Ze willen zo lang mogelijk meerdere pionnen voorin het klassement houden en in zo'n ____/ rit zal hij waarschijnlijk nog weinig tot niets hoeven doen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is uiteindelijk ook gewoon knecht van Chaves en Yates
Daar was vorig jaar wel een leuke discussie over.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:51 schreef Smoofie het volgende:
Met apen bedoel ik trouwens dat ze bewegen als apen, voordat er iemand de race card gaat spelen
Op 1 of andere manier heb ik Chavito eruit gegooit voor Kangert. Geen idee waarom.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze willen zo lang mogelijk meerdere pionnen voorin het klassement houden en in zo'n ____/ rit zal hij waarschijnlijk nog weinig tot niets hoeven doen.
volgend jaar sturen we gewoon thierry, met het pakkende 'mag die microfoon aan'quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:51 schreef Smoofie het volgende:
Waylon..die act is echt. Dan heb je een goed nummer en kun je bijv met een motor opkomen..ga je staan met wat dansende apen met een nepgitaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Italië had vorig jaar terug ook een dansende aap op het podium.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:51 schreef Smoofie het volgende:
Waylon..die act is echt. Dan heb je een goed nummer en kun je bijv met een motor opkomen..ga je staan met wat dansende apen met een nepgitaar
Prima training zou ik zeggen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:54 schreef Mansjester het volgende:
Ik wilde vandaag zelf een rondje fietsen maar was te lui. Ik eet daarom nu maar een tosti met 3 plakken kaas en 2 plakken ham (het moest op)
Gewoon een paar lekkere wijven het podium op gooien.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:51 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben ook team Kangert vandaag.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier heb ik Chavito eruit gegooit voor Kangert. Geen idee waarom.
In je eentje fietsen is ook niet echt leuk. In je eentje tosti's eten daarentegen wel.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:54 schreef Mansjester het volgende:
Ik wilde vandaag zelf een rondje fietsen maar was te lui. Ik eet daarom nu maar een tosti met 3 plakken kaas en 2 plakken ham (het moest op)
Jinxenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |