Dat was in jouw tijd wel anders!quote:
hij zwemt al...quote:
Alles voor het spelquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Moentjuh kan er geen genoeg van krijgen.
Geen impulsieve aankopen gedaan hequote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb gistermiddag toen ik vrij was lekker gewinkeld.
Kijk wel uit voor de onvermijdelijke burn outquote:
Nu eerst werken, vanavond wikkelen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen vandaag?
posten is meedoen!quote:
Das waarquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Al zal het momenteel even moeilijk scoren zijn.
moet jij ff niet postenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Al zal het momenteel even moeilijk scoren zijn.
ik denk dat moentjuh momenteel het probleem is vooralquote:
dan moet die ook ff stoppen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ik denk dat moentjuh momenteel het probleem is vooral
Ik ben zo weg.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ik denk dat moentjuh momenteel het probleem is vooral
Zo is het spelquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben zo weg.![]()
Ps: Bolk drama gisteren hier
Zo nu en dan kom ik wel buiten, echter niet om te winkelen. Alleen voor de noodzakelijke dingen naar de super en de rest gewoon bestellen vanuit de stoel.quote:
beetje frisse lucht is niet verkeerdquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo nu en dan kom ik wel buiten, echter niet om te winkelen. Alleen voor de noodzakelijke dingen naar de super en de rest gewoon bestellen vanuit de stoel.
Ah oke. Wikkelen is ook *ahum* leukquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Wikkelen, niet winkelen. Als ik iets wil bestel ik het wel op internet
spork.quote:
wat win ik?quote:
Vanwaar *ahum*? Lekker ingewikkeldquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah oke. Wikkelen is ook *ahum* leuk
Jajaquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik had iets in mn keel, stof ofzo. Vandaar de *ahum*.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:26 schreef bondage het volgende:
[..]
JajaVolgens mij heb je geen idee waarover het gaat. Geeft niet, wordt vast wel een keer duidelijk.
In combi met mijn naam, wat zou wikkelen dan zijn?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Je hebt gelijk . Leg eens uit wat wikkele is ?
Oke. Dacht eerst wel dat je gwn winkelen bedoeldequote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, 'iets' inwikkelen inderdaad. Het eindresultaat ziet eruit als een mummie
Nee, ik heb een hekel aan winkelenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke. Dacht eerst wel dat je gwn winkelen bedoelde
Jup, ik ga iemand een hele leuke ervaring gevenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij gaat vandaag dus wikkelen en ik lekker winkelen
Dank u, blijft geloof ik wel zonnig rest van de dag. Veel plezier met wikkelen dan he 🙂quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, ik ga iemand een hele leuke ervaring gevenHoop dat je het weer een beetje meezit als je gaat winkelen.
Hoiquote:
Dacht je oh shit vannochtend of vond je het wel leukquote:
Ik dacht:"eindelijk rust!".quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dacht je oh shit vannochtend of vond je het wel leuk
.
Haha eigenlijk sta je nu eerste toch.quote:
tuulijk, stel je voor dat ik te veel doe.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha eigenlijk sta je nu eerste toch.
Nee dat moeten we niet hebben ... stel je voor zegquote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
tuulijk, stel je voor dat ik te veel doe.
Raak je alleen maar geblesseerd van.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee dat moeten we niet hebben ... stel je voor zeg
je hebt er bij die hijgend van oefening naar oefening rennen. Gekken.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:58 schreef Limoentjuh het volgende:
Mensen die zich uitsloven in de sportschool
buiten komen.quote:
Stelletje malloten zijn dat.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
je hebt er bij die hijgend van oefening naar oefening rennen. Gekken.
Die I gebruikte bots en heeft een fok! Ban nu ik mocht hem welaar eigenlijk moet die uit de score.quote:
Link naar ontmaskering?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die I gebruikte bots en heeft een fok! Ban nu ik mocht hem welaar eigenlijk moet die uit de score.
Zijn mensen voor minder verwijderd.
Een mod heeft gisteren al posts zitten verwijderen was een topic van gisteren avond ergensquote:
Was jij die gisteren I zijn bots heeft afgehandeld?quote:
Lullig. Tis niet dat hij er punten mee haalde. Waarschuwing was ook wel voldoende geweest.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die I gebruikte bots en heeft een fok! Ban nu ik mocht hem welaar eigenlijk moet die uit de score.
Zijn mensen voor minder verwijderd.
Lekker hou ik wel van.quote:
yeppersquote:
Beetje verfrissing en lekker rustig op straat.quote:
ik bén zondag helemaal naar de moeder bedoel je.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nice.
Zondag is het ook moederdag btw...
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beetje verfrissing en lekker rustig op straat.
Das bijna hetzelfde hè.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ik bén zondag helemaal naar de moeder bedoel je.
Ik heb in mijn slaapkamer een koepel als raam. En die regen tikt daar zo heerlijk op. Echt fijn is datquote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Ja! precies om die redenen is regen lekker
sereen is dat he. Regen tegen het raamquote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb in mijn slaapkamer een koepel als raam. En die regen tikt daar zo heerlijk op. Echt fijn is dat
Als ik geen kloon vibes van je kreeg zou ik samen met je gaan wandelenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Ja! precies om die redenen is regen lekker
Dat is het juiste woord ja... sereenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
sereen is dat he. Regen tegen het raam
In de regen wandelenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik geen kloon vibes van je kreeg zou ik samen met je gaan wandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |