SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgebreide informatie over de etappes en alles rondom de Giro vindt u in de Garibaldi
De tijdslimiet:
http://www.velofacts.com/(...)imit-calculator.html
D'n Twitter:
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/TourDeJose
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/NOSwielrennen
https://twitter.com/wisculturig
TV:
U kunt voor deze Giro terecht bij bij het Home of Cycling, Eurosport. Hier kunt u elke dag luisteren naar de werken van Jeroen Vanbelleghem, bijgestaan door een kundige co-commentator. Bent u fan van Buren dan kunt u dagelijks rond 17:30 inschakelen op EEN, want die hebben ook dit jaar geen beelden. Wel kunt u in de laatste week van de Giro inschakelen op de Belg voor de Balwaaze Belgijum Toer. Wat Eurosport betreft is het natuurlijk nog wel even afwachten of er geen motortje rijden is in een weekend, maar dan kunt u alsnog terecht op de Eurosport PLAYER.
Spelen:
Scorito: Nee - Voor de FOK!kers zonder principes die toch mee willen doen
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2018 #2 - Voorjaarsklassiekers
Pick'em spel: SPT / Het Giro d'Italia 2018 Pick'em spel
Sportpools: https://www.sportpools.net/ Subleague: FOK! Subleague (ww: FOK!)
Cyclingmaster: De fabelachtige FOK! Subleague (ww: jellevanendert)![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze vergeten Froome weer eens dood te maken. Ik word daar zo moe van.
Dit jaquote:Op donderdag 10 mei 2018 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze vergeten Froome weer eens dood te maken. Ik word daar zo moe van.
De snelheid waarmee hij afstand neemt.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat is er zo vreemd aan de ontsnapping van Yates?
Echt hequote:
Eensch.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat ze geen tijd hebben gepakt op Froome maakt mij echt razend.
Dit zijn Piepoli en Cobo, maar dat geheel terzijde.quote:
Ze hadden hem inderdaad op afstand kunnen rijden.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat ze geen tijd hebben gepakt op Froome maakt mij echt razend.
Anderzijds hadden ze Tom ook wel pijn kunnen doen (Pozzo/Bennett/Pinot in ieder geval)quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze hadden hem inderdaad op afstand kunnen rijden.
Gemiste kans.
Doet niks af aan bovengenoemd feitquote:Op donderdag 10 mei 2018 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit zijn Piepoli en Cobo, maar dat geheel terzijde.
Voor Froome. Godverdomme. Blundertje hoor.quote:
Piepolie dat waren nog es tijden.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit zijn Piepoli en Cobo, maar dat geheel terzijde.
Ben jij een fan van astmagoden?quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:14 schreef Mansjester het volgende:
Netjes van Yates dat ie Chaves liet winnen . Die aanval van Yates was ook gewoon mooi.Prima renner
Maar Dumoulin gaat op dit niveau blijven, bij Froome zie je dat hij beter wordt, daar moet je nu tijd op nemen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anderzijds hadden ze Tom ook wel pijn kunnen doen (Pozzo/Bennett/Pinot in ieder geval)
Net achter Oomen volgens mij binnen gekomenquote:
FestinaGenot.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik stel voor dat Mitchelton-Scott morgen uit koers wordt gezet.
Ach ze gebruiken allemaal waarschijnlijk. Ik vind dat Yates vaak prima koerst,dat vind ik belangrijkerquote:Op donderdag 10 mei 2018 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben jij een fan van astmagoden?
Dat is een tik die heel veel sportverslaggevers hebben. Hij gaat het nooit afleren.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:15 schreef Smoofie het volgende:
Waarom trekt Jeroen altijd zo snel conclusies
Het is hem zeker gegund. Sowieso vind ik het alle drie bazen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Carapaz gaat de witte trui pakken.
Oomen kan er niks van. Ecuador boven.
Mee eensch wel, aanvallend ingesteld.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ach ze gebruiken allemaal waarschijnlijk. Ik vind dat Yates vaak prima koerst,dat vind ik belangrijker
Ik vrees vrij weinig.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:16 schreef Blik het volgende:
Mooie etappe, jammer dat tom er wel een beetje doorheen zakte en ze verzuimden tijd te pakken op Froome. Ben bang dat de Giro al een beetje beslist is met Yates en Chavez zo sterk
Is ook weer zo.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag Mitchelton de koers dragen, Tom zal er niet rouwig om zijn
Wetcat heeft 5 vluchters lolquote:Op donderdag 10 mei 2018 17:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik vrees vrij weinig.
Maar goed, had ook vol op vluchters kunnen zitten
Ik vind het trouwens wel raar dat iemand uit '93 de witte trui nog kan pakken. In dat kader heb ik liever Oomen want dat is nog een echte jongere.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:16 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Het is hem zeker gegund. Sowieso vind ik het alle drie bazen.![]()
Tom zal nochtans niet blij zijn met zijn eigen laatste kilometers. Hij had zelfs een niet overtuigende Froome nog nodig om een gaatje te dichten.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag Mitchelton de koers dragen, Tom zal er niet rouwig om zijn
Nouja, is toch altijd zo geweest? Ik vind het wel prima, 25 is ook jong.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel raar dat iemand uit '93 de witte trui nog kan pakken. In dat kader heb ik liever Oomen want dat is nog een echte jongere.
Ik heb frankflop verslagen, daar is waar het om gaatquote:
Dagwinnaar bekendquote:
Jup, hoewel ik Bennett wel al had, ten koste van Dumoulinquote:Op donderdag 10 mei 2018 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Woeds en Formolo waren de missers vandaag. Carapaz en Bennett volgende keer maar
denk dat de 2,3,4,5 samen meer geld oplevert dan de nummer 1 hoorquote:Op donderdag 10 mei 2018 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb frankflop verslagen, daar is waar het om gaat
Mijn hele godenteam viel in de laatste kilometers uit elkaar.
Maar er zijn er relatief weinig met Bennett.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat een paar Carapaz ipv Froome hebben
Toch nog wel wat mensen. Jammer dat ik nummer 1 mis.quote:
Dagwinnaar is bekend.quote:
Oh kut, las het verkeerdquote:Op donderdag 10 mei 2018 17:19 schreef franklop het volgende:
[..]
denk dat de 2,3,4,5 samen meer geld oplevert dan de nummer 1 hoor
Was tot op de laatste seconde aan het twijfelen om Woods eruit te gooien voor hem, lol.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor Froome. Godverdomme. Blundertje hoor.
Ik had Formolo en Woods ipv MAL en Chavitoquote:Op donderdag 10 mei 2018 17:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jup, hoewel ik Bennett wel al had, ten koste van Dumoulin
Ja, dat wel. Maar alsnog vind ik het vrij apart. Jungels won die trui vorig jaar terwijl hij al bijna 10 jaar prof is, vind ik toch niet echt optimaal.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:18 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nouja, is toch altijd zo geweest? Ik vind het wel prima, 25 is ook jong.
Ik hoop dat Cofidis zich terugtrekt uit de Tourquote:Op donderdag 10 mei 2018 17:21 schreef Columbiafan het volgende:
Ik zie dat NacerGOD ook gewonnen heeft vandaag, mooie dag!
Dan is het wel wat pijnlijkerquote:Op donderdag 10 mei 2018 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had Formolo en Woods ipv MAL en Chavito
Ja beter zo dan roze dragen met sunwepquote:Op donderdag 10 mei 2018 17:22 schreef Szura het volgende:
Tom lacht om die 16 tellen in de tijdrit, Jeroen
Waarom gok je eigenlijk op vluchters vandaag?quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:23 schreef Nattekat het volgende:
Goed, gegokt en zwaar verloren dus vandaag. Rip CM
Tot 2-3km van het einde was die gok perfect.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom gok je eigenlijk op vluchters vandaag?
Zo gaat het bijna altijd hè, zelden worden ze aan het begin van de klim al ingerekend.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot 2-3km van het einde was die gok perfect.
Uh okequote:Op donderdag 10 mei 2018 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht maar, die kruipt de derde week nog wel de top 10 binnen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:24 schreef hhh38 het volgende:
Hmm Woods toch minder dan verwacht. En gelukkig zijn we ook af van die vervelende Meintjes
Het was vrij duidelijk dat de vluchters het niet gingen redden, op eentje na dan.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vliegen als Ricco.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:25 schreef TheArt het volgende:
Yates was echt wel gigantisch lachwekkend vandaag. Die versnelling sloeg he-le-maal nergens op.
lollerbrittenquote:Op donderdag 10 mei 2018 17:25 schreef TheArt het volgende:
Yates was echt wel gigantisch lachwekkend vandaag. Die versnelling sloeg he-le-maal nergens op.
Ach, het bracht nog wat spanning. Met de meute meedoen is ook maar saai, daar win je geen etappes mee.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo gaat het bijna altijd hè, zelden worden ze aan het begin van de klim al ingerekend.
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor Froome. Godverdomme. Blundertje hoor.
Slechts 42 mensen kozen voor O'Connor. Dat vind ik best opmerkelijk.quote:
Geen kenners.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Slechts 42 mensen kozen voor O'Connor. Dat vind ik best opmerkelijk.
Wordt pas 25ste hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goncalves vind ik ook wel opmerkelijk.
Terwijl ik niet eens uitgebreid naar de Tour of the Alps heb gekeken.quote:
Al vijf dagen worden de uitslagen pas laat gepost.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:34 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom is de Giro website zo traag? Moeten de namen overgetypt worden ofzo?
De postduif met de uitslag is onderweg naar Rome.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:34 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom is de Giro website zo traag? Moeten de namen overgetypt worden ofzo?
Ja behalve gisteren, zal wel een foutje geweest zijn. Maar dat het zo lang kan duren...quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Al vijf dagen worden de uitslagen pas laat gepost.
Staat er al op Hans.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Al vijf dagen worden de uitslagen pas laat gepost.
Gras is paarsquote:
Ze gaan eerst even aan de koffie met een krakeling. Daarna aan de pizza.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja behalve gisteren, zal wel een foutje geweest zijn. Maar dat het zo lang kan duren...
+3.18quote:
Mogen we weer Cyclingmole bashen met hun mislukte Wellens-pick?quote:
Dat is inmiddels ook wel weer op een dood paard slaan.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:41 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mogen we weer Cyclingmole bashen met hun mislukte Wellens-pick?
Het spijt me enorm, maar Mani heeft je voor de gek gehouden. Bennett was zijn pick.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:41 schreef Masterminded het volgende:
[..]
(quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:41 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Sam?quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het spijt me enorm, maar Mani heeft je voor de gek gehouden. Bennett was zijn pick.
Ik heb Wellens gekozen en dat was niet puur gebaseerd op Cyclingmole.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het spijt me enorm, maar Mani heeft je voor de gek gehouden. Bennett was zijn pick.
Nee.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zijn jullie ook aan het genieten van de samenvatting van Duinkerke met commentaar van Dirk Belisol?
Dan hebben er weer een hoop mensen een berg geld verloren.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik vertrouwde jequote:Op donderdag 10 mei 2018 17:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan hebben er weer een hoop mensen een berg geld verloren.
Maar dat zijn niet dezelfde picks als die de mensen die ervoor betalen krijgen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan hebben er weer een hoop mensen een berg geld verloren.
Dat is dus puur bedrog?quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar dat zijn niet dezelfde picks als die de mensen die ervoor betalen krijgen.
Zeker.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zijn jullie ook aan het genieten van de samenvatting van Duinkerke met commentaar van Dirk Belisol?
Herkenbaar wel.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zeker.
Maar dat komt omdat ik zo lui ben dat ik niet eens energie heb om te zappen
Nope, slechts 12equote:
Ik ben benieuwd in welke etappe je het klassement gaat vergooien.quote:
Gedeeld 6equote:
Ik ook.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd in welke etappe je het klassement gaat vergooien.
quote:
Wat is er misgegaan? Dat we nu al het subleague klassement in ons voordeel beslist hebben of zo?quote:
quote:
Imgur werkt de hele dag al niet klaphark.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is er misgegaan? Dat we nu al het subleague klassement in ons voordeel beslist hebben of zo?
Kunnen ze allemaal naar de begrafenis van Pappa Pozzato.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze ploeg moet echt uit koers worden gezet.
Met de reguliere subliek hijgt Wielerflits inmiddels in onze nek.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:50 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig staat de elite subleague wel weer gewoon waar hij hoort, ondanks de werken van Koffieplanter.
[ afbeelding ]
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kunnen ze allemaal naar de begrafenis van Pappa Pozzato.
Subleagues met maar 3 deelnemers.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:50 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig staat de elite subleague wel weer gewoon waar hij hoort, ondanks de werken van Koffieplanter.
[ afbeelding ]
Ik ook niet om heel eerlijk te zijn.quote:
Wacht maar tot de volgende rustdag, dan gaat wimderon ook even met de botte bijl aan de gang.quote:
Hij was in orde, niet meer dan dat. Wij verwachten meer.quote:
twitter:giroditalia twitterde op donderdag 10-05-2018 om 17:48:04🚴♂️ @Mitchelton-Scott is the first team to score a 1-2 in an uphill finish at the Giro since Emanuele Sella and Domenico Pozzovivo recorded the same feat in 2008 for CSF - Navigare at Passo Fedaia. #Giro101 reageer retweet
Sella was toen alleen wel een kwartier eerder binnen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:57 schreef Mani89 het volgende:
Hehe.twitter:giroditalia twitterde op donderdag 10-05-2018 om 17:48:04🚴♂️ @Mitchelton-Scott is the first team to score a 1-2 in an uphill finish at the Giro since Emanuele Sella and Domenico Pozzovivo recorded the same feat in 2008 for CSF - Navigare at Passo Fedaia. #Giro101 reageer retweet
Gewoon netjes, gaat goed komen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij was in orde, niet meer dan dat. Wij verwachten meer.
Inderdaad. En morgen gaan we vol voor de ontsnapping.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik sta er 1 plekje boven. Zelfde team ook vandaag.
We hebben er duidelijk veel verstand van
Gewoon de op papier sterkste sprinters opstellen en geen flauwekulletjes met dark horses.quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen weer sprintengenot, listig heuveltje
Boy van Poppel heeft vandaag krachten gespaard.quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon de op papier sterkste sprinters opstellen en geen flauwekulletjes met dark horses.
Er is een niet nader genoemde renner die er al af ligt bij eerste de beste drempel dus ja.. Ik weet niet hoeveel % het isquote:Op donderdag 10 mei 2018 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon de op papier sterkste sprinters opstellen en geen flauwekulletjes met dark horses.
Sella was lachwekkendquote:Op donderdag 10 mei 2018 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sella was toen alleen wel een kwartier eerder binnen.
4km aan 3%quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er is een niet nader genoemde renner die er al af ligt bij eerste de beste drempel dus ja.. Ik weet niet hoeveel % het is
Dat was een paar jaar eerder.quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Sella was lachwekkend
In dezelfde periode had je toch ook die Santi Perez die zo lachwekkend reed in de Vuelta?
Gewoon bovenaan.quote:
quote:
Ze wachten altijd tot het Sportjournaal volgens mij (is nu bezig).quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:51 schreef Faraday01 het volgende:
NOS is weer eens traag, Sporza heeft al 25 minuten een interview met Dumoulin online staan.
Ik ben helaas wat aan het wegzakken nu, 2 dagen bovenaan gestaan maar nu op plek 6.quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb na een beschamend begin ook de weg naar boven ingezet, hopelijk was Chaves geen incident.
twitter:ClaireBricogne twitterde op donderdag 10-05-2018 om 19:30:02Un hélico attendait les coureurs de la Sky pour quitter la Sicile ... Mais Froome était semble-t-il encore au contrôle antidopage quand celui-ci a dû décoller. Les images de @PierreEsquer à retrouver sur @lachainelequipe #lequipeGIRO https://t.co/zfsCRqcc4G reageer retweet
#marginalgainsquote:Op donderdag 10 mei 2018 19:54 schreef Pino112 het volgende:
Renners van Sky gaan met een heli Sicilië af[ afbeelding ]twitter:ClaireBricogne twitterde op donderdag 10-05-2018 om 19:30:02Un hélico attendait les coureurs de la Sky pour quitter la Sicile ... Mais Froome était semble-t-il encore au contrôle antidopage quand celui-ci a dû décoller. Les images de @PierreEsquer à retrouver sur @lachainelequipe #lequipeGIRO https://t.co/zfsCRqcc4G reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |