Niet. Die wonen niet in mijn buurt.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:24 schreef Aethereal het volgende:
Haha TS wordt geneukt door een Marrekhaan
Mapima?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:24 schreef LXIV het volgende:
Is dit weer een kloon van die ene trol van een paar jaar terug, die overal postte dat Marokkanen een grote lul hadden, waarschijnlijk uit eigen -anale- ervaring?
De meesten doen dat niet. En je kan ook het tegenovergestelde hebben: een pussyboi feminist ook wel NLer genoemd.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja kijk, een marrokaan kan dan wel zo een sixpack hebben, maar dan kan je toch beter voor een man gaan die je niet in een doekje dwingt en je slaat als je wat verkeerds doet. Tevens zou ik je ook slaan voor dit topic, maar je niet in een doekje stoppen
Ja dat ligt aan jou smaak, niet aan mij verderquote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:29 schreef BabyPrincess het volgende:
[..]
De meesten doen dat niet. En je kan ook het tegenovergestelde hebben: een pussyboi feminist ook wel NLer genoemd.
Precies mijn gedachte. De "Marokkanen hebben de grootste piemels ter wereld"-troll.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:24 schreef LXIV het volgende:
Is dit weer een kloon van die ene trol van een paar jaar terug, die overal postte dat Marokkanen een grote lul hadden, waarschijnlijk uit eigen -anale- ervaring?
Lijkt me stug.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:25 schreef BabyPrincess het volgende:
[..]
Niet. Die wonen niet in mijn buurt.
jij rasiest jij diescrieminiertquote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:33 schreef epicbeardman het volgende:
Maar toch eindigen alle vrouwen bij Nederlandse mannen, omdat wij toekomst bieden en een marrokaan alleen maar een criminele toekomst heeft is de keuze snel gemaakt.
Misschien paar linksgekkies die denken hip te zijn met een marokkaanse vluchteling maar dat worden er ook steeds minder..
rot op met je trol k*tm*ngool. Laat admi n de ip checken en daarna bek houwequote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. De "Marokkanen hebben de grootste piemels ter wereld"-troll.
opsporing verzocht ookquote:
Haha madquote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:36 schreef BabyPrincess het volgende:
[..]
rot op met je trol k*tm*ngool. Laat admi n de ip checken en daarna bek houwe
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mad door het zand in der kut van die marrokaanse zand lullen
Dit topic heeft potentiequote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:36 schreef BabyPrincess het volgende:
[..]
Mond, nektas, etcquote:Op vrijdag 11 mei 2018 23:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Grotere wat?
Neus? Tetten? Ego? Moeder? Zus? Vriendin? Konthaar?
Ik ben jaloers op Marokkanen omdat ze nog gehoorzame vrouwen hebben die nog gewoon ouderwets een potje koken voor een hardwerkende vent en niet 24/7 aan hun kop lopen te zagen over hun part-time baan zoals die Nederlandse mantelpakkenkippetjes met figuurtje anorexia en verlopen kut waar de halve stad al over heen is geweest in haar studententijd.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:18 schreef BabyPrincess het volgende:
Veel zijn jaloers op Marokkanen omdat ze veel stoerder en knapper zijn.
En omdat Marokkanen grotere hebben.
Over het algemeen full natty maar meer doorzettingsvermogen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:32 schreef Anthonie1 het volgende:
Marokkaanse mannen hebben ook minder moeite met anabolen gebruiken volgens mij...
Dan heb je geen anabolen nodig he henk... Het is een kwestie van cultuur. Nederlanders vinden masculiniteit niet nodig.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:38 schreef Aswad het volgende:
[..]
Over het algemeen full natty maar meer doorzettingsvermogen.
Compensatie voor laag IQ en kleine pielemuis.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:39 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Dan heb je geen anabolen nodig he henk... Het is een kwestie van cultuur. Nederlanders vinden masculiniteit niet nodig.
De Nederlandse vrouw vindt het ook niet nodig om er verzorgd bij te lopen, geen probleem natuurlijk, over smaak valt eenmaal niet te twisten.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:39 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Dan heb je geen anabolen nodig he henk... Het is een kwestie van cultuur. Nederlanders vinden masculiniteit niet nodig.
Je moer, kuthoer.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:36 schreef BabyPrincess het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo... Nederlandse vrouwen zien er over het algemeen uit als boerinnen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:42 schreef Aswad het volgende:
[..]
De Nederlandse vrouw vindt het ook niet nodig om er verzorgd bij te lopen, geen probleem natuurlijk, over smaak valt eenmaal niet te twisten.
Henk voelt zich fijn in het hippe shirttje van de Sting en Ingrid loopt ernaast in haar jeans die eigenlijk een maat te klein zijn voor haar corpulente omvang.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:42 schreef Aswad het volgende:
[..]
De Nederlandse vrouw vindt het ook niet nodig om er verzorgd bij te lopen
De kattenhaarrollers waren op.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Schoot wel in de lach bij laatste plaatje uit OP
Niet herkenbaar overigens
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Schoot wel in de lach bij laatste plaatje uit OP
Niet herkenbaar overigens
de voetbal uit de finale van het WK 2010 denk ikquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:07 schreef Sanddr het volgende:
[..]![]()
Die gast heeft een weerballon opgegeten lijkt het wel.
Grappig...in de jaren 70 werd dat gezegd van Indonesische jongens/mannen die toen door een hoop Nederlandse meiden als heeeeel interessant werden gezien vanwege...hun kleurtje. Anno 2018 zijn het dus de mocro's.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:18 schreef BabyPrincess het volgende:
Veel zijn jaloers op Marokkanen omdat ze veel stoerder en knapper zijn.
En omdat Marokkanen grotere hebben.
[knip]
Klacht: onzekere NL mannen
Vertaling: NL vrouwen zijn gelegenheidshoeren.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 04:08 schreef Iwanius het volgende:
Heeft niks van doen met onzekere Hollandse mannen, heeft gewoon van doen met de voorkeur die vrouwen op een bepaalt moment hebben.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:40 schreef chroestjov het volgende:
Ik heb mij weleens laten vertellen dat Marokkanen gemiddeld het langste strafblad ter wereld hebben.
Ja joh je weetz Mocrokoningbaas vindt het hier koud dus z'n sixpack zit onder die jas, ewa. Bovendien mag hij geen alcolhol dus smokkelt-ie em zo mee. Jammer dat z'n blikkies Heineken dan te warm voor consumptie zijn maar achquote:
Je kan er topics over volspammen jaquote:Op zaterdag 12 mei 2018 09:39 schreef Alcar het volgende:
lijkt me toch dat men hele hoop ellende meekrijgt als men met dit soort mannen aanpapt
Nee hoor, vandaar diequote:Op zaterdag 12 mei 2018 09:45 schreef Aswad het volgende:
[..]
Het zit wel diep bij je of niet?
Onzeker much.
Neequote:Op zaterdag 12 mei 2018 09:51 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee hoor, vandaar die
Jij volgt de Maghrebijnse soap niet neem ik aan.
Oow shit, dit doet pijn manquote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:47 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Marokko doet mee met het WK en Nederland niet.
Denk het ja. of een kloon van maghrebijnse.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:24 schreef LXIV het volgende:
die sterretjes 😀quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:36 schreef BabyPrincess het volgende:
[..]
Pssst, neem het niet zo serieus. Dat is slecht voor je hart.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 12:03 schreef GhostHuntingNo het volgende:
Wat ben jij een ontzettend dom wicht..
Er zijn ook genoeg gehandicapte en lelijke maroc's..
Weetje wat jij moet leren? Om iedereen in zn waarde te laten.
Er zijn evenveel knappe blanke mensen als getinte mensen.
Tuurlijk heb je echt lelijke kaaskoppen maar niet alleen nederlanders ook andere blanke mensen en buitenlanders.
Ik heb respect voor Blank, getint en zwart. Ik scheer ze gelukkig niet over 1 kant qua gedrag niet en uiterlijk.
PS: je bent gewoon kapot zielig.
doet zeker pijn. Wacht maar als het wk eenmaal begonnen is.quote:
Met name als Marokko gespeeld heeft. Dat moet natuurlijk weer gevierd worden met een paar autobranden.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:00 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
doet zeker pijn. Wacht maar als het wk eenmaal begonnen is.
Strafbladquote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:40 schreef chroestjov het volgende:
Ik heb mij weleens laten vertellen dat Marokkanen gemiddeld het langste strafblad ter wereld hebben.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:15 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Met name als Marokko gespeeld heeft. Dat moet natuurlijk weer gevierd worden met een paar autobranden.
of een fontein slopen en bedelaars vernederen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:15 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Met name als Marokko gespeeld heeft. Dat moet natuurlijk weer gevierd worden met een paar autobranden.
Wil jij mijn meesteres zijn?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:29 schreef BabyPrincess het volgende:
[..]
De meesten doen dat niet. En je kan ook het tegenovergestelde hebben: een pussyboi feminist ook wel NLer genoemd.
😂😂quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |