Jij hebt liever Almere in de eredivisie?quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:04 schreef MTheBassman het volgende:
Hup Almere, flikker dat Roda voor eens en altijd de Juup in.
Het is de minste van twee kwaden. Ideaalbeeld is voor mij echter dat De Graafschap wint tegen Telstar en vervolgens Almere of Roda eruit zal flikkeren.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij hebt liever Almere in de eredivisie?
sparta / roda en nec moeten het komend seizoen twente lastig maken , twente mag niet promoverenquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Lachen toch?quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:07 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
sparta / roda en nec moeten het komend seizoen twente lastig maken , twente mag niet promoveren
Er is nog een ronde, Roda er in ieder geval zo snel mogelijk uitquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:07 schreef remlof het volgende:
[..]
2 seizoenen JL ,daarna faillietquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:12 schreef lord_bono het volgende:
[..]![]()
Cambuur/GAE/de Graafschap met een goed seizoen ook hopelijk.
Kijk eens hoe afgrijselijk diep de haat bij jou zitquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
sparta / roda en nec moeten het komend seizoen twente lastig maken , twente mag niet promoveren
ja, ik heb het liefst Sparta en de Graafschap in de eredivisie. Maar ook liever Roda dan Alfuckingmere.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is de minste van twee kwaden. Ideaalbeeld is voor mij echter dat De Graafschap wint tegen Telstar en vervolgens Almere of Roda eruit zal flikkeren.
ben de grote bek van jullie twente supporters niet vergeten ,wat hadden ze toch een grote bek in de fraude tijden.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijk eens hoe afgrijselijk diep de haat bij jou zit
Wat is deze actquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ALMERE AUGURKENDAM
JLAJLAJLAJAJALJAAJLJLAJAJLA
Kan dit geen mooie nieuwe topicreeks worden? De zoektocht naar de nieuwe club van Drizzt!quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ben de grote bek van jullie twente supporters niet vergeten ,wat hadden ze toch een grote bek in de fraude tijden.
jou gun ik btw wel een fatsoenlijke club
Anders springt 'ie gewoon bij Jojoortje op de bandwagon, gaan ze samen op zoek naar een nieuwe club.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan dit geen mooie nieuwe topicreeks worden? De zoektocht naar de nieuwe club van Drizzt!
Jojoortje is ook nog voor Ajax. Daar heeft DrittzGod een hekel aan.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:32 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Anders springt 'ie gewoon bij Jojoortje op de bandwagon, gaan ze samen op zoek naar een nieuwe club.
Ik heb ook wel eens een hekel aan Ajaxquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jojoortje is ook nog voor Ajax. Daar heeft DrittzGod een hekel aan.
We hebben allemaal wel eens een hekel aan Ajaxquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een hekel aan Ajax
Verwarde supporter genot.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb altijd een hekel aan Ajax.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als ajax supporterquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Achja het is er tenminste nooit saai.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:35 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
We hebben allemaal wel eens een hekel aan Ajax
Genoeg stoeltjes over bij Emmen in het stadionquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Je kan bij Emmen altijd terecht hoor Drizzt
Daaromquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:39 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Genoeg stoeltjes over bij Emmen in het stadion
Dit jaquote:
Denk het wel ja, successupporters heb je overalquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Daaromal zal het bij een eventuele promotie naar de ED wel wat drukker worden. (Hoop ik)
Zat een een verdacht vlekje op haar bril..quote:
Dat helaas ook jaquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:42 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Denk het wel ja, successupporters heb je overal
Gewoon zo'n psychopatisch wijfquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:43 schreef Isane het volgende:
[..]
Als t maar een hart heeft en 37 graden is
Er was in ieder geval meer strijd toen, en werd er vaker raak geschoten.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
40-45 was spannender dan deze wedstrijd.
xdquote:
Je kan deze wedstrijd drie dagen lang laten spelen en het zou nog 0-0 staan.quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:46 schreef remlof het volgende:
Effe Waylon gekeken en het is nog steeds 0-0.
Het is toch nog wel redelijk. Veel strijd.quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je kan deze wedstrijd drie dagen lang laten spelen en het zou nog 0-0 staan.
En dan worden het uiteindelijk penalty’s op zondagavond.quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je kan deze wedstrijd drie dagen lang laten spelen en het zou nog 0-0 staan.
lijkt me dat je het niet over de finales hebt?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:38 schreef bamibij het volgende:
Emmen - Dordrecht en Telstar - De Graafschap
Waar heeft deze man het over?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:38 schreef bamibij het volgende:
Emmen - Dordrecht en Telstar - De Graafschap
Idem, al is het maar vanwege die Azimi met zijn 'premies'.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:51 schreef remlof het volgende:
Ik hoop dat Sparta in de eredivisie blijft en Dordrecht in de juup.
Wat is er lelijk aan Sparta dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
Erg jammer dat het tering lelijke Sparta vandaag onterecht met 1-2 van Dordrecht heeft gewonnen. Ik hoop echt dat het klote Sparta komende zondag degradeert naar de JL
Ik hoop dat dat de finales wordenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
lijkt me dat je het niet over de finales hebt?
Iemand die op twitter (vooral) het darten en voetbal van commentaar voorziet op een ontzettend autistische manier.quote:
Maar je hebt dus niet echt een hekel aan SP ER MA?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iemand die op twitter (vooral) het darten en voetbal van commentaar voorziet op een ontzettend autistische manier.
Wat een debiele voorspellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |