https://twitter.com/ThatWalibiGirlquote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zoveel abonnementen is niet het beste voorbeeld van op je geld letten. Of je moet 4x per jaar naar de Efteling gaan, maar wie doe dat nu.
Ik heb een efteling abbo sinds 5 augustus vorig jaar, in het begin soms 4 keer gegaan per maand. Nu laatste keer was begin afgelopen maand.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zoveel abonnementen is niet het beste voorbeeld van op je geld letten. Of je moet 4x per jaar naar de Efteling gaan, maar wie doe dat nu.
Mwa, ligt eraan hoe ver hij er vandaan woont. Als je er binnen een half uurtje kan zijn is het best een prima dagbesteding voor als je een keer een dag niks te doen hebt.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een pathé abbo is het waardquote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hoi!
Sinds ik op mijzelf woon moet ik natuurlijk op het geld letten. Daarom heb ik een aantal keer een abbo afgesloten zodat ik wel dingen kan doen en niet telkens 30 euro kwijt ben als ik iets wil doen.
Zo heb ik nu een museumkaart, een artis abbo, en een efteling abbo. Met het gevolg dat ik in dubio zit wat ik ga doen vandaag. En aangezien ik ook een beekse bergen abbo wil ( vanwege de luipaardjes natuurlijk) en van het geld wat ik bespaar op gas/licht kan ik een pathe abbo nemen. Nadeel is alleen dat dit een maandelijks abbo is, terwijl de rest dat niet is.
Klacht: njet weten wat te doen
Ik heb ook een trein abbo ( noodzakelijk voor het vriendinnetje), binnen 30 min in rotterdam welquote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:57 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Een pathé abbo is het waard![]()
en als jij dan ook nog eens in Rotterdam bent kan je zelfs een filmpje pakken met een medefokker.. win win
Deel je Iwanius met anderen dan, nieuwe Miep?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:57 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Een pathé abbo is het waard![]()
en als jij dan ook nog eens in Rotterdam bent kan je zelfs een filmpje pakken met een medefokker.. win win
Naar de efteling gaan doe ik meestal doordeweeks ( is rustiger). Dan kost het 6,22 voor een bus dagkaart. Met de bus duurt het wel 2 uur, met de normale auto een kleine half uur zoietsquote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:56 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mwa, ligt eraan hoe ver hij er vandaan woont. Als je er binnen een half uurtje kan zijn is het best een prima dagbesteding voor als je een keer een dag niks te doen hebt.
Ja, hoor! Vind ik gezelligquote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb ook een trein abbo ( noodzakelijk voor het vriendinnetje), binnen 30 min in rotterdam wel
Bied jij jezelf aan dan?
dm maar !quote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:00 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, hoor! Vind ik gezelligben je een beetje thuis in film genres? En zo ja.. wat kijk jij graag?
Lol, wat is er met hem? Ken heel die jongeman nietquote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deel je Iwanius met anderen dan, nieuwe Miep?
Dat was ook mijn plan, maar het ging mis.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:12 schreef drakin het volgende:
Doe 1 abonnement per jaar, elk jaar lol met een ander park. Of hooguit 2 maar niet meer voor je keuzestress.
gefeliciteerd. Jij krijgt vrouwelijk contact. Terwijl anneloos een man onder een vrouwen account is.quote:
Zoals gezegd, ik heb een vriendin.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:46 schreef spierbal het volgende:
[..]
gefeliciteerd. Jij krijgt vrouwelijk contact. Terwijl anneloos een man onder een vrouwen account is.
You never know.
Ik ben een vrouw en ik heb geen intentiesquote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:46 schreef spierbal het volgende:
[..]
gefeliciteerd. Jij krijgt vrouwelijk contact. Terwijl anneloos een man onder een vrouwen account is.
You never know.
Dafuqquote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:55 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
https://twitter.com/ThatWalibiGirl
-quote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:46 schreef spierbal het volgende:
[..]
You never know.
Wat is een bus dagkaart? Kun je die gewoon in de bus kopen? Ik vind het geen enkel probleem een tijdje in de bus te zitten. Zeker als het goedkoper is dan de trein / auto.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Naar de efteling gaan doe ik meestal doordeweeks ( is rustiger). Dan kost het 6,22 voor een bus dagkaart. Met de bus duurt het wel 2 uur, met de normale auto een kleine half uur zoiets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |