Dan heb je ook nog gewoon verkering wat mij betreft.quote:
Denk aan je hart.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:36 schreef Geralt het volgende:
"Ik weet niet hoe de linker voorwielophanging dat doorstaan heeft..."
Ja niet Rick
Die is gewoon afgebroken. Dat zie je toch.
Ik ben gewoon rustig hoorquote:
Vast welquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:38 schreef Vriezzer het volgende:
Is op Reddit al unaniem besloten dat dit de schuld van VER is?
Te weinig sky streams vandaagquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ga je onafhankelijk van mijn stream worden?
MS?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:42 schreef CrashO het volgende:
[..]
Te weinig sky streams vandaagMS is mega onstabiel
![]()
Ik heb met de 5kmbps geen problemen van MS eigenlijk, de 720p was een beetje choppy inderdaad.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:42 schreef CrashO het volgende:
[..]
Te weinig sky streams vandaagMS is mega onstabiel
![]()
Morningstreams. En jij hebt niks met sky te maken, maar bij gebrek aan een stabiele Sky zit ik nu met een gare ziggo stream te cappenquote:
Eensquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijf het top vinden die gifjes van jou
Hadden we maar een OP met die infoquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:46 schreef Dven het volgende:
Oh. Schijnbaar zijn de tijden op gpupdate.nl lokale tijden. Dacht dat de VT pas over een kwartier ging beginnen
Zit Spanje in een andere tijdzone?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:46 schreef Dven het volgende:
Oh. Schijnbaar zijn de tijden op gpupdate.nl lokale tijden. Dacht dat de VT pas over een kwartier ging beginnen
Ik zit een tijdzone verder.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hadden we maar een OP met die info
En Spanje zit in dezelfde tijdzone als Nederland. Dus wat de neuk
Ik wel.quote:
Of ik morgen weer wil bijspringen zekerquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Morningstreams. En jij hebt niks met sky te maken, maar bij gebrek aan een stabiele Sky zit ik nu met een gare ziggo stream te cappen
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of ik morgen weer wil bijspringen zeker
Dat had inderdaad zo 3 in 3 dagen kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:49 schreef Tarado het volgende:
gisteravond toch nog weer blijven hangen in de Senna docu, die Barrichello had toen toch echt wel mazzel
Zeker. Is er eigenlijk bekend hoeveel G die toen op zn mieter heeft gekregen; of werd dat nog niet gemeten in 94?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:49 schreef Tarado het volgende:
gisteravond toch nog weer blijven hangen in de Senna docu, die Barrichello had toen toch echt wel mazzel
edit : laat maarquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:49 schreef Tarado het volgende:
Iets hoger opstuiteren en die ging zo de tribune in...quote:
Blocked in my countryquote:
twitter:tgruener twitterde op vrijdag 11-05-2018 om 11:46:36Red Bull was so kind to paint all parts of the Barcelona upgrade package on Verstappens car yellow. #AMuS https://t.co/EZxn6NekMA reageer retweet
Was net in beeldquote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:16 schreef mikieu het volgende:
TV op de achtergrond, helemaal nog geen max gezien?!
Als ik alle crashes van Stroll cap blijf ik bezigquote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:21 schreef opgebaarde het volgende:
Geen gifje van Stroll die zijn auto parkeert? Wat is deze!? Ik zeg mijn abonnement op Crash op, sjongejongejonge
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:21 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als ik alle crashes van Stroll cap blijf ik bezig
Well done Barcelonaquote:
Heb ik geen probleem meequote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:21 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als ik alle crashes van Stroll cap blijf ik bezig
Nouja hij heeft wel een punt natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Over RIC gesproken: https://www.f1today.net/n(...)ort-voorop-te-rijden
![]()
Hij heeft gelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Over RIC gesproken: https://www.f1today.net/n(...)ort-voorop-te-rijden
![]()
Tuurlijk. In de basis is de F1 gewoon een teamsport en met elkaar knokken kost je alleen maar tijd.quote:
Mooiste zou zijn als ze met elkaar konden werken door elkaars sliptream en drs te gebruiken maarja te grote ego's.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tuurlijk. In de basis is de F1 gewoon een teamsport en met elkaar knokken kost je alleen maar tijd.
Zelfs Marko heeft al gezegd dat Ric helemaal niet sneller was.quote:
Wij doelen op de uitspraak dat de snelste gewoon voorbij zou moeten mogen steken en niet zo zeer op de uitspraak van Ricciardo dat hij dacht de snellere te zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Zelfs Marko heeft al gezegd dat Ric helemaal niet sneller was.
Over dat laatste heb ik het wel. Vandaar dequote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wij doelen op de uitspraak dat de snelste gewoon voorbij zou moeten mogen steken en niet zo zeer op de uitspraak van Ricciardo dat hij dacht de snellere te zijn.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij heeft geen punt, noch gelijk. Hij was niet de snellere coureur. Hij had DRS en tow. Ze hadden dan elk rondje/elke 2 rondjes van plek moeten wisselen...
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:29 schreef Geralt het volgende:
Aan de andere kant; in Baku met dat lange rechte stuk hadden ze kunnen blijven wisselen qua teamorders uitdelen denk ik
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bovendien kan Max geen overcut doen als RIC sneller is...
Dat zeg ik toch allemaalquote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:27 schreef Geralt het volgende:
Aan de andere kant; in principe had hij na Max zijn stop gewoon vóór Max moeten liggen OMDAT hij met zijn stop al voordeel kreeg van het team.
Ik was nog ah typen (met 1 vinger, want met 1 hand tablet vast) toen jij dat posttequote:
Nog een oude medium ook gezien hij zijn snelste tijd best laat reed.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Snelste rondje was op de medium. Geheel kansloos is het niet
In Baku ging het vrij gelijk op kwa pace. Ricciardo had wel de snelste ronde gereden van beide. De enige reden dan Verstappen een overcut kon doen was omdat de banden zo moeilijk op temperatuur kwamen daar. Max zijn in lap was langzamer dan die van Ricciardo.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij heeft geen punt, noch gelijk. Hij was niet de snellere coureur. Hij had DRS en tow. Ze hadden dan elk rondje/elke 2 rondjes van plek moeten wisselen...
Bovendien kan Max geen overcut doen als RIC sneller is...
Overigens was hij wel sneller op het moment vd crash. Maar ja, als Verstappen remt om de bocht te kunnen halen, en RIC niet dan hebb je dat al snel
De inlap van Max was 7 tienden sneller.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:42 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
In Baku ging het vrij gelijk op kwa pace. Ricciardo had wel de snelste ronde gereden van beide. De enige reden dan Verstappen een overcut kon doen was omdat de banden zo moeilijk op temperatuur kwamen daar. Max zijn in lap was langzamer dan die van Ricciardo.
Ja keek verkeerd had al edit gedaan maar je was te snelquote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:47 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
De inlap van Max was 7 tienden sneller.
Max was gewoon sneller. En bandentemperatuur zou Max meer (iig minimaal evenveel) last van moeten hebben dan RIC uiteraard.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:48 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ja keek verkeerd had al edit gedaan maar je was te snel
Overigens was Max zijn outlap ook sneller maar volgens mij had Ricciardo ook wat last van verkeer ?
Max hield RIC ook gewoon prima bij in die paar ronden voor RIC's pitstop.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max was gewoon sneller. En bandentemperatuur zou Max meer (iig minimaal evenveel) last van moeten hebben dan RIC uiteraard.
Bron: Andrew Benson op Twitterquote:Magnussen has been summoned to the stewards for "unnecessarily impeding car 16 (Leclerc) and a potential dangerous manoeuvre" at the end of first practice on the pit straight
Laten we het er maar op houden dat ze ongeveer even snel waren. Van de 39 ronden was Max er 22 sneller. Het gat tussen beide is nooit groter geweest dan 3.2 seconden.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max was gewoon sneller. En bandentemperatuur zou Max meer (iig minimaal evenveel) last van moeten hebben dan RIC uiteraard.
Daar snap ik nou helemaal niks van...quote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:34 schreef Sjemmert het volgende:
Kevin mag zich melden bij de stewards.
https://www.f1today.net/n(...)arlijk-rijgedrag-vt1
HOOOLKENBERG WAS RIGHTquote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:34 schreef Sjemmert het volgende:
Kevin mag zich melden bij de stewards.
https://www.f1today.net/n(...)arlijk-rijgedrag-vt1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |