Ja maar dan lopen ze achter je aan, maar je ziet ze al staan voor de deur, denk dat veel mensen dit irritant vinden.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:55 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Je kan ook gewoon nee zeggen zodat ie weet waar ie aan toe is
Ja klopt de meeste mensen lopen facking snel weer naar buiten.quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:40 schreef Sanddr het volgende:
Onwijs terechte klacht. Ik loop altijd uit principe de winkel uit.
Het zijn trouwens vaak winkels waar 2 man en een halve paardenkop te vinden zijn, juist doordat ze dit soort ongein flikken.
Hij mag dan wel bij de mediamarkt werken, betekend nog niet dat hij zo dom is om daar te kopen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:58 schreef MhZero het volgende:
Had ik laatst bij de Mediamarkt. Ik zei gewoon: "Ik weet meer dan jij." Weg was ie.
Hahaha , maar met meubels, kleding denken ze altijd meer te weten dan jij;)quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:58 schreef MhZero het volgende:
Had ik laatst bij de Mediamarkt. Ik zei gewoon: "Ik weet meer dan jij." Weg was ie.
Bij de mediamarkt staat er trouwens op iedere afdeling zo'n kut verkoper.quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:58 schreef MhZero het volgende:
Weet je dat ik nog nooit van dit bedrijf had gehoord? Is dat iets van de provincie want kan mij niet herrinneren deze naam ergens in Rotterdam te hebben gezien. Maar goed, ben ook niet iemand die dit soort toko's bezoekt.quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:37 schreef DeadWorld het volgende:
Pff loop ik naar Haco binnen , Tendhopper , komt er meteen zo'n kut verkoper vragen of we zijn hulp nodig hebben.
Lopen we naar boven gaat ie ons achtervolgen.
Klacht; Opdringerige verkopers
Haco viel opzich nog wel mee, trendhopper niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 04:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haco heb ik prima ervaringen mee. Opdringerig? Nooit wat van gemerkt daar.
Annex poppeliers annex woonsquarequote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:30 schreef HenkieSpankie het volgende:
Wel eens bij seats & sofa's geweest?
Dat is oprecht een kutzaak die ik werkelijk mijn grootste vijand nog niet zou aanbevelen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:30 schreef HenkieSpankie het volgende:
Wel eens bij seats & sofa's geweest?
hulp naar het zoeken van de uitgang is het dan vaak.quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:37 schreef DeadWorld het volgende:
Pff loop ik naar Haco binnen , Tendhopper , komt er meteen zo'n kut verkoper vragen of we zijn hulp nodig hebben.
Zal hem onthoudenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:12 schreef Wrick het volgende:
daarom je nooit douchen zodat je flink stinkt en niemand je wil aanspreken
Toen wij een bank gingen kopen zei de verkoopster nog: "vuilwerende coating erop? Jong gezin wellicht?"quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:25 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Hahaha , maar met meubels, kleding denken ze altijd meer te weten dan jij;)
HELP! HIJ ZIT AAN MIJN REET!!!!!!quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:37 schreef DeadWorld het volgende:Lopen we naar boven gaat ie ons achtervolgen.
Geen plintenleertjes?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 14:21 schreef ITrade het volgende:
Zeg dat je opzoek bent naar plintentrapjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |