Als de freundin dat wil kijken heb ik niks te zeggenquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:28 schreef Handleiding het volgende:
Hetero mannen die bezig zijn met het songfestival
quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Als de freundin dat wil kijken heb ik niks te zeggen
Wat is dat, het songfestival?quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:28 schreef Handleiding het volgende:
Hetero mannen die bezig zijn met het songfestival
geen mancave hebbenquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Slapjanusquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Tja ik word nu eenmaal liever gedomineerd door een meesteres als vriendin dan dat ik zon burgerlulletjes leven leef waarin ik denk dat ik de alpha ben...quote:
alsof die tweede type bestaat op FOK!quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Tja ik word nu eenmaal liever gedomineerd door een meesteres als vriendin dan dat ik zon burgerlulletjes leven leef waarin ik denk dat ik de alpha ben...
Die bestaanquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:48 schreef Handleiding het volgende:
[..]
alsof die tweede type bestaat op FOK!
Soort Idols Internationaal toen er nog geen Idols en al die andere bs reality (voice of etc) shows waren. Oh ja, en toen werd er nog echt gezongen door artiesten die al een naam hadden.quote:
Heeft België wel eens gewonnen?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
België ligt er al uitwat een kut prestatie
Die "vrouw" met d'r wurst tussen d'r benen?quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:18 schreef Linkesoep het volgende:
Niet meer gekeken sinds die baardaap onze prijs onterecht kreeg
Jaquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Die "vrouw" met d'r wurst tussen d'r benen?
Zweden doet het altijd goed met inzendingen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 00:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Soort Idols Internationaal toen er nog geen Idols en al die andere bs reality (voice of etc) shows waren. Oh ja, en toen werd er nog echt gezongen door artiesten die al een naam hadden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |