abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179110600
Ja ja, aangezien ik van school afzie voorlopig heb ik een keuze moeten maken.
En binnenkort wil ik dus Feyenoord helpen om dat tuig zoals 020 uit onze stad te houden.
Ja door het jaar heen heb ik heelveel bier gedronken en zo patat en frikadel en kip nugget gegeten waardoor ik een klein beetje een buikje heb gekregen, en mijn borst minder breed is geworden! :(

Nou wil ik dus in een paar maanden weer spieren gaan kweken zodat ik kan helpen bij het nieuwe seizoen. Maar ja, in een paar maanden weer breder worden kost moeite en doorzettingvermogen. Ja ik heb al als tip anabolen gehad, maar ik had gelezen op de google dat het slecht is voor je penis, en mijn befaamde 21cm wil ik natuurlijk niet kwijt.

Dus ik kijk beetje om mijn heen ja kom ik tot de conclusie dat ik eig niemand ken die echt veel fitness doet en ik het duszelf maar moet gaan uitvogelen. Dat is echt jammer hoor! Maar ik heb er vertrouwen in dat God me zal helpen in deze tijd en mij een soldaat laat worden!

Klacht: Geen fitness mensen om mijn heen waardoor ik het maar zelf moet bedenken!!
pi_179110632
HIIT zoek maar op
pi_179110680
Dikzak.
pi_179110693
Sportschool/fitness topic #5259240.
pi_179110719
Dikke pad gespot.
pi_179110756
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 19:39 schreef Questular het volgende:
Dikke pad gespot.
Nee, er moet juist gewicht bij zodat ik die vet kan openmaken en er spier van kan maken. Maar ik weet niet hoe doet ik dat zo efficient mogelijk, moet dalijk nog even die HIIT lezen
pi_179110799
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 19:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Nee, er moet juist gewicht bij zodat ik die vet kan openmaken en er spier van kan maken. Maar ik weet niet hoe doet ik dat zo efficient mogelijk, moet dalijk nog even die HIIT lezen
Ik bulk al 10 jaar met hamburgers, frikandellen, kroketten en kapsalons.
Werkt als een tielelier.
pi_179110853
quote:

[..]

misschien wat overnemen van je moeder.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 19:46:24 #9
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_179110878
quote:

[..]

Je kunt van vet geen spieren maken.

En ga gewoon 4x per week een uur naar sportschool, en doe aan groepstrainingen mee, zo heb je meteen een manier om fitnessvriendjes te maken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_179110912
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 19:46 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Je kunt van vet geen spieren maken.

En ga gewoon 4x per week een uur naar sportschool, en doe aan groepstrainingen mee, zo heb je meteen een manier om fitnessvriendjes te maken.
Ja maar welke oefeningen moet ik doen etc voor het bovenlichaam
dat is belangrijk, ik kan wel 1 uur op een machine zitten maar daar schiet je ook vrij weinig mee op, en voeding is toch ook heel essentieel?
pi_179110936
21 cm :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_179110949
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 19:49 schreef Geerd het volgende:
21 cm :')
Micropenis
pi_179110985
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 19:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

dat is belangrijk, ik kan wel 1 uur op een machine zitten maar daar schiet je ook vrij weinig mee op, en voeding is toch ook heel essentieel?
Vergeet voeding, bicep curls is het enige wat je nodig hebt.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 19:59:38 #15
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  zaterdag 12 mei 2018 @ 20:01:09 #16
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_179111141
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 19:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ik ben ook geen fitnessgoeroe, maar met die gewichtapparaten, bench press, en goede voeding kun je leuke spieren kweken.

Doe er ook een stuk cardio bij zodat je ook vet kwijt raakt.

Qua afvallen (vetverbranding) moet je snelle koolhydraten en verzadigd vet zo veel mogelijk vermijden.Eet dus elke dag volkoren, veel groente, beetje fruit, beetje kip/vis.

Je moet ook redelijk wat eiwitten eten om veel spieren te kweken, maar dat weet ik niet zeker. Er zijn bodybuilders die gebruiken eiwitshakes, maar als je er niet als een Stallone uit wil zien is het een beetje onzin om dat te gebruiken.

Het is niet zo moeilijk, 4x per week trainen en je ziet al resultaat na een paar weken/maanden. Blijf het wel volhouden. Veel mensen beginnen erg gemotiveerd, maar haken na een paar keer af omdat ze niet snel genoeg resultaat zien. Dus dan gaan ze opeens niet meer of gaan weer ongezond eten. Op die manier krijg je natuurlijk nooit een goed/sportief lichaam.
pi_179111148
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 19:59 schreef hugecooll het volgende:

[..]

_O_

en ook met anabolen moet je trainen he :T
Ja dat begrijp ik, maar het versnelt wel het proces om breed te worden
Hou het denk ik bij creatine
pi_179111164
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 20:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik ben ook geen fitnessgoeroe, maar met die gewichtapparaten, bench press, en goede voeding kun je leuke spieren kweken.

Qua afvallen (vetverbranding) moet je snelle koolhydraten en verzadigd vet zo veel mogelijk vermijden.Eet dus elke dag volkoren, veel groente, beetje fruit, beetje kip/vis.

Je moet ook redelijk wat eiwitten eten om veel spieren te kweken, maar dat weet ik niet zeker. Er zijn bodybuilders die gebruiken eiwitshakes, maar als je er niet als een Stallone uit wil zien is het een beetje onzin om dat te gebruiken.

Het is niet zo moeilijk, 4x per week trainen en je ziet al resultaat na een paar weken/maanden. Blijf het wel volhouden. Veel mensen beginnen erg gemotiveerd, maar haken na een paar keer af omdat ze niet snel genoeg resultaat zien. Dus dan gaan ze opeens niet meer of gaan weer ongezond eten. Op die manier krijg je natuurlijk nooit een goed/sportief lichaam.
Hmm oke, duidelijk. Dus kort samengevat, die apparaten en goede voeding is in feite voldoende?
  zaterdag 12 mei 2018 @ 20:03:23 #19
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_179111173
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 20:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik, maar het versnelt wel het proces om breed te worden
Hou het denk ik bij creatine
Waarom creatine? Je wil toch afvallen? :T
pi_179111187
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 20:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Cardio heb je geen hol aan .

Bankdrukken, Squat, Deadlift, chin up en wandelen.

Icm gezonde voeding. 40, 40, 20
pi_179111215
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 20:03 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Waarom creatine? Je wil toch afvallen? :T
Als ik het goed heb begrepen krijg je van creatine een boost. En nee, niet echt afvallen, ik heb echt een micro bierbuikje, wil vooral spieren kweken en echt echt breed worden. Beetje het lochlyn munro figuur, niet overdreven breed maar dat er wel een vent staat ( en zonder het buikje)
  zaterdag 12 mei 2018 @ 20:07:41 #22
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_179111241
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 20:03 schreef Duveldrinker het volgende:
Cardio heb je geen hol aan .

Maar het is goed voor je conditie, je wordt fitter, en je verbrandt vet.
Wat heb je aan spieren als je ze niet kan zien door je bierbuik?
pi_179111276
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 20:07 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Maar het is goed voor je conditie, je wordt fitter, en je verbrandt vet.
Wat heb je aan spieren als je ze niet kan zien door je bierbuik?
Nou dat is een ander verhaal , spieren hebben vet nodig om te groeien. Je kan niet groeien zonder kcal overschot.
pi_179111332
Mensen die de term "spieren kweken" gebruiken. :')
pi_179111358
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 20:14 schreef Hamzoef het volgende:
Welke term gebruik jij dan?
pi_179111383
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 20:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Rughaar groeien
pi_179111405
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 20:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Spiermassa opbouwen.
pi_179111683
Ja dus ik begrijp dat je graag breder wil worden en ja dan moet je dus beter je best doen, ja weet je wel weet je niet, dus ja, ik denk dat je dan ja, hoe zeg ik dat, de sportschool in moet en gewoon kankerhard moet gaan trainen met goed eten erbij.. Dus nee, geen zakken chocolade meer enzo maarja, als je wat wil dan moet je wel ja toch?
pi_179111814
quote:
18s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 20:30 schreef Befbekje het volgende:
Ja dus ik begrijp dat je graag breder wil worden en ja dan moet je dus beter je best doen, ja weet je wel weet je niet, dus ja, ik denk dat je dan ja, hoe zeg ik dat, de sportschool in moet en gewoon kankerhard moet gaan trainen met goed eten erbij.. Dus nee, geen zakken chocolade meer enzo maarja, als je wat wil dan moet je wel ja toch?
ja toch zo denk ik ook ja broeder is wel goeie ja
pi_179128784
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 19:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

Ja ja, aangezien ik van school afzie voorlopig heb ik een keuze moeten maken.

En binnenkort wil ik dus Feyenoord helpen om dat tuig zoals 020 uit onze stad te houden.

[knip]
Dan ga jij het druk hebben met al die sympathisanten voor ons aller AFC Ajax.

Hopelijk als het tot een confrontatie komt 1 op 1, kan je wel tegen een stootje als het zover komt.
pi_179129636
:')
pi_179129711
quote:
10s.gif Op zondag 13 mei 2018 11:18 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Dan ga jij het druk hebben met al die sympathisanten voor ons aller AFC Ajax.

[ afbeelding ]
Hopelijk als het tot een confrontatie komt 1 op 1, kan je wel tegen een stootje als het zover komt.

Jou zou ik nooit iets aandoen hoor, stel je voor, FOK! zonder jouw topics? Dan kunnen ze de tent gelijk sluiten..
  zondag 13 mei 2018 @ 12:41:48 #33
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_179130286
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 20:14 schreef Hamzoef het volgende:
Beter 'kweken' die mensen eerst even wat ballen! :')
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')