Verklaar je nader.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:34 schreef Anthonie1 het volgende:
Ja wij zijn beschaafd. Daar kan jouw volk nog iets van leren...
Ah het calvinisme, hoofd omlaag, hard werken, doe maar normaal dan doe je gek genoeg, en je eigen helden afzeiken, stamppot cultuur noemen en openminded zijn alleen wanneer het je uitkomt.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:35 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Calvinisme
Ik ook niet, vroeg het mij af.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:41 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar ik heb dan ook al in jaren geen verjaardagsfeestje meer gezien...
Wat is er mis met Wagner dan? Waarom gingen ze schelden?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:49 schreef Somberling het volgende:
Toen ik familie had uitgenodigd toen ik op mezelf ging wonen, heb ik Die Meistersinger von Nürnberg van Richard Wagner aangezet. Mensen werden kwaad en begonnen te schelden. Als je ooit een saaie kringverjaardag hebt; zet een opera van Wagner aan.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:35 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Bij sommige mensen wekt het woede op. Ik ben ook de enige in de familie die klassieke muziek luistert.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat is er mis met Wagner dan? Waarom gingen ze schelden?
Apart, ik word er juist rustig van.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:56 schreef Somberling het volgende:
[..]
Bij sommige mensen wekt het woede op. Ik ben ook de enige in de familie die klassieke muziek luistert.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:57 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Apart, ik word er juist rustig van.
Ouwe nazi...!quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:49 schreef Somberling het volgende:
Toen ik familie had uitgenodigd toen ik op mezelf ging wonen, heb ik Die Meistersinger von Nürnberg van Richard Wagner aangezet. Mensen werden kwaad en begonnen te schelden. Als je ooit een saaie kringverjaardag hebt; zet een opera van Wagner aan.
Of met een stoet van 40 auto's de hele straat wakker tüteren.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik denk dat je de verkeerde vrienden hebt als je op zo'n soort feestjes uitgenodigd wordt.
Vind het echter ook niet meteen nodig om met een Kalashnikov in de lucht te schieten als er een feestje is.
Kan aan je hele topic wel lezen dat jij nooit in Brabant geweest bent.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:31 schreef Aswad het volgende:
Klacht: Stijve Hollanders die geen pret durven of willen hebben.
Ik ga zo luisteren.quote:
Die maken het tenminste gezelliger dan de jeugd van tegenwoordig met hun eerste wereldproblemen en hun drama.quote:
Inderdaad helden!quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:11 schreef Werkman het volgende:
[..]
Die maken het tenminste gezelliger dan de jeugd van tegenwoordig met hun eerste wereldproblemen en hun drama.![]()
quote:
Ben jaren geleden gestopt met het bezoeken en organiseren van dat soort martelevenementen.quote:
groot gelijk heb jequote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:16 schreef Werkman het volgende:
[..]
[..]
Ben jaren geleden gestopt met het bezoeken en organiseren van dat soort martelevenementen.
Geen minuut spijt van gehad!
eensquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:24 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik vind dat iemand dit topic moet nomineren voor de meest terechte klacht van de maand
Volgens zijn er tientallen topics geweest over kringverjaardagen...quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:24 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik vind dat iemand dit topic moet nomineren voor de meest terechte klacht van de maand
Dan nog blijft het een enorm terechte klacht.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:26 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Volgens zijn er tientallen topics geweest over kringverjaardagen...
Herinner me nog uit mijn jeugd...quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:26 schreef Vanillekwark het volgende:
Dan nog blijft het een enorm terechte klacht.
Daarvoor mist het originaliteit.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:24 schreef Vanillekwark het volgende:
Die nodig ik dan gewoon niet meer uit.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 08:33 schreef Goudenvis het volgende:
Maar hoe dan jullie het dan? Als ik m'n verjaardag vier zet ik vaak de BBQ aan en een paar statafels maar die oude lui kunnen niet meer staan dus gaan dan zitten waardoor er nog steeds een kring ontstaat.
Maar dat vind ik ook zielig, is zo ongeveer het enige uitje dat ze nog hebben (dus hoor je elke verjaardag hetzelfde verhaal over die vage kennis van hun die overleden is ofzoquote:Op zaterdag 12 mei 2018 08:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die nodig ik dan gewoon niet meer uit.
Ik vier het eigenlijk gewoon helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 08:36 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Maar dat vind ik ook zielig, is zo ongeveer het enige uitje dat ze nog hebben (dus hoor je elke verjaardag hetzelfde verhaal over die vage kennis van hun die overleden is ofzo).
Brabantquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:05 schreef Werkman het volgende:
[..]
Kan aan je hele topic wel lezen dat jij nooit in Brabant geweest bent.
Echt feest vieren kunnen ze alleen daar, de rest in dit land is alleen maar kouwe kak.
QFTquote:Op zaterdag 12 mei 2018 02:12 schreef raptorix het volgende:
TS is duidelijk een kereltje dat uitgekotst is door zijn eigen soort maar ook geen aansluiting vind in Nederland, uit frustratie klaagt hij op Nederland, en probeert hij zijn matige lichaam op peil te houden in de sportschool. Zal mij niet verbazen als hij snel radicaliseerd en naar Syrie gaat waar hij er achter komt dat hij ook weer faalt en dan al huilend terug komt naar Nederland.
Huwl....quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:35 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |