Ik zou tijdens de race gaan loeren als ik jou was.quote:Op zondag 13 mei 2018 11:25 schreef Dven het volgende:
Zo, straks zelf even een uurtje karten voordat ik afgemat met een biertje op het terras na de race ga loeren
*naarquote:Op zondag 13 mei 2018 11:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou tijdens de race gaan loeren als ik jou was.
Bij de Ikea parkeren, kost niks aan tijd.quote:Op zondag 13 mei 2018 11:17 schreef GM78 het volgende:
Ik heb die dag nog wat andere verplichtingen, dus trein is geen optie helaas.
Maar even samen gevat, minimaal een half uur van te voren aanwezig zijn voor dat het evenement begint, en dan parkeren op de boulevard
Ik weet niet wat je verder nog van plan bent maar hou er rekening mee dat je op de terug weg wel even in de file zal staan. Als het strand weer is helemaal.quote:Op zondag 13 mei 2018 11:17 schreef GM78 het volgende:
Ik heb die dag nog wat andere verplichtingen, dus trein is geen optie helaas.
Maar even samen gevat, minimaal een half uur van te voren aanwezig zijn voor dat het evenement begint, en dan parkeren op de boulevard
Dit is wel slim ja. Bij de Ikea in Haarlem, station Spaarnwoude ligt daar op loopafstand, en vanaf station Zandvoort naar het circuit lopen is ook prima te doen.quote:Op zondag 13 mei 2018 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij de Ikea parkeren, kost niks aan tijd.
Werkt nu wel.quote:Op zondag 13 mei 2018 11:49 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Bij de volgende gp zit ik in Griekenland. Vorige jaar werkte mijn ziggo go app niet omdat buitenland. Weet iemand waar ik het dan kan streamen?
Dat is nog wel de beste optie ja.quote:Op zondag 13 mei 2018 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij de Ikea parkeren, kost niks aan tijd.
File op het stationquote:Op zondag 13 mei 2018 11:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat is nog wel de beste optie ja.![]()
Een half uur voor het begint pas aanwezig zijn is al vragen om ellende, zeker met mooi weer. Dan wordt het lang zoeken naar een parkeerplekje in zandvoort zelf. En met de trein vanaf de Ikea ben je er zo, en op de terugweg heb je geen file.
Ben nog nooit bij die Jumbo dagen geweest, maar bij andere race events met mooi strandweer was het nooit echt een issue. Propvolle treinen, dat wel.quote:
Een kroeg opzoeken en daar kijken.quote:Op zondag 13 mei 2018 11:49 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Bij de volgende gp zit ik in Griekenland. Vorige jaar werkte mijn ziggo go app niet omdat buitenland. Weet iemand waar ik het dan kan streamen?
Binnen de EU kan je gewoon streamen sinds 1 januari.quote:Op zondag 13 mei 2018 11:49 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Toen ik ging was het gekkenhuis op het perron in Amsterdam, verder prima te doen.quote:Op zondag 13 mei 2018 12:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ben nog nooit bij die Jumbo dagen geweest, maar bij andere race events met mooi strandweer was het nooit echt een issue. Propvolle treinen, dat wel.
Ziggo is regio gebonden toch dan moet je al een vpn gebruiken.quote:Op zondag 13 mei 2018 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Binnen de EU kan je gewoon streamen sinds 1 januari.
Binnen de EU kan je gewoon streamen sinds 1 maart*.quote:Op zondag 13 mei 2018 12:11 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ziggo is regio gebonden toch dan moet je al een vpn gebruiken.
Ik snap die stress om dat uurtje later niet echt.quote:Op zondag 13 mei 2018 12:08 schreef fathank het volgende:
Echt kut die race om 15:10 walgelijke Amerikanen dalijk haak ik af bah gadverdamme
Maar dat is Eddie Jordan volgens mij niet.quote:Op zondag 13 mei 2018 12:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Reddit:
[ afbeelding ]
Eddie in z'n originele Ferrari Overall uit 1999 in Monaco vandaag.
Hij rijdt daar in de historische GP rond in de McLaren van James Hunt.
Het is gewoon kut. Je hele middag naar de klote. Vroegah had je nog wat tijd tussen finish en avondeten.quote:Op zondag 13 mei 2018 12:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik snap die stress om dat uurtje later niet echt.
Maakt het dan echt zoveel uit of je om 4 of 5 uur klaar bent met F1 kijken?
Ik wou dat ik jouw problemen hadquote:Op zondag 13 mei 2018 12:08 schreef fathank het volgende:
Echt kut die race om 15:10 walgelijke Amerikanen dalijk haak ik af bah gadverdamme
Irvinequote:Op zondag 13 mei 2018 12:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dat is Eddie Jordan volgens mij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |