quote:
quote:
Proostquote:
Valt tegen. Jopen Klaagzang. Vrij smaakloos. Normaal gesproken is dat spul van Jopen toch wel goed te zuipen.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt tegen. Jopen Klaagzang. Vrij smaakloos. Normaal gesproken is dat spul van Jopen toch wel goed te zuipen.
quote:
quote:
quote:
Wij zijn Eindhovuh! Wij zijn Eindhovuh!quote:
eindhoveh de gekstequote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij zijn Eindhovuh! Wij zijn Eindhovuh!
moet je een keer doenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb nu geen zin om terug te lezen
hou op joh...quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
We doen lief alleen aloa begint te schelden.
Doe jjj eens mee aan dat oorlog spelletje.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En weer open.
Laat dat gespam en gezeik naar elkaar achterwege anders nog langer dicht.
missie nu al misluktquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:22 schreef hemarookworst het volgende:
Yes weer verder met geen leven hebben
Fortnitequote:
Slaap lekkerquote:
En op zag hebben we het er niet meer over peace love &nd Happinez er is al genoeg gezeik ... dus laat Fok the place 2BE zijnquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opzich is de Balkanoorlog en de Vietcong er niets bij.
Ja want Haags doet niey mee voor de puntenteltoolquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:26 schreef Clicks_nl het volgende:
Maar... Snapt die puntentelbot nou eigenlijk dat dat halve uurtje dicht eigenlijk geen punten voor Haagse op zou moeten leveren?
ja preciesquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
En op zag hebben we het er niet meer over peace love &nd Happinez er is al genoeg gezeik ... dus laat Fok the place 2BE zijn
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:27 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja want Haags doet niey mee voor de puntenteltool
Ushi dushi wil met lexy in een jacuzziquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mikey moet een liedje zingen hi ha ho
toe maarquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ushi dushi wil met lexy in een jacuzzi
Ik wil wel in de jacuzzi... maar koud nu..!quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ushi dushi wil met lexy in een jacuzzi
Ik heb gister op de rommelmarkt gestaanquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja gewerkt. En vandaag weer en zondagochtend ook. En u?
Nog een beetje verkochtquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:31 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik heb gister op de rommelmarkt gestaan... vandaag een brak dagje.. en morgen ook gezien ik morgen weer vroeg moet en drankje dit dat
verkocht je beeldjes?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:31 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik heb gister op de rommelmarkt gestaan... vandaag een brak dagje.. en morgen ook gezien ik morgen weer vroeg moet en drankje dit dat
Eentje met verwarming?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:29 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik wil wel in de jacuzzi... maar koud nu..!
Nou de jacuzzi is er al nu de verwarming nog maken in hillybilly style!quote:
Mooiquote:
Toch geen opblaas ding he?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:33 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou de jacuzzi is er al nu de verwarming nog maken in hillybilly style!
Wat verkoop je zoal?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:33 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ook maar niet verkochtheb zo’n vermoeden dat jij er niet was
als je ze voor 50ct biedtquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:33 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ook maar niet verkochtheb zo’n vermoeden dat jij er niet was
inb4 je moederquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat verkoop je zoal?
Inb4: rommel
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Och staat hema hier nu bekend als man van de matige grap?
Die grap is fok geschiedenis
Nice toemaar wil ik ook wel.quote:
Ik heb hem toch gekocht.quote:
nee maar moet daar automatisch aan denken bij een rommelmarktquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Och staat hema hier nu bekend als man van de matige grap?
Die grap is fok geschiedenis
Mn exzolder inventarisquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat verkoop je zoal?
Inb4: rommel
Ik krijg bij bushokjes ook altijd zin om er newbies door te tiefen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee maar moet daar automatisch aan denken bij een rommelmarkt
Ik ben skeerquote:
mooiquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik krijg bij bushokjes ook altijd zin om er newbies door te tiefen.
Vond ik wel, maar ja troep is nogal een mening. Als ik een boek heb gelezen bv. Dan lees ik die nooit meer, want dan weet ik al wat er komt.quote:
Als je hem achterstevoren leest niet. Dat deed ik met het dagboek van Anne Frank zodat het goed zou aflopen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:38 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Vond ik wel, maar ja troep is nogal een mening. Als ik een boek heb gelezen bv. Dan lees ik die nooit meer, want dan weet ik al wat er komt.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bij Achmed gedaan voor tientje?
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je hem achterstevoren leest niet. Dat deed ik met het dagboek van Anne Frank zodat het goed zou aflopen.
Of in een park te chillen als Albertoquote:
Materiaal gewijs ben je met wat handigheid en connecties 100-200¤ kwijtquote:
telefoons verkopen goedquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Materiaal gewijs ben je met wat handigheid en connecties 100-200¤ kwijt
Hoe dan voor die opblaas dingen betaal je al makkelijk 350.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Materiaal gewijs ben je met wat handigheid en connecties 100-200¤ kwijt
reden voor ontslagquote:
vond die collega niet toen hij betrapt was op slapen tijdens de dienstquote:
Marktplaatsquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe dan voor die opblaas dingen betaal je al makkelijk 350.
Dat is ook gewoon domquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:44 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
vond die collega niet toen hij betrapt was op slapen tijdens de dienst
daarom blijf ik dan ook maar gewoon wakkerquote:
wat voor werkquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:44 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
vond die collega niet toen hij betrapt was op slapen tijdens de dienst
Maar ik verkoop Mn telefoon niet maar gereedschap,boeken,cd’s, singles en dvd’s gaan ook primaquote:
dvd's ja?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:45 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Maar ik verkoop Mn telefoon niet maar gereedschap,boeken,cd’s, singles en dvd’s gaan ook prima
in de beveiliging is dat wel handig ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:45 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
daarom blijf ik dan ook maar gewoon wakker
#hetnognietgedaanhebbenineenjaccuziquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil wel een keer seks in een jaccuzi.
Kinky homemades hoop ik.quote:
Dat moet wel want ik raak mijn collectie (normale filmsquote:
wtf. Koop ze even over van mijquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:47 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja best wel 1¤ P stuk altijd meer dan naar de kringloop brengen
Ik had de kans maar ze wou liever in het zwembad.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:46 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
#hetnognietgedaanhebbenineenjaccuzi
das toch ook lekker johquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had de kans maar ze wou liever in het zwembad.
Nope.. ik heb 9 uren staan blauwbekken voorlopig ff niet weerquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wtf. Koop ze even over van mij
jammer ditquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:48 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nope.. ik heb 9 uren staan blauwbekken voorlopig ff niet weer
Kan me het niet meer zo goed herinneren.quote:
lang geleden?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan me het niet meer zo goed herinneren.
Blauwbekken ? Het was heerlijke weer in Nederland.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:48 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nope.. ik heb 9 uren staan blauwbekken voorlopig ff niet weer
December 2010quote:
Nou daar niet koude wind en regen bbbrrrr krijg nu alweer harde tepels als ik eraan denk!quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Blauwbekken ? Het was heerlijke weer in Nederland.
Spannend ik heb ook interesse in een dvdje van Lexy.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou daar niet koude wind en regen bbbrrrr krijg nu alweer harde tepels als ik eraan denk!
kerncentrale van Borsele. De vonken vlogen er vanaf!quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Tuurlijk you name iT en ik heb het er gedaan![]()
Haha... nou ja dat kan...quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Spannend ik heb ook interesse in een dvdje van Lexy.
Ja gek hequote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kerncentrale van Borsele. De vonken vlogen er vanaf!
De Wallenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Volgende keer als he op de rommelmarkt staat even melden waar.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:52 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Haha... nou ja dat kan...
Niet !!!!!!!!!
Verre van...quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij kan het weten, meester es
Stilte coupequote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
jammerquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
All the way No way maar voor de rest geef ik geen details
Hehe dan staan we daar gelijk heb dat ook ooit gedaan met een meisje.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
ik doe aan beeldvormingquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat weet je niet miss is het beter niet te weten
Haha... niet met mijquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hehe dan staan we daar gelijk heb dat ook ooit gedaan met een fokster.
En nou een beetje preuts lopen doenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee was laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang geledenquote:
daarom dusquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:57 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dan is het misschien indd jammer
een druppeltje dreft tussen piemel en pruim... gegarandeerd vlotte liefde en een bed vol schuimquote:
In de aula van een rouwcentrum.quote:
Hihi die kon ik.. maar niet uit ervaringquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
een druppeltje dreft tussen piemel en pruim... gegarandeerd vlotte liefde en een bed vol schuim
gelukkigquote:Op zaterdag 12 mei 2018 02:00 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hihi die kon ik.. maar niet uit ervaring
Palingvelquote:
Nee wel grx8 het wat lastiger maken.quote:
Ligt niet aan mij.quote:
Slaapwelquote:Op zaterdag 12 mei 2018 02:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Nouja ik ga slapen succes met prrrrrrrr koesteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hey vriend wie staat er bovenaan ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |