[..]
echte kerels drinken bier. Mannen mogen rode wijn drinken. Witte wijn is echter een no go voor een hetero man.
homo spottedquote:Op zondag 13 mei 2018 14:07 schreef Wandeling het volgende:
[..]
Pffff, echt zo van die clichés hé.Drink toch gewoon wat je graag drinkt, of wat je om praktische redenen het best vindt.
Wat wil dat nu weer zeggen? Sorry, ik ben niet altijd mee met die 1001 (nieuwe) Engelse uitdrukkingen.quote:
dat je een homo bentquote:Op zondag 13 mei 2018 14:12 schreef Wandeling het volgende:
[..]
Wat wil dat nu weer zeggen? Sorry, ik ben niet altijd mee met die 1001 (nieuwe) Engelse uitdrukkingen.
Matthias ben jij dat?quote:Op zondag 13 mei 2018 14:12 schreef Wandeling het volgende:
[..]
Wat wil dat nu weer zeggen? Sorry, ik ben niet altijd mee met die 1001 (nieuwe) Engelse uitdrukkingen.
Ah sorry, ik had "home" spotted gelezen.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2018 14:05 schreef Handleiding het volgende:
[..]
echte kerels drinken bier. Mannen mogen rode wijn drinken. Witte wijn is echter een no go voor een hetero man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |