SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgebreide informatie over de etappes en alles rondom de Giro vindt u in de Garibaldi
De tijdslimiet:
http://www.velofacts.com/(...)imit-calculator.html
D'n Twitter:
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/TourDeJose
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/NOSwielrennen
https://twitter.com/wisculturig
TV:
U kunt voor deze Giro terecht bij bij het Home of Cycling, Eurosport. Hier kunt u elke dag luisteren naar de werken van Jeroen Vanbelleghem, bijgestaan door een kundige co-commentator. Bent u fan van Buren dan kunt u dagelijks rond 17:30 inschakelen op EEN, want die hebben ook dit jaar geen beelden. Wel kunt u in de laatste week van de Giro inschakelen op de Belg voor de Balwaaze Belgijum Toer. Wat Eurosport betreft is het natuurlijk nog wel even afwachten of er geen motortje rijden is in een weekend, maar dan kunt u alsnog terecht op de Eurosport PLAYER.
Spelen:
Scorito: Nee - Voor de FOK!kers zonder principes die toch mee willen doen
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2018 #2 - Voorjaarsklassiekers
Pick'em spel: SPT / Het Giro d'Italia 2018 Pick'em spel
Sportpools: https://www.sportpools.net/ Subleague: FOK! Subleague (ww: FOK!)
Cyclingmaster: De fabelachtige FOK! Subleague (ww: jellevanendert)
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Gelukkig doen ze wel het Midden-Oosten aan in belangrijke wedstrijden.quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:23 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wielrennen is eigenlijk zo'n walgelijke wittemannensport. Een groot feest van de witte suprematie. Ik vind dat elk ras gelijk moet worden gerepresenteerd.
Nou ja, gelukkig?quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze wel het Midden-Oosten aan in belangrijke wedstrijden.
40-45.quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:28 schreef Ferdii het volgende:
Hoeveel km voor het eind begint de beklimming?
Officieel 15, maar het loopt al omhoog als ze nog 40km moetenquote:Op donderdag 10 mei 2018 15:28 schreef Ferdii het volgende:
Is imgur weer kaputska ja?quote:
Vanaf 40km gaat het omhoog. De echt klim is 14km.quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:28 schreef Ferdii het volgende:
Ik zie wat je hier probeert te doen maar als witte man mag je natuurlijk geen kritiek hebben op* andere sporten met eventueel een dominantie van een ander ras. Mondje dicht en ken je plek.quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:24 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik vind dat ook bij hardlopen en basketbal :’(
Daarom, vooraan draaien ook niet al te veel man mee.quote:
Oke oke, ik snap dat witte mannen altijd priviliged zijn en niet kunnen worden gediscrimineerdquote:Op donderdag 10 mei 2018 15:31 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik zie wat je hier probeert te doen maar als witte man mag je natuurlijk geen kritiek hebben over andere sporten met eventueel een dominantie van een ander ras. Mondje dicht en ken je plek.
Kritiek hebben over is sowieso verboden door de grammaticapolitie.quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:31 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik zie wat je hier probeert te doen maar als witte man mag je natuurlijk geen kritiek hebben over andere sporten met eventueel een dominantie van een ander ras. Mondje dicht en ken je plek.
Sprintje tegen Modolo?quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
De kopgroep gaat ruim vooruit blijven inderdaad, dat heeft Nattekat uitstekend gezien.
Al geef ik Mareczko zo ook nog wel een klein kansje op de Etna.
Bennett, die werd eergisteren immers 44equote:
Als witte hetero man bied ik hier mij mijn nederige excuses voor aan. "over"quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:35 schreef Monolith het volgende:
eso verboden door de grammaticapolitie.
quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:36 schreef skysherrif het volgende:
Maargoed iemand had een linkje naar reddit vgm waar een vod kwam voor de finale waardoor je niet gespoilerd werd, kan diegene dat nog eens linken?
quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)italia_stage_4_2uwt/
Hier hebben ze praktisch altijd de laatste kilometers en nooit spoilers (buiten de reacties maar die hoef je niet te zien)
Wat is er met hem gebeurd, ik schakel net in.quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:37 schreef Szura het volgende:
De altijd vervelende Froome op achterstand
Laten we dat gewoon een keertje doen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Natuurlijk kun je nog verder fietsen. Gewoon tot midden in de krater.
[ afbeelding ]
Gaat Lopez doenquote:Op donderdag 10 mei 2018 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Na 20 kilometer klimmen nog acht kilometer aan 10%, ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Laten we dat gewoon een keertje doen.
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Na 20 kilometer klimmen nog acht kilometer aan 10%, ik zie het probleem niet.
Gaan het toch niet redden.quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:39 schreef Nattekat het volgende:
Ciccone niet in de kopgroep?
*insert veel gescheld*
Erg jammer inderdaad, anders had ie gewonnen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:39 schreef Nattekat het volgende:
Ciccone niet in de kopgroep?
*insert veel gescheld*
Jawel hoor.quote:
Karsten krijgt de hele tijd appjes van mensen die wel verstand hebben van wielrennen.quote:
Nee, witte "cultuur" kun je je natuurlijk niet toe-eigenen. In principe zou een zwarte man een witte man gewoon mogen vermoorden vanwege zijn huidkleur want dit heeft hij meer dan verdient met zn walgelijke voorouders.quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oke oke, ik snap dat witte mannen altijd priviliged zijn en niet kunnen worden gediscrimineerd
Maar als PoCs ineens gaan wielrennen is dat dan ook geen cultural appropriation?
Hoezoquote:Op donderdag 10 mei 2018 15:45 schreef Tjacka het volgende:
wollah
aru gaat toch wel winnen van bennet
Prima weggetje hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
wollah niequote:Op donderdag 10 mei 2018 15:45 schreef Tjacka het volgende:
wollah
aru gaat toch wel winnen van bennet
Hier gaat iets ongelofelijk mis.quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:46 schreef Aguero het volgende:
[..]
Prima weggetje hoor.
[ afbeelding ]
https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656
Als ze over de Finestre kunnen dan moet dit toch ook mogelijk zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:46 schreef Aguero het volgende:
[..]
Prima weggetje hoor.
[ afbeelding ]
https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656
Het valt niet mee om mee te babbelen met iemand die nauwelijks contact kan maken.quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens! Babbelt prima mee met Jeroen.
quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:52 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Het valt niet mee om mee te babbelen met iemand die nauwelijks contact kan maken.
Ik wou dat Adriaantje mijn opa was.quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Welke superlatieven heb je dan over voor Adriaantje?
Omdat de UCI in Zwitserland zit.quote:
Het hoofdkwartier van de UCI zit in Zwitserlandquote:
Woorden schieten tekortquote:Op donderdag 10 mei 2018 15:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Welke superlatieven heb je dan over voor Adriaantje?
'quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit de UCI in Zurich of in Lausanne?
Dat zit in Aiglequote:Op donderdag 10 mei 2018 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
zeistquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er iets mis met Aigle?quote:
Martin schijnt er al vaak gestaan te hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
Die muur links is Israel jaloers op.
quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
Hoofdkwartier van golfplaten.
Die muur links is Israel jaloers op.
Tomquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:02 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat heet Thomas dekker eigenlijk voorspelt?
37 graden Celsius naar ik aanneem, anders gaat het niet goed met hemquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:02 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat heet Thomas dekker eigenlijk voorspelt?
Thomas Dekker is dus een soort Gert Jakobs?quote:
Dekker ging naar de hoeren, Jakobs reed hoerenquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Thomas Dekker is dus een soort Gert Jakobs?
Dat zou niet best zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niks mis met Gertjequote:Op donderdag 10 mei 2018 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom die negatieve smiley? Toch niks mee mis?quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:06 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Karsten ontpopt zich langzaam tot mijn favorie commentator op dit moment
goeie koppel welquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:06 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Karsten is best leuk als hij uit het aura van de robot naast hem treedt
Gertje was een baas toen hij net op TV was, maar veel minder leuk toen hij zichzelf veel te bewust werd van zijn bekendheid enzoquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis met Gertjejammer dat hij nauwelijks meer op TV komt
Kieft kan dat altijd goed duidenquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gertje was een baas toen hij net op TV was, maar veel minder leuk toen hij zichzelf veel te bewust werd van zijn bekendheid enzo
Net als JayJay Boske, die 'debuteerde' met het WK rugby en dat heel leuk deed, en daarna overal met z'n hoofd op TV kwam
Was JayJay niet toen al daarvoor bekend door allerlei andere dingen?quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gertje was een baas toen hij net op TV was, maar veel minder leuk toen hij zichzelf veel te bewust werd van zijn bekendheid enzo
Net als JayJay Boske, die 'debuteerde' met het WK rugby en dat heel leuk deed, en daarna overal met z'n hoofd op TV kwam
Die anekdotes en Nederlandpromotie van Gert kenden we na 1 week ook wel.quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij was hij toen alleen oud-rugbyer ipv presentator/analyst van allerlei zaken, maar ik kan me vergissen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was JayJay niet toen al daarvoor bekend door allerlei andere dingen?
Waar is die gif dat Derksen Jakobs eraf rijdt op een klim? Met die sigaar?quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Roadtrippers en de Fukkers op Veronica deed hij daarvoor alquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij was hij toen alleen oud-rugbyer ipv presentator/analyst van allerlei zaken, maar ik kan me vergissen.
Op een bepaald moment was Gertje helaas door z'n anekdotes heen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is ook geen negatieve smiley toch, meer een van een soort verbouwereerdheidquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom die negatieve smiley? Toch niks mee mis?
Werkelijk waar nooit van gehoord, vandaar misschien.quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Roadtrippers en de Fukkers op Veronica deed hij daarvoor al
Deed veel met vloggen etc, dat zijn ook vlog programma's.quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Werkelijk waar nooit van gehoord, vandaar misschien.
Tuurlijk niet 2 minuut is niks op zoon klimquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Zijn er al anderen zo wijs om te concluderen dat de kopgroep het gaat halen?
Dat is verwarrend, want in principe gebeurd dat alleen bij Gesinkquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:13 schreef PSVCL het volgende:
Ze moeten de wielrenners duidelijk aangeven met pijltjes ofzo
Gelukkig wordt dit bij Gesink al gedaanquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:13 schreef PSVCL het volgende:
Ze moeten de wielrenners duidelijk aangeven met pijltjes ofzo
Als de grote mannen in het peloton aangaan is dat gat zo dichtquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Zijn er al anderen zo wijs om te concluderen dat de kopgroep het gaat halen?
quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Gelukkig wordt dit bij Gesink al gedaan
Ligt er aan wanneer de klassementsmannen los gaan. Er zitten prima klimmers in de kopgroep; die gaan straks sneller dan de knechten in het peloton.quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet 2 minuut is niks op zoon klim
Je ziet inderdaad vaak dat een relatieve kleine voorsprong op de klim alsnog genoeg blijkt te zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ligt er aan wanneer de klassementsmannen los gaan. Er zitten prima klimmers in de kopgroep; die gaan straks sneller dan de knechten in het peloton.
UCI zit in Zwitserland geloof ik, kan iemand dat bevestigen?quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is die boete in Zwitserse Frank?
Omdat de FIFA in Zwitserland zit.quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik denk omdat de italiaanse lire slecht staat.quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
klopt maar NEC is echt lachwekkendquote:
Beste trainerswissel ooit.quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
klopt maar NEC is echt lachwekkend
laten we hopen dat volgend jaar de Sparta mars nog te horen is, want Emmen of Dordt is echt niks
Doe mij er maar een van die twee bij, meer kans voor Fortuna om niet laatste te wordenquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
klopt maar NEC is echt lachwekkend
laten we hopen dat volgend jaar de Sparta mars nog te horen is, want Emmen of Dordt is echt niks
Woonwagenkampgodenquote:
Dordt > Fortunaquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Doe mij er maar een van die twee bij, meer kans voor Fortuna om niet laatste te worden
Ja precies, had DLC wel beter verwachtquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij reed net wel op kop, maar dat doet Haig ook al lang en die rijdt nog steeds op kop.
Misschien dat ie Vroem nog even moet assisteren. Zodat Henao voor de eventuele ritzege kan rijden.quote:
2 miljoen well spent.quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja precies, had DLC wel beter verwacht
Molletje ook. Walgelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja precies, had DLC wel beter verwacht
Mareczko wintquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien dat ie Vroem nog even moet assisteren. Zodat Henao voor de eventuele ritzege kan rijden.
Je bent welkomquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:28 schreef Tagliano het volgende:
Inschakelen en reclame zien
Uiterst genot
Dat is me vandaag al drie keer overkomenquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:28 schreef Tagliano het volgende:
Inschakelen en reclame zien
Uiterst genot
Zijn lobby is al lang verleden tijd johquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tekst en uitleg graag van Heywoodu
Koop die player danquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lange klim dus dan nemen ze 30km met een kilo zout want het duurt lang.quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeker ja, anders gaat ie straks achter Woeds eindigen in het GC, da's niet de bedoelingquote:
Met een gevaarlijke aankomst.quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:33 schreef Max23 het volgende:
We krijgen zo nog Bobbie die de laatste km gaat uitleggen
Als LL straks nog kilometers vol door trekt, is er weinig eer aan te behalen voor Chavitoquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Chavito moet er straks meteen aan beginnen, anders baart zijn coup een muis.
Voor wel meer dan alleen water overigens.quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:34 schreef Szura het volgende:
Gesink verspilt water, in Afrika doen ze daar een moord voor
jaquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ja en zometeen zakt ie terug en is ie weg
Welneequote:Op donderdag 10 mei 2018 16:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ja en zometeen zakt ie terug en is ie weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |