En Kelly Bundy...quote:
Had je er maar eerder bij moeten zijn want de Spicegirls hebben zo een beetje een hele generatie beinvloed.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 19:01 schreef Befbekje het volgende:
Klacht: Een mens wordt ouder, dromen worden niet vervuld..
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 19:31 schreef Jordy-B het volgende:
Dat was ook de enige waar leuke naaktfoto's van waren.
Jij was al wat ouder. BB en ik zaten nog op de basisschool. Van fappen geen sprake!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook zonder de twee puntjes in de TT wist ik dat dit een topic van Befje was
Zelf had ik meer met Sporty Spice, iig de look die ze naderhand had, niet die chav look van het begin.
Donder op, dat jij seksueel zo laat op gang kwam is niet mijn probleem, vriend.. Ik wist al heel vroeg dat ik met mijn piemel meer kon dan plassen alleen..quote:Op zaterdag 12 mei 2018 07:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij was al wat ouder. BB en ik zaten nog op de basisschool. Van fappen geen sprake!
Jeugd van tegenwoordig heeft 't maar makkelijk met alle makkelijk te bereiken pr0n sites. Toen was 't idd een kwestie van de hitkrant meenemen en kijken waar je een fapje op kon zetten. Die verhalen sectie deed 'm ook wel. Vaak met een soft pr0nz plaatjequote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:41 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik heb ook wel eens een fapje voor Ginger Spice gedaan.
De tijd nog voor het internet, dat je met de Hitkrant/Break-Out! naar het toilet verdween.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zegt een Z-Millennial die nu examens zit te doen in de hoop straks te kunnen studeren dan wel een baan te kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:50 schreef Piebe het volgende:
Lul toch niet.
Je wist toen nog niet eens wat het was.
Precies, ik vond haar ook altijd het geilste omdat je altijd een beetje de wanhoop in haar ogen zag dat ze binnenkort te oud zou zijn om nog carrière te maken in de showbiz.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 19:31 schreef Jordy-B het volgende:
Dat was ook de enige waar leuke naaktfoto's van waren.
Zie geen foto's in de OP.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 03:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Had je er maar eerder bij moeten zijn want de Spicegirls hebben zo een beetje een hele generatie beinvloed.
En weet je wat het grappige is? Ze schijnt dus de baas van Max "mis" Stappen als vriend te hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 mei 2018 13:23 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zegt een Z-Millennial die nu examens zit te doen in de hoop straks te kunnen studeren dan wel een baan te kunnen krijgen.
'Eckte' bazen die genieten gewoon 24/7.
quote:
Terwijl Iwanius nog maagd is..quote:Op dinsdag 15 mei 2018 07:41 schreef renwan het volgende:
Dit was een terechte klacht tot Iwanius zijn gal weer kwam spuien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |