hey leef jij ook nogquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts ik vind je man boobs ook wel lekker dik hoor
Grgr
Iets met 33.quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen idee wie jij bent maar sure ik leef
quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:49 schreef hoechst het volgende:
Zo'n vrouw die op facebook/insta of whatever een foto plaatst dat ze een super dikke kont of tietjes heeft..
En dan een bijzonder pakkende tekst eronder zet als: love fades, friendship remains.....
Die 2dingen hebben vaak totaal niets met elkaar te maken. (Foto en tekst)
Waarom niet gewoon de tekst, kijk mijn tietjes dan....
Ik weet zeker als ik zo'n foto maak met mn kont naar achteren dat die tekst ineens niet meer mooi gevonden wordt.
Dit zie ik dus echt nooit meer he.quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
![]()
Meer dan terechte klacht. Moet ook altijd lachen om niet alleen het stupide gedrag van dit soort Instagram tutjes maar vooral hun gezichtsuitdrukkingen zoals de welbekende "duckface' omdat ze dan denken dat ze zwoel en sexy overkomen omdat....de Victoria secret modellen (waar ze dus alles vanaf kijken) het ook doen.
[ afbeelding ]
Zelfs onze Hockeysters doen hier aan mee!
[ afbeelding ]
Jij bent toch Asian?quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts ik vind je man boobs ook wel lekker dik hoor
Grgr
lekkere ass, zou doenquote:Op donderdag 10 mei 2018 18:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
![]()
Meer dan terechte klacht. Moet ook altijd lachen om niet alleen het stupide gedrag van dit soort Instagram tutjes maar vooral hun gezichtsuitdrukkingen zoals de welbekende "duckface' omdat ze dan denken dat ze zwoel en sexy overkomen omdat....de Victoria secret modellen (waar ze dus alles vanaf kijken) het ook doen.
[ afbeelding ]
Zelfs onze Hockeysters doen hier aan mee!
[ afbeelding ]
Rtquote:Op donderdag 10 mei 2018 22:15 schreef Myrr het volgende:
Kun je misschien door middel van beeldmateriaal toelichten waar je het precies over hebt?
haha mad dat je een oude verlepte kont hebtquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:14 schreef Lenny77 het volgende:
#niceday#workout#atthegym#fitgirl#nofat#pink#bigbum#girlpower etc etc
Dit doe ik serieus. Haters gaan hatenquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:14 schreef Lenny77 het volgende:
#niceday#workout#atthegym#fitgirl#nofat#pink#bigbum#girlpower etc etc
Waarom?quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit doe ik serieus. Haters gaan haten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |