Die vond ik niks. Animatie versie is goedquote:
eensquote:Op donderdag 10 mei 2018 21:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die vond ik niks. Animatie versie is goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Zal het eens voor je klaarmakenquote:
Kan je goed koken ?quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal het eens voor je klaarmaken
In bier
Ook al ja.quote:
Met internetquote:
Koken is leuk.quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
🙂 Goed toch. Ik vind koken 3x niks
Af en toe 😄quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan koken ja. En af en toe smaakt het ook best lekker
leuker ook.quote:
Halloquote:
quote:
quote:
Wie ?quote:
quote:
gewoon Wimpie toch.quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
Je heet Willem en dan jezelf Waylon noemen, dan kan je beter jezelf bij het grofvuil dumpen
Is voor homosquote:
quote:
Had gekund als jij dat niet had verholpen.quote:
Tijd genoeg nog toch?quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had gekund als jij dat niet had verholpen.
Sorry . Ik zal er voortaan op letten 🙁quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had gekund als jij dat niet had verholpen.
mijquote:
Daden en gevolg.quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sorry . Ik zal er voortaan op letten 🙁
Geen zin meer stond vannacht op 5 punten komen miepie en aloa erdoor.quote:
Heb jij dat gedaan?quote:
Omdat imgur fok weer heedt gebanned denk ik.quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waarom zijn de UI's uit de op eigenlijk?
imgurquote:Op donderdag 10 mei 2018 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat imgur fok weer heedt gebanned denk ik.
Voegde toch niet echt iets toe.
De UIs worden gewoon gehost op Fok hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat imgur fok weer heedt gebanned denk ik.
Voegde toch niet echt iets toe.
Niet allemaalquote:Op donderdag 10 mei 2018 22:06 schreef devzero het volgende:
[..]
De UIs worden gewoon gehost op Fok hoor.
Wat een hommo.quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat I. ze heeft weggehaald.
Die is een beetje opstandig vandaag.quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat I. ze heeft weggehaald.
Zonder iwanus in de OP stelt dit topic niets voorquote:Op donderdag 10 mei 2018 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
Die ui zijn toch kut en meeste komen hier niet
begint door te flippen vrees ik.quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die is een beetje opstandig vandaag.
iw anus pleurt toch opquote:Op donderdag 10 mei 2018 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Zonder iwanus in de OP stelt dit topic niets voor
buiten het topic? Waarom?quote:
is geen fruit mang...quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom ook nooit je nagels knippen. Dan heb je altijd wat om op te kauwen.
Slechte zaak ik ben wel eens in een belgische Hema geweest verkopen ze niet eens rookworst.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
De HEMA is onlangs verkocht aan een Belgische investeringsfonds
alle buitenlandse vestigingen verkopen geen rookworstquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slechte zaak ik ben wel eens in een belgische Hema geweest verkopen ze niet eens rookworst.
dan is het geen echte hemaquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slechte zaak ik ben wel eens in een belgische Hema geweest verkopen ze niet eens rookworst.
jawel, ging lange tijd slecht, nu beter maar nog steeds rode cijfersquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:54 schreef Limoentjuh het volgende:
Heb daar gewerkt. Rookworst ging hard 😄
Toch welquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |