Het wittefietsenplan was communistisch wensdenken. De swapfiets is de kapitalistische uitwerking hiervan in de tijd van de opleving van multinationals als Apple, Google en Uber....quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:53 schreef SpecialK het volgende:
Hoezo nieuwerwets. Gewoon "het witte fietsenplan (1965?)" anno 2018 toch?
Nog klachtwaardiger dus. Niet meer bang hoeven te zijn voor de Sovjet-Unie, terwijl je overal omringd wordt door Applehipsters, die de mogelijkheden om je nieren te verkopen inventariseren in het belang van het stamhoofd ter Cupertino die ze blind volgen. Stalin was er niets bij.quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:59 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
De swapfiets is de kapitalistische uitwerking hiervan in de tijd van de opleving van multinationals als Apple, Google en Uber....
quote:6.10 Als de Fiets niet binnen zeven dagen na de Einddatum is overgedragen aan Swapfiets en het Abonnement niet opnieuw is geactiveerd, zal Swapfiets aangifte doen van diefstal door Huurder. Tevens is Huurder in dat geval gehouden de door Swapfiets geleden schade te vergoeden welke wordt vastgesteld op EUR 350,--, onverminderd het recht van Swapfiets om volledige vergoeding te vragen van de door haar geleden schade, voor zover deze uitgaat boven het bedrag van EUR 350,--.
Eerlijkheidshalve had ik er nog nooit van gehoord totdat jij het noemde. Lijkt mij een beetje het concept van onderstaande fiets. Klopt dat en zo "nee" wat zijn de verschillen dan?quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:28 schreef wenfer2 het volgende:
Geen idee wat ik mij bij dit nieuwerwetse concept moet voorstellen maar ik moet wel opmerken dat ik mij bijzonder erger aan al die millennials die zich op een voertuig met mensenkrachtaandrijving voortbewegen. Deze vehicles zijn te onderscheiden middels een blauwkleurige voorband.
Klacht: Zelfzuchtige millennials denken alleen maar aan zichzelf en rijden asociaal op voertuigen met blauwkleurige voorbanden.
Protip: Rotterdam is niet het epicentrum van de wereld.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 00:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Eerlijkheidshalve had ik er nog nooit van gehoord totdat jij het noemde. Lijkt mij een beetje het concept van onderstaande fiets. Klopt dat en zo "nee" wat zijn de verschillen dan?
[ afbeelding ]
Wat een lelijke krengen. Gelukkig staan ze op de daarvoor bestemde plek.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 00:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Eerlijkheidshalve had ik er nog nooit van gehoord totdat jij het noemde. Lijkt mij een beetje het concept van onderstaande fiets. Klopt dat en zo "nee" wat zijn de verschillen dan?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:05 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Wat een lelijke krengen. Gelukkig staan ze op de daarvoor bestemde plek.
Die zien er wel nais uit ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze staan in Groningen (enz), prima fietsje.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:22 schreef Werkman het volgende:
Dit is voor mij de enige fiets die men echt fiets mag noemen, de rest is bagger op wielen.
[ afbeelding ]
Denk dat die van Iwanius zijn foto van die OV fietsen zijn, die je een paar uur of een dag kan huren.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:16 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Die zien er wel nais uit ja.Die andere lijken wel kinderfietsjes.
Ah, ik zie het nu ook ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat die van Iwanius zijn foto van die OV fietsen zijn, die je een paar uur of een dag kan huren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |