klets niet zo domquote:Op donderdag 10 mei 2018 17:47 schreef Uberkullie het volgende:
zelfs ik weet hoe dat moet en ik heb niet eens een zaag
quote:
denk je dat ik niet begrijp hoe het zou moeten werken?quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:45 schreef Ik2 het volgende:
Goede tip; koop deze Bosch PSA 900 e niet!![]()
[ afbeelding ]
Kan aan mij liggen maar wat een hel om hier de zaagbladen van te verwisselen. Hoe kan dit?![]()
Is hier een andere, wèl handige en makkelijke zaagbladvergrendelingskoppeling voor te krijgen want dit werkt voor geen meter, of is er een handigheidje wat ik over het hoofd zie, zodat het zaagblad van dit apparaat wel makkelijk te verwisselen is.?
Heb er 165,- in voor betaald...![]()
Klacht: zaagblad is een hel om te verwisselen, systeempje werkt niet, wie verzint dit?? en nog erger, wie keuren dit goed???
Ga er mee terug dan.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:53 schreef Ik2 het volgende:
[..]
[..]
denk je dat ik niet begrijp hoe het zou moeten werken?
het werkt niet!
[..]
Ja, dat werkt dus niet bij Hansquote:
Dat is dan mooi klotequote:Op donderdag 10 mei 2018 17:55 schreef Ik2 het volgende:
[..]
Heb m al twee jaar, bijna nooit gebruikt.
![]()
Zit er misschien een beetje rommel in het mechaniek.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:02 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Zit er misschien een beetje rommel in het mechaniek.
Beetje mee rommelen of een tikje met een hamer![]()
Eventueel wat smeren misschien.
Ja al gekeken maar lijkt er niet op, alles lijkt gangbaar maar èn het pinnetje komt vast te zitten in het zaagblad en het pinnetje gaat niet ver genoeg eruit om ruimte te maken zodat het blad er tussenuit kan.quote:
Misschien een goedkoop zaagblad dat niet exact aan de specificaties voldoet?quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:07 schreef Ik2 het volgende:
[..]
[..]
Ja al gekeken maar lijkt er niet op, alles lijkt gangbaar maar èn het pinnetje komt vast te zitten in het zaagblad en het pinnetje gaat niet ver genoeg eruit om ruimte te maken zodat het blad er tussenuit kan.
quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:47 schreef Uberkullie het volgende:
zelfs ik weet hoe dat moet en ik heb niet eens een zaag
quote:
Dat DOE IK AL EEN HALF UUR !!!1!UNOquote:Op donderdag 10 mei 2018 18:12 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Misschien een goedkoop zaagblad dat niet exact aan de specificaties voldoet?
Misschien een beetje wrikken aan zaagblad en bediening tegelijkertijd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |