Vind het wel een bijzondere weer.. zij vraagt jou uit en dan moet jij haar ophalenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:45 schreef jigggy het volgende:
Ben net na een tijdje appen op date gevraagd een mooi meisje ,ze vroeg ineens terwijl ik aan het werk was of ik vanavond uit werk haar op kan halen en dat we dan een hapje gaan eten en daarna wat drinken,vind ik allemaal prima ,maar nu de klacht
Normaal haal ik alles uit de kast op een eerste date ,ga ik naar de kapper, goeie nieuwe outfit aan, lenzen in ,maar nu kom ik zo aan in Mn werk outfit ,bril, spijkerjack, alpha industries bomber en donkerblauwe jeans in combinatie met beige filling pieces ,zou deze outfit een 7 geven maar op een eerste date zou ik voor meer willen gaan
is op de route van mijn werk naar de stad, dus ik bood het aan, maar kan nu niet nieuwe kleren aandoenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:08 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Vind het wel een bijzondere weer.. zij vraagt jou uit en dan moet jij haar ophalen...
Maak jij je nou maar niet druk om die outfit! Klinkt gewoon goed! Veel plezier
ik kleed me sochtends altijd te warm aan omdat het altijd dezelfde temperatuur op werk is, 19graden ,ongeacht of het nu 30 graden buiten is of -10quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:09 schreef wielrennerdt het volgende:
wacht je hebt een spijkerjack en daarboven op nog een bomber van AI? Niet een beetje warm?
Ik vind t al warm in mn Ralph zomerjas
Veel plezier man vnv![]()
deze (2e foto de zwarte)quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:18 schreef Scuidward het volgende:
Heb je het over zo'n jas met van die touwtjes?
Ik kan hier uitvoerig uit de doeken doen wat ik van die jas vind, maar ik denk dat ik het hier bij laat.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:28 schreef jigggy het volgende:
[..]
deze (2e foto de zwarte)
https://www.ebay.com/p/Al(...)3-Black-M/1684356606
what else is new danquote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:08 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Vind het wel een bijzondere weer.. zij vraagt jou uit en dan moet jij haar ophalen...
‘Die wijven’ ja ach.. gelukkig zijn wij niet allemaal zoquote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:34 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
what else is new danzo zijn die wijven
Je weet wel gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt. Mijn vriendin betaalt en rijdt net zo graag als ik, dus we proberen het rond de 50/50 te houden.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:39 schreef Anneloos het volgende:
[..]
‘Die wijven’ ja ach.. gelukkig zijn wij niet allemaal zo
En zo hoort het..quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je weet wel gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt. Mijn vriendin betaalt en rijdt net zo graag als ik, dus we proberen het rond de 50/50 te houden.
vrijwel iedereen is positief ,maar eigenlijk ken ik ook gewoon veel mensen die in de modebranche zitten en die zich dus iets meer “extremer” of hoe ik het moet zeggen ofzo kleden , snap ook echt heel goed als mensen die jas compleet niks vinden hoor ,ieder zn smaakquote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik kan hier uitvoerig uit de doeken doen wat ik van die jas vind, maar ik denk dat ik het hier bij laat.
Krijg je er veel reacties op, Wubbo?
winkel kan niet eerder dicht broquote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:33 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Ga eerder weg van je werk, moet kunnen toch. Daarna fresh maken
mag geen opvallende merk dragen in mijn winkel, dus mijn hele collectie daily paper en wat mooiere broeken mag ik niet aanquote:
Passion for fashion dus.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:58 schreef jigggy het volgende:
[..]
vrijwel iedereen is positief ,maar eigenlijk ken ik ook gewoon veel mensen die in de modebranche zitten en die zich dus iets meer “extremer” of hoe ik het moet zeggen ofzo kleden , snap ook echt heel goed als mensen die jas compleet niks vinden hoor ,ieder zn smaak
denk het wel jaquote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:00 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Passion for fashion dus.
Ik draag soms een kek bloemenmotiefje, en extremer heb ik eigenlijk niet.
Dan verkoop je toch wat fleeks aan jezelf.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:59 schreef jigggy het volgende:
[..]
mag geen opvallende merk dragen in mijn winkel, dus mijn hele collectie daily paper en wat mooiere broeken mag ik niet aan
En de bril doe ik omdat ik met lenzen hele droge ogen krijg met onze airco
als je bloemen kan hebben vind ik het echt wel tof , het staat mij alleen echt voor geen meterquote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:00 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Passion for fashion dus.
Ik draag soms een kek bloemenmotiefje, en extremer heb ik eigenlijk niet.
mijn kledingwinkel heeft op de pakken na echt een basic kut collectie , als ik hier mijn complete outfit scoor vind ik mezelf meer weghebben van een uni studentje die een biologische studie doetquote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan verkoop je toch wat fleeks aan jezelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |