Ban?quote:Op zondag 13 mei 2018 14:12 schreef MadaMada het volgende:
[..]
Ik kan niet posten onder mijn eigen account.
Mijn krijsende horde schopt je de grens weer over.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:22 schreef Vanillekwark het volgende:
* Flutmodia valt Chai, Black Metal ist Krieg-land en Vogelrije aan.
Hij is weg jaquote:
* Vogelrije doet een tegenaanvalquote:Op zondag 13 mei 2018 14:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Zet dat maar uit je hoofd!quote:Op zondag 13 mei 2018 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
* Black Metal ist Krieg-land valt Afrika CS aan
Ik heb PartyHard op Steam, maar die lutser is offline.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:35 schreef Gribble het volgende:
Ja ik snap er niks meer van hoor nou ik wacht wel met aanvallen tot we weer een nieuwe kaart hebben.
Niks d'r van.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:38 schreef Sanddr het volgende:
* Afrika CS valt Black Metal ist Krieg-land en Groot-Gribfrika (Congo) aan.
Groot-Gribfrika vindt dit niet leuk en verhoogt de priority van Afrika CS op de vernietigingslijst.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:38 schreef Sanddr het volgende:
* Afrika CS valt Black Metal ist Krieg-land en Groot-Gribfrika (Congo) aan.
Die aanval telt gewoon hoor. En er staat toch dat ik jou aanval?quote:Op zondag 13 mei 2018 09:52 schreef Gribble het volgende:
[..]
Ik heb deze niet gezien omdat er geen groot-gribfrika stond dus niet echt eerlijk...
En verder klopt er sowieso helemaal niks van want er staat niet eens bij wie aanvalt.
ja, tis een beetje onoverzichtelijk nuquote:Op zondag 13 mei 2018 14:35 schreef Gribble het volgende:
Ja ik snap er niks meer van hoor nou ik wacht wel met aanvallen tot we weer een nieuwe kaart hebben.
quote:Op zondag 13 mei 2018 15:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die aanval telt gewoon hoor. En er staat toch dat ik jou aanval?
Zowel de xxx als het buurlandië ontbreken dus er klopt heul niks van.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
-Je breidt je territorium uit door een aangrenzend land aan te vallen met de [ me ] tags (*xxx valt Buurlandië aan):
* PartyHard valt [land] aan
quote:Op zondag 13 mei 2018 15:21 schreef Gribble het volgende:
[..]
[..]
Zowel de xxx als het buurlandië ontbreken dus er klopt heul niks van.
Ik viel specifiek jou aan, dus al je landen waar ik op dat moment toegang tot hadquote:-Als je land uit meerdere landen bestaat, kan de aanvaller kiezen of hij je gehele land of een bepaald deel aanvalt. Een aanval op een bepaald deel is: * Vargentinië valt Vogelrije (Niger) aan
In de OP staat duidelijk de vermelding van het land, niet de user;quote:Op zondag 13 mei 2018 04:15 schreef DeHovenier het volgende:
Groot-Gribfrika is ingenomen door de heldhaftige soldaten van Naziland![]()
[..]
quote:Op zondag 13 mei 2018 15:21 schreef Gribble het volgende:
[..]
[..]
Zowel de xxx als het buurlandië ontbreken dus er klopt heul niks van.
DeHovenier z'n aanval was incorrect, gaf niet de naam van zijn eigen land aan, en ook niet de naam van de tegenstander, dus de aanval telt niet.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Ik viel specifiek jou aan, dus al je landen waar ik op dat moment toegang tot had
Ja nee.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:29 schreef Rozevla het volgende:
Mijn leger valt al jullie landen binnen en neuken jullie allemaal de moeder!!!!!
Ik zal jou eens de moeder neukenquote:Op zondag 13 mei 2018 15:29 schreef Rozevla het volgende:
Mijn leger valt al jullie landen binnen en neuken jullie allemaal de moeder!!!!!
quote:Op zondag 13 mei 2018 15:29 schreef Rozevla het volgende:
* Vargentinië besluit na langdurig overleg een klein stukje land aan Naziland te geven, zodat ook zij toegang tot de zeven zeeën hebben.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ach, dan steekt Generaal Ganja maar een jointje op en gaat ie zn volgende aanval beramen.
quote:Op zondag 13 mei 2018 15:34 schreef PartyHard het volgende:
[..]
* Vargentinië besluit na langdurig overleg een klein stukje land aan Naziland te geven, zodat ook zij toegang tot de zeven zeeën hebben.
* Groot-Gribfrika valt Black Metal ist Krieg-land aan.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
* Black Metal ist Krieg-land valt Groot-Gribfrika aan
Gepareerd.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:59 schreef Gribble het volgende:
[..]
* Groot-Gribfrika valt Black Metal ist Krieg-land aan.
Ga terug naar je paupereilandquote:Op zondag 13 mei 2018 16:09 schreef Garrus het volgende:
* Maaskantje 2.0 valt Black Metal ist Krieg-land aan
edit: geinig, ik maakte een typo (komma ipv punt) en de me-tag werkte niet
De Groot-Gribfrikanen sturen ze, schreeuwend en wel, weer vriendelijk terug naar Vargentinië.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:13 schreef PartyHard het volgende:
* Vargentinië's grim-divisie valt al schreeuwend Groot-Gribfrika aan
quote:Op zondag 13 mei 2018 14:22 schreef Vanillekwark het volgende:
* De Hogepriester der Vuygheyd komt gezellig meefeestenquote:Op zondag 13 mei 2018 17:32 schreef PartyHard het volgende:
* Vargentinië steekt een aantal kerken in brand om een voorspoedige oogst te vieren
Alsof er een kerk op water bestaat.quote:Op zondag 13 mei 2018 17:49 schreef PartyHard het volgende:
[..]
De katlandse troepen worden in een kerk gestopt en uiteraard verbrand
Groot-Gribfrika wenst de vargentiniers veel plezier bij het verbranden van de kerken,maar heeft dit toch liever niet.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:47 schreef PartyHard het volgende:
* Vargentinië valt Groot-Gribfrika (Zuid-Afrika) aan
Wil je van je katten afquote:Op zondag 13 mei 2018 18:15 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat doet een vergeldingsaanval op naziland
Neuh.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:09 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat valt Black-Metal-ist-Kriegland aan
Yes, hebbesquote:
Je weet dat je 12 uur moet wachten?quote:Op zondag 13 mei 2018 22:45 schreef Garrus het volgende:
[..]
Yes, hebbesIvorenkust kleurt grijs en Maaskantje wordt massaal ladderzat van de Schultenbraü. Iedereen mag komen zuipen
Nee.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:42 schreef Sanddr het volgende:
* Afrika CS valt Chai en Groot-Gribfrika (Dem. Rep. Congo) aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |