We wonen niet samen dus meestal lig ik in witte onderbroek op het bankie.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is wel duidelijk wie er bij jou thuis de broek aan heeft.
Die je vriendin klaar legt voor jequote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:28 schreef Aswad het volgende:
[..]
We wonen niet samen dus meestal lig ik in witte onderbroek op het bankie.
Wheypoederquote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:23 schreef Aswad het volgende:
Wilde nog even naar de stad fietsen om een nieuwe bus wheypoeder te kopen en even naar de gym te gaan (rug en schouders). Als er nog tijd over is wellicht een boekje openslaan op het balkon.
wees blij dat er "links" nederland bestaat, anders had je zand mogen happen tig duizend kilomter verderop.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:23 schreef Aswad het volgende:
Vandaag had een lekker dagje moeten worden, om 12 uur beginnen met de 3e vrije training (F1) en dan om 15:00 het huzarenstukje met de kwalificatie.
Wilde nog even naar de stad fietsen om een nieuwe bus wheypoeder te kopen en even naar de gym te gaan (rug en schouders). Als er nog tijd over is wellicht een boekje openslaan op het balkon.
Maar niks van dit alles, het schijnt redelijk weer te worden dus mijn Nederlandse vriendin moet hier natuurlijk het maximale uithalen, want zon en vrije dag dat is uniek ofzo.
Nu moet ik dus mee naar een of ander rollende keukens meets linkse hobbies festival idee waar je 3 euro moet neerleggen voor een bekertje aanmaaklimo. Alle tata's meteen een zonnebril op want het is 14 graden bij een voorzichtig zonnetje en dan loop je er lekker bij als een diva of james dean
Klacht: mijn ballen zijn nog niet ingedaald om tegengas te geven maar laat mijn middag vergallen om de goede vrede te bewaren.
De OP quotenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:34 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
wees blij dat er "links" nederland bestaat, anders had je zand mogen happen tig duizend kilomter verderop.
Typische vrouwenreactie, denken in extremen en handelen uit rancune. Met iets meer inlevingsvermogen hadden ze ook wel begrepen dat wij liever niet naar van die kunstzinnige nichtenkermissen gaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:46 schreef Leandra het volgende:
Dan maak je het uit, kun je de hele dag poeder kopen en kwalificaties kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |