Is best te drinken. Ik hoop nog steeds op een Sprite Wortelquote:Op zaterdag 12 mei 2018 18:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Klinkt lekker . Ijsblokjes ook nog
Onder de plakquote:
nee, althans weleens gezien hoor maar kwam er al snel achter dat ik het 10x niks vind.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 18:53 schreef Homijn het volgende:
[..]
Is best te drinken. Ik hoop nog steeds op een Sprite Wortel
Het is ook niksquote:Op zaterdag 12 mei 2018 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee, althans weleens gezien hoor maar kwam er al snel achter dat ik het 10x niks vind.
Ook ja...er is verder toch niks op.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijken jouw kinderen het dan ofzo?
Stopte na een uurtje ofzoquote:Op zaterdag 12 mei 2018 18:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe was het verder afgelopen met geluidsoverlast ?
quote:
quote:
Sorry man. Je komt er wel overheen !!quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ADO gaat het niet redden jongens
Vitesse ook nietquote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sorry man. Je komt er wel overheen !!
Stay strong
Het is toch wat... supportgroep oprichten misschien . Vele zullen er baat bij hebben geloof ikquote:
quote:
dat denk ik nietquote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het is toch wat... supportgroep oprichten misschien . Vele zullen er baat bij hebben geloof ik
Klinkt goedquote:Op zaterdag 12 mei 2018 18:53 schreef Homijn het volgende:
[..]
Is best te drinken. Ik hoop nog steeds op een Sprite Wortel
schandequote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
* een willekeurige post om maar iets te posten
Ze moeten de rookworsten verzelfstandigenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar misschien niet voor lang meer
Dan kan je je trancetracks niet meer posten hierquote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:54 schreef aloa het volgende:
Minimaal aantal woorden verplicht stellen in dit topic
dan doen we het maar nietquote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan kan je je trancetracks niet meer posten hier
Ja beetje over random nummers beginnen.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:00 schreef Gribble het volgende:
Hallo allemaal kennen jullie dit leuke spel al graag allemaal even bekijken doei. ONZ / ONZ-Oorlog #3: Hatsekidee
Wat voor spel is dat precies?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:00 schreef Gribble het volgende:
Hallo allemaal kennen jullie dit leuke spel al graag allemaal even bekijken doei. ONZ / ONZ-Oorlog #3: Hatsekidee
Kan je niemand kwalijk nemen toch. Jij bent immers enige DR. hier.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja beetje over random nummers beginnen.
Nou er is dus zeg maar een kaart van afrika, als je mee wil doen kan je een land uitkiezen. Als je dan eenmaal een land hebt ka je proberen de rest van Afrika te veroveren door andere Fokkers aan te vallen en als ze niet binnen 12 uur verdedigen is het van jouw!!quote:
En hoe krijg je punten?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:03 schreef Gribble het volgende:
[..]
Nou er is dus zeg maar een kaart van afrika, als je mee wil doen kan je een land uitkiezen. Als je dan eenmaal een land hebt ka je proberen de rest van Afrika te veroveren door andere Fokkers aan te vallen en als ze niet binnen 12 uur verdedigen is het van jouw!!
soort risk?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:03 schreef Gribble het volgende:
[..]
Nou er is dus zeg maar een kaart van afrika, als je mee wil doen kan je een land uitkiezen. Als je dan eenmaal een land hebt ka je proberen de rest van Afrika te veroveren door andere Fokkers aan te vallen en als ze niet binnen 12 uur verdedigen is het van jouw!!
Wat precies?quote:
Ik dacht een limoentjequote:
Moet je eens saffraan of vanillestokjes gebruiken, dat is pas duurquote:
die tieten zien er heel nep uit, valt tegen van jequote:
Dat bedoel ik nietquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kan ook. Supermarkt is nog open. Nog nooit limoen gehad?
Klopt maar ik had geen zin verder te zoekenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die tieten zien er heel nep uit, valt tegen van je
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:54 schreef aloa het volgende:
Minimaal aantal woorden verplicht stellen in dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Nooit geweest, maar hoor er wel leuke verhalen overquote:
Heet in de zomer.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nooit geweest, maar hoor er wel leuke verhalen over
Het is niet verboden om buiten de zomer daar heen te gaanquote:
uiteraardquote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is niet verboden om buiten de zomer daar heen te gaan
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |