Jij wilde niet openen dus tja...quote:Op zondag 13 mei 2018 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n titel trekt altijd boeiende gasten naar het topic.
ik kan het me ook niet herinneren. Ik ben voor degene die onderaan staanquote:Op zondag 13 mei 2018 00:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm kan ik me niet herinneren maar heb niet alles gezien
Het is wel opvallend trouwens. Kan me niet herinneren dat ik dat zo vaak gezien hebquote:
Zou die jurk vastgeplakt zitten? Scrut had het over dubbelzijdig plakbandquote:Op zondag 13 mei 2018 00:33 schreef Dotteke het volgende:
Mdie ene in die blauwe jurk heeft ook niets om in een behangen doen Pris
Het lijkt er wel op want het wijkt geen millimeterquote:Op zondag 13 mei 2018 00:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zou die jurk vastgeplakt zitten? Scrut had het over dubbelzijdig plakband
Onvoorstelbaar de laagste eindige nu hoogquote:
geen idee ik kijk ook nooitquote:Op zondag 13 mei 2018 00:38 schreef Dotteke het volgende:
Is dit altijd al zo geweest. Kijk eigenlijk nooit.
nog niet lang zoquote:Op zondag 13 mei 2018 00:38 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij wel.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:38 schreef Dotteke het volgende:
De laatste jaren wel ja. Hoe lang al weet ik niet.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:38 schreef Dotteke het volgende:
quote:
zand hand land beland mand tandquote:Op zondag 13 mei 2018 00:41 schreef Dotteke het volgende:
De Baldr van het songfestival, heeft gewonnen tok tok tok tok
Allemaal scriptquote:
Dat heel mooi gedaan.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:43 schreef mario390 het volgende:
en betje ben ik woest maar platz 3 is en sensatie trotzdem vor ons
Wat is haar boodschap? She loves her country?quote:Op zondag 13 mei 2018 00:42 schreef Lyza666 het volgende:
Een boodschap/zielig verhaal doet het altijd goed.
Ik kan Uranus NIET aanraden. Die stinkt.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik wil op een andere planeet wonen
ze is gepest door kuikens of zoquote:Op zondag 13 mei 2018 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat is haar boodschap? She loves her country?
Echt een verrassing. Mooie 3e plekquote:
Volgend jaar deze maar weer Mario:quote:Op zondag 13 mei 2018 00:43 schreef mario390 het volgende:
en betje ben ik woest maar platz 3 is en sensatie trotzdem vor ons
quote:
Dat je niet zuiver hoeft te kunnen zingen om het songfestival te winnen.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat is haar boodschap? She loves her country?
platz 6 oder 8quote:Op zondag 13 mei 2018 00:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was die nog ver gekomen eigenlijk, weet het niet meer.
Ach Portugal stond nog lager, jouw fave heeft t goed gedaanquote:
Toch maar mooi 18e geworden. Zet-ie al die mensen die zeiden dat-ie niet hoger dan de 21e plaats zou komen, mooi voor schut.quote:
Hoe lang ben je dan wakker geweest?quote:Op zondag 13 mei 2018 00:51 schreef Prisha het volgende:
Ik ga kijken of ik het tot 01:00 kan uithouden. Gaat vast lukken
En nu er vooral zijn voor burnout Bibi.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch maar mooi 18e geworden. Zet-ie al die mensen die zeiden dat-ie niet hoger dan de 21e plaats zou komen, mooi voor schut.
Kattenfilmpje helpt je weer een minuut op weg.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:51 schreef Prisha het volgende:
Ik ga kijken of ik het tot 01:00 kan uithouden. Gaat vast lukken
vanaf een uur of 3.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2018 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kattenfilmpje helpt je weer een minuut op weg.
Heb ook een enorm raar licht draaierig gevoel in m'n hoofd.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat je nog kan posten dan! Te weinig slapen is echt zo irritant.
Psycho is dan ook best eng.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kattenfilmpje helpt je weer een minuut op weg.
Komt uiteindelijk wel weer goed met slapen. Misschien moet je gaan hardlopen.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb ook een enorm raar licht draaierig gevoel in m'n hoofd.
Het is de laatste tijd weer mis met slapen. Grrrrr. Irritant.
quote:Op zondag 13 mei 2018 00:57 schreef Prisha het volgende:
Hey maar dat helicoptertje op Mars is wel cool
Pardon?quote:Op zondag 13 mei 2018 00:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat besondere is haar loopen dat snap je niet?
Ik noemde het eerder al motorolie voor de grap!quote:Op zondag 13 mei 2018 01:00 schreef Prisha het volgende:
Ik zat net te bedenken...dat castor olie wat Scrut op z'n hoofd doet, is onderdeel van de brandstof mengsel van mijn RC auto
quote:Op zondag 13 mei 2018 00:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb ook een enorm raar licht draaierig gevoel in m'n hoofd.
Het is de laatste tijd weer mis met slapen. Grrrrr. Irritant.
Tweetakt zeker?quote:Op zondag 13 mei 2018 01:00 schreef Prisha het volgende:
Ik zat net te bedenken...dat castor olie wat Scrut op z'n hoofd doet, is onderdeel van de brandstof mengsel van mijn RC auto
Rij je daar mee op een circuit trouwens? En waarom heb je geen brandstof RC vliegtuig?quote:Op zondag 13 mei 2018 01:00 schreef Prisha het volgende:
Mja. Ik vraag me af of het écht die film is waar die kat op reageert. Maar 't filmpje is leuk.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat katten dat ook zo ervaren vind ik wel bijzonder.
Nitroquote:
Ja dat hoopte ik ook. Maar ja.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:01 schreef TillyB het volgende:
[..]Kut, het ging net zo goed! Had gehoopt voor je dat je er vanaf was.
nee niet op een circuit. Op een verlaten parkeerterrein. Hij is nu stuk trouwens.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Rij je daar mee op een circuit trouwens? En waarom heb je geen brandstof RC vliegtuig?
nee! wat. shit zeg. dat is briljantquote:Op zondag 13 mei 2018 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]heb je daar je GoPro al eens op gemonteerd?
Muziekquote:Op zondag 13 mei 2018 01:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Blij da'k weer naar m'n eigen kutmuziek kan luisteren
trustenquote:Op zondag 13 mei 2018 01:05 schreef Lyza666 het volgende:
Misschien een slecht moment met al die insomniacs hier maar euhm.. ik duik er in.
Welterusten
jij weetquote:
Ach, wie weet lig je de komende drie uur te draaien.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:05 schreef Lyza666 het volgende:
Misschien een slecht moment met al die insomniacs hier maar euhm.. ik duik er in.
Welterusten
Slaap lekker!quote:Op zondag 13 mei 2018 01:05 schreef Lyza666 het volgende:
Welterusten
Trustequote:Op zondag 13 mei 2018 01:05 schreef Lyza666 het volgende:
Welterusten
Weer eens wat anders dan een drone.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee! wat. shit zeg. dat is briljantshit dat had ik niet eens bedacht
Waar luister je nu naar dan? Rappiedingen?quote:
Het is ook gewoon heel anders dan wanneer je een tekort opbouwt doordat je veel werkt of zo, dat is een heel ander gevoel.quote:
hey markvanrinssumquote:
Beetje de vraag of-ie een beetje goed gedempt is.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:08 schreef Prisha het volgende:
Dat zou best moeten lukken, die GoPro erop. Dat ding is best rugged. Die kan ook nog eens tegen een stootje. waaaahh wat een goed idee dat ik daar niet op gekomen ben
KOM DANSEN DAN CONJOquote:Op zondag 13 mei 2018 01:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Waar luister je nu naar dan? Rappiedingen?
Ja inderdaad. Hier kan ik soms ook wel moedeloos van worden. Maar goed. Proberen blij te zijn met elk uurtje dat ik kan pakken.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook gewoon heel anders dan wanneer je een tekort opbouwt doordat je veel werkt of zo, dat is een heel ander gevoel.
Op youtube zijn wel filmpjes te vinden van RC auto's met een GoPro. Het geeft wel een behoorlijk onrustig beeld omdat die dingen natuurlijk bij elke onregelmatigheid opstuiteren.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beetje de vraag of-ie een beetje goed gedempt is.
Ga koti?quote:
quote:
Kun je wel rusten als je niet slaapt? Ik krijg dan ook nog eens last van m'n rug en gewrichten en zo, als ik zomaar een beetje lig zonder te slapen.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hier kan ik soms ook wel moedeloos van worden. Maar goed. Proberen blij te zijn met elk uurtje dat ik kan pakken.
Daar krijg ik ook last van. Ga ik liggen draaien, wat helemaal niet bevorderlijk is.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je wel rusten als je niet slaapt? Ik krijg dan ook nog eens last van m'n rug en gewrichten en zo, als ik zomaar een beetje lig zonder te slapen.
ga koti conjoquote:
Maar die dingen gaan wel heel hard als ze het doen.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:17 schreef Prisha het volgende:
Ach het is wel leuk om dat voor de lol te proberen. Had een probleem met de motor, doet het niet. Eerst dat ding uit elkaar halen en kijken of ik hem weer aan de praat krijg.
Geeft een enorme herrie trouwens, dat ding.
Iemand die laatste show van Hans Teeuwen gezien? Uit 2016 geloof ik. Is het wat?quote:
Heb je al geprobeerd naar regen- of zeegeluiden te luisteren? Daar werd/word ik rustiger van als ik wakker lig.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar krijg ik ook last van. Ga ik liggen draaien, wat helemaal niet bevorderlijk is.
Was vanmiddag een verkeersruzie in Nieuw-West waar ze los gingen op de popo. Z'n pipa afgepakt.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2018 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was vanmiddag een verkeersruzie in Nieuw-West waar ze los gingen op de popo. Z'n pipa afgepakt.
ja ook geprobeerd. Maakt niets uit. Ik kom wel in slaap maar wordt na een paar uur wakker en kom gewoon niet meer in slaap.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd naar regen- of zeegeluiden te luisteren? Daar werd/word ik rustiger van als ik wakker lig.
ik zou het niet zo voor de lol opzetten neequote:
Dat had ik ook, maar met die geluiden lag ik iets rustiger en rustte ik misschien wel iets meer uit.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja ook geprobeerd. Maakt niets uit. Ik kom wel in slaap maar wordt na een paar uur wakker en kom gewoon niet meer in slaap.
Wat is Nieuw-West eigenlijk, Slotervaart enzo?quote:Op zondag 13 mei 2018 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nieuw-West ... daar kom ik toch niet
Hielp helaas nietquote:Op zondag 13 mei 2018 01:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar met die geluiden lag ik iets rustiger en rustte ik misschien wel iets meer uit.
quote:Op zondag 13 mei 2018 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was vanmiddag een verkeersruzie in Nieuw-West waar ze los gingen op de popo. Z'n pipa afgepakt.
quote:Op zondag 13 mei 2018 01:31 schreef Prisha het volgende:
Nu ga ik echt proberen te slapen. Weltrusten voor straks alvast![]()
Truste conjo, hopelijk lukt het een beetje!quote:Op zondag 13 mei 2018 01:31 schreef Prisha het volgende:
Tja, sinds ik aan hardlopen doe, slaap ik wel dieper. Ging jij dat niet ook doen voor de training voor de Kilimanjaro?quote:
quote:Op zondag 13 mei 2018 01:31 schreef Prisha het volgende:
Succes!quote:Op zondag 13 mei 2018 01:31 schreef Prisha het volgende:
Yep, Slotervaart, Osdorp, Geuzenveld ... alles westelijk van de Ring A10quote:Op zondag 13 mei 2018 01:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat is Nieuw-West eigenlijk, Slotervaart enzo?
Succes.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:31 schreef Prisha het volgende:
Ah ja, dat ligt vast niet snel op je route.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, Slotervaart, Osdorp, Geuzenveld ... alles westelijk van de Ring A10
Heb wel eens een dinnetje gehad in Slotermeer. Kolere-eind fietsen.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ah ja, dat ligt vast niet snel op je route.
Dat klinkt allemaal engquote:Op zondag 13 mei 2018 01:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb wel eens een dinnetje gehad in Slotermeer. Kolere-eind fietsen.
quote:Op zondag 13 mei 2018 01:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb wel eens een dinnetje gehad in Slotermeer. Kolere-eind fietsen.
Waar mijn dinnetje woonde waren goedkope gespitste rijtjeshuizen. Benedenwoning klein maar met tuin. De buurt organiseerde heel veel en de mensen kenden elkaar in dat buurtje. Dat was mooi voor de woningbouwvereniging: renoveren, splitsing ongedaan maken, huuropbrengst verdubbelen en verkoop. Oorspronkelijke bewoners wonen nu eldersquote:Op zondag 13 mei 2018 01:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Welnee, het meeste is gewoon saaie woonwijk waar geen moer gebeurd.
quote:Op zondag 13 mei 2018 02:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar mijn dinnetje woonde waren goedkope gespitste rijtjeshuizen. Benedenwoning klein maar met tuin. De buurt organiseerde heel veel en de mensen kenden elkaar in dat buurtje. Dat was mooi voor de woningbouwvereniging: renoveren, splitsing ongedaan maken, huuropbrengst verdubbelen en verkoop. Oorspronkelijke bewoners wonen nu elders
L vergetenquote:
Slaap wel!quote:Op zondag 13 mei 2018 02:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook maar eens.
[ afbeelding ]
Trusten
verkeerde topicquote:Op zondag 13 mei 2018 06:20 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ze slapen gewoon nog... stelletje luiwammesen.
Of hij doet een poging de Slowchatters wakker te schuddenquote:
Ik denk dat de topictitel ook een zekere aantrekkingskracht hadquote:Op zondag 13 mei 2018 06:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Of hij doet een poging de Slowchatters wakker te schudden
quote:Op zondag 13 mei 2018 07:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik denk dat de topictitel ook een zekere aantrekkingskracht had
De kans daarop is op dit tijdstip eigenlijk ook wel groot...tenzij je Beau heet, dan zitten de bombonnela's nog helemaal opgeknooptquote:
Vond haar stem ook niet echt iets eerlijk gezegdquote:Op zondag 13 mei 2018 00:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
je moet de stem luisteren,ik denk dat kann niet elke
geeft niks altijd gezelligquote:
Sterktequote:Op zondag 13 mei 2018 10:47 schreef Prisha het volgende:
Moederdag vandaag. Beetje raar gevoel![]()
Straks komt de man van de uitvaartonderneming haar as brengen. Ze was altijd gek op kaarsen, nu hebben we deze laten maken, daar zit wat van haar as in. Op de een of ander manier doet me dat meer dan een urn. Urn is er ook wel, die staat bij mijn zus en een kleine urn bij mijn broer.
En deze krijg ik dan zo dadelijk, wel toepasselijk, op Moederdag:
[ afbeelding ]
De as van mijn vader is uitgestrooid over zee, jammer genoeg niet aan zo'n gedenkdingetje gedacht. Wel mooi zo'n theelichthoudertje, kun je altijd een kaarsje voor haar opsteken. Sterkte Prish!quote:Op zondag 13 mei 2018 10:47 schreef Prisha het volgende:
Straks komt de man van de uitvaartonderneming haar as brengen. Ze was altijd gek op kaarsen, nu hebben we deze laten maken, daar zit wat van haar as in. Op de een of ander manier doet me dat meer dan een urn. Urn is er ook wel, die staat bij mijn zus en een kleine urn bij mijn broer.
[ afbeelding ]
Sterkte vandaag conjoquote:Op zondag 13 mei 2018 10:47 schreef Prisha het volgende:
[ afbeelding ]
Sterkte Prisha.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:47 schreef Prisha het volgende:
[ afbeelding ]
Over zee, dat is een mooie gedachte.quote:Op zondag 13 mei 2018 11:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
De as van mijn vader is uitgestrooid over zee, jammer genoeg niet aan zo'n gedenkdingetje gedacht. Wel mooi zo'n theelichthoudertje, kun je altijd een kaarsje voor haar opsteken. Sterkte Prish!
Sterkte Prisha.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:47 schreef Prisha het volgende:
[ afbeelding ]
Maar morgen wordt weer bloedheet, uitstellen had geen zin gehad.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:36 schreef Recce het volgende:
Ik ben weer klaar met rennen. Het was wel zwaar vandaag, het is behoorlijk vochtig.
Bloedheet is een beetje overdreven.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar morgen wordt weer bloedheet, uitstellen had geen zin gehad.
Ik had de TV nog niet aanstaan. Ik las net dat Sainz zei dat hij van het team had gehoord dat er 70% kans is op regen.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Wilde Alonso eerder weg bij het Catalaanse volkslied?
Sainz stond ook met een heleboel teambazen in een kringetje te praten. Toen Brundle hem daarna wilde interviewen deed-ie of hij hem niet hoorde. Hij moest nog wel even pissen, geloof ik, dus daar kan het ook aan gelegen hebben.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had de TV nog niet aanstaan. Ik las net dat Sainz zei dat hij van het team had gehoord dat er 70% kans is op regen.
https://streamable.com/lrxl4quote:Op zondag 13 mei 2018 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sainz stond ook met een heleboel teambazen in een kringetje te praten. Toen Brundle hem daarna wilde interviewen deed-ie of hij hem niet hoorde. Hij moest nog wel even pissen, geloof ik, dus daar kan het ook aan gelegen hebben.
Indeed. Brundle doet het ook niet, maar ik geloof dat Carlos helemaal geen zin had in vragen waarover dat onderonsje ging.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:07 schreef Recce het volgende:
[..]
https://streamable.com/lrxl4
Carlos, Carlos, Caaarrloooooooooss.
Stonden Jean Todt, Helmut Marko en Niki Lauda daar?quote:Op zondag 13 mei 2018 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Indeed. Brundle doet het ook niet, maar ik geloof dat Carlos helemaal geen zin had in vragen waarover dat onderonsje ging.
Yups. Kan leuk worden.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn stream loopt precies een minuut achter. 80% kans op regen volgens de raceleiding.
En nog een Mercedesman, dacht ik.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Stonden Jean Todt, Helmut Marko en Niki Lauda daar?
Ja, ik stop ermee.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:14 schreef Recce het volgende:
Crashjean! En Hulkenberg. Goed voor je manager.
Ja, jij kan nog voor een top 100 gaan.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik sta op plaats 481, volgens mij is dat nog best redelijk.
Dat is wel erg optimistisch!quote:Op zondag 13 mei 2018 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, jij kan nog voor een top 100 gaan.
Leclerc 9 en Stroll 12. Je kan zeggen van Lance wat je wil, maar starten kan-ie wel.
Top 100 moet kunnen.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel erg optimistisch!
Ja, goede start van die twee!
Olav denkt dat Grosjean straf gaat krijgen. Daar zou ik het wel mee eens zijn, als hij geen gas had gegeven in z'n spin, was-ie niet naar binnen gekomen.
Dit is een optocht zo.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Laat het regenen anders val ik in slaap.
Iedereen heeft hetzelfde probleem, je kunt niet te dicht achter iemand zitten. 1,1 seconden ongeveer.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:37 schreef Recce het volgende:
RIC denkt sneller te zijn dan VER zegt-ie op de radio.Ik ben benieuwd.
Yups. Ik vond die radio call van RIC dan ook vrij suf. VER kan RAI gewoon niet inhalen.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iedereen heeft hetzelfde probleem, je kunt niet te dicht achter iemand zitten. 1,1 seconden ongeveer.
Tweestopper lijkt me sneller met zo weinig auto's achter de top 6.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Raar inderdaad. Hij kan 'm wel uitrijden nu, vermoed ik, maar of het een snelle strategie is?
Hamilton gaat een éénstopper doen, denk ik.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tweestopper lijkt me sneller met zo weinig auto's achter de top 6.
Lijkt me ook.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Hamilton gaat een éénstopper doen, denk ik.
waarom?quote:Op zondag 13 mei 2018 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is nieuw. 1 uur en 10 minuten later dit jaar.
Ja, in schone lucht is Max sneller, het hele weekend al.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:06 schreef Recce het volgende:
De snellere RIC ligt nu 7 seconden achter VER.
Ja, als Max een beetje doorstampt kan-ie met een extra stop er nog voor komen.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:23 schreef Recce het volgende:
Hoe krijg RIC het voor elkaar nu 20 seconden achter te liggen?
quote:Op zondag 13 mei 2018 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stroll was een achterblijver, die had op dat moment niets op de racelijn te zoeken.
Ja, misschien wint Oostenrijk toch nog.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:37 schreef mario390 het volgende:
im internet regen sich auf over de isralische Zangeres
In niemandsland. Dan weer een paar langzamer rondjes en gevolgd door een hele snelle.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:28 schreef Recce het volgende:
RIC is nu weer flink snel. Wat heeft-ie lopen slapen dan.
nee erst schweden de zijn 2terquote:Op zondag 13 mei 2018 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, misschien wint Oostenrijk toch nog.
Max ook. Eindelijk weer eens een podiumpje, dat had-ie wel nodig. Jammer dat Mercedes ook weer 1 en 2 zijn.quote:
Ja, bijna foutloos van Verstappen. Die aanrijding had-ie natuurlijk wel moeten voorkomen.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Max ook. Eindelijk weer eens een podiumpje, dat had-ie wel nodig. Jammer dat Mercedes ook weer 1 en 2 zijn.
Het scheen dus dat Lance onnodig langzaam reed tijdens de VSC.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, bijna foutloos van Verstappen. Die aanrijding had-ie natuurlijk wel moeten voorkomen.
https://streamable.com/kdeu8quote:Op zondag 13 mei 2018 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het scheen dus dat Lance onnodig langzaam reed tijdens de VSC.
Beetje de vraag ook of op het moment van de aanrijding er al groene vlag was.quote:Op zondag 13 mei 2018 17:06 schreef Recce het volgende:
[..]
https://streamable.com/kdeu8
Ziet er raar uit. Remde de Williams af of gaf-ie geen gas bij het uitrijden van de bocht? Niet helemaal duidelijk.
Hoe weinig grip ze hadden met koude banden was na de echte safetycar in het begin ook mooi te zien in dat shot van boven. Op de Mediums zal dat nog een stukje erger geweest zijn.quote:Op zondag 13 mei 2018 17:19 schreef Recce het volgende:
Oh, RIC was gespinned tijdens de restart, vandaar die achterstand.
Ga je een lekkere free tata maken?quote:Op zondag 13 mei 2018 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Anyway, boodschappen, eten en de hele shabang
Benieuwd naar het recept van Cees.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga je morgen zeker ook free tata's maken.
quote:Op zondag 13 mei 2018 22:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Benieuwd naar het recept van Cees.
Ik linkte de TT steeds aan de free tata's als beeld..
Smaakte het goed?
Ehm misschien dat mijn kwartje toch ook nog zweeft..quote:Op zondag 13 mei 2018 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Hier in de supermarkt waren ze door de voorraad heen, ze hadden alleen nog maar hele dure tata's.
Prachtig!quote:Op zondag 13 mei 2018 22:38 schreef Recce het volgende:
Deze bloem is in het ruimtestation gekweekt. Op de achtergrond zie je de Aarde.
[ afbeelding ]
Is dat niet lastig met water geven?quote:Op zondag 13 mei 2018 22:38 schreef Recce het volgende:
Deze bloem is in het ruimtestation gekweekt. Op de achtergrond zie je de Aarde.
[ afbeelding ]
Dat is alleen voor de rijke tatta’squote:Op zondag 13 mei 2018 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Hier in de supermarkt waren ze door de voorraad heen, ze hadden alleen nog maar hele dure tata's.
Weet je niet meer welk land het was of weet je niet meer wat de lekkerste was?quote:Op zondag 13 mei 2018 22:44 schreef Voxs het volgende:
Ha toch goed..de lekkerste at ik in Spanje. Hm of Italie
Nee, tot nu toe alleen positieve reacties over z’n gastvrijheid en kookkunsten.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is Cees al op z'n fout gewezen op Instagram?
quote:Op zondag 13 mei 2018 22:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee, tot nu toe alleen positieve reacties over z’n gastvrijheid en kookkunsten.
De tortielema uit Spanje!quote:Op zondag 13 mei 2018 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weet je niet meer welk land het was of weet je niet meer wat de lekkerste was?
Ja, in Spanje hebben ze iets soortgelijks. die is wat aardappeliger, dacht ikquote:Op zondag 13 mei 2018 22:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
De tortielema uit Spanje!
Ik raakte even in verwarringe omdat de free tata uiteraard Italiaans is.
Ze zullen die bloem wel in een soort kleverige, watervasthoudende substantie hebben laten groeien.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is dat niet lastig met water geven?
Misschien is dat ook wel wat voor mijn Gewone dakgoot-es.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze zullen die bloem wel in een soort kleverige, watervasthoudende substantie hebben laten groeien.
Wat is de free tata zonder fout?quote:Op zondag 13 mei 2018 22:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
De tortielema uit Spanje!
Ik raakte even in verwarringe omdat de free tata uiteraard Italiaans is.
Een omelet met aardappel en ui als basis. Aan te vullen met ander spul.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is de free tata zonder fout?Het is toch gewoon een stuk pizza?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |