Die stracks zijn al opgeburned aan alle yeyo mi mang XDquote:Op vrijdag 11 mei 2018 14:32 schreef Aethereal het volgende:
Geen Saint Laurent van 300 euro dragenTriest hoor
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor dit soort taal had ik geloof ik een jaar of 14 jonger moeten zijn.
Ziet eruit als zo'n Dragon Ball Z-scanner.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 14:59 schreef Aswad het volgende:
Sowwww dit is een heeeele haastige.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 15:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ziet eruit als zo'n Dragon Ball Z-scanner.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 14:30 schreef Aswad het volgende:
Klacht: het staat zwart op wit als stracciatella dat je rond mokum zelden iemand kunt outhippen.
Ik moest twee keer kijken, de definitie van een snelle planga dus, you get me fam? eeehhh ehhhhquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2018 15:18:18 ]
Sow die zijn wel zeer vlot! Hij is sneller dan Usain Bolt op speed!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 14:44 schreef Aswad het volgende:
[..]
https://www.snelleplangas.nl/
Hier broe, zoek maar ff een zeer snelle uit gap.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 15:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sow die zijn wel zeer vlot! Hij is sneller dan Usain Bolt op speed!
Zeeer vlot gap.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 15:52 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn planga was net ff te haastig voor de plebs.
Hier heb je best gelijk in.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 16:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Muah, vind het hele Donnie 'Snelle Planga' beetje bouwvakker/brugklas humor.
Hm wat een civiel antwoord.quote:
Met zo’n abominatie zag ik net een verre van hippe gozer in de supermarkt.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 14:59 schreef Aswad het volgende:
Sowwww dit is een heeeele haastige.
[ afbeelding ]
Moest je wel 2x kijken? Anders had hij geen snelle planga.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met zo’n abominatie zag ik net een verre van hippe gozer in de supermarkt.
De eerste keer overviel-ie me razendsnel bij de groentes. Daarna stond-ie in de rij voor de kassa pal achter me..quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Moest je wel 2x kijken? Anders had hij geen snelle planga.
Niet naar Vrijland gaanquote:Op vrijdag 11 mei 2018 19:07 schreef GrumpyCat het volgende:
Naar Vrijland gaan en dan klagen over mode
Slappequote:
Jij had zeker al een snelle planga voordat het een hype werd?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:45 schreef wielrennerdt het volgende:
deze fatoe was twee weken leuk maar nou weten we het wel hoor.
Nee ik heb geen vlot montuurtje want ik heb gewoon stijl en loop niet met zo'n achterlijk ding rond.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Jij had zeker al een snelle planga voordat het een hype werd?
Iddquote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:06 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Nee ik heb geen vlot montuurtje want ik heb gewoon stijl en loop niet met zo'n achterlijk ding rond.
Nogmaals: ik vond dit ook een leuke fatoe maar na 3x heb je t wel weer gehoord en je kan niet normaal een zonnebril ophebben of je krijgt al naar je kop geslingerd "HE VLOTTE PLANGA GAST, Dat is wel een heeel vlot montuur"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |