Dat zegt niet zoveel bij Dumoulin, heb hem nog nooit horen zeggen dat hij goede benen had, volgens mij..quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:51 schreef TLC het volgende:
Gisteren zei Tom al dat ie geen goede benen had, zou daarom Sam voorop mogen rijden ?
#viesdikquote:Op donderdag 10 mei 2018 14:55 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik eet een boterham met omelet en kaas als een goor varken
De enige timing die voor Tom geldt is de ITT.quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tom zei toch dat hij gisteren weer totaal verkeerd timede
Komen jullie ook?twitter:Nuldettig twitterde op donderdag 10-05-2018 om 00:12:34Hi there, vrijdee the elevent of mee Ajax wil play a friendly metsj Against ekiptian superclub El Ali. In the hatsa bin sajed steedium in aboe dabie. Kom toe the steedium en support us in the bik Frendlie akenst El Ali. https://t.co/me5o1tiETA reageer retweet
Ja, dat lijkt me nou echt een feestje.quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:58 schreef wimderon het volgende:
Komen jullie ook?twitter:Nuldettig twitterde op donderdag 10-05-2018 om 00:12:34Hi there, vrijdee the elevent of mee Ajax wil play a friendly metsj Against ekiptian superclub El Ali. In the hatsa bin sajed steedium in aboe dabie. Kom toe the steedium en support us in the bik Frendlie akenst El Ali. https://t.co/me5o1tiETA reageer retweet
quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:58 schreef wimderon het volgende:
Sunfield somt de meest interessante namen even op uit de kopgroeptwitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 10-05-2018 om 14:54:03Interessante situatie in de Giro. Grote groep (30 man) vooruit, 3 minuten voorsprong op het peloton. In de kopgroep oa Ulissi, Oomen en Gesink. reageer retweet
cc: Rellende_Rotscholiertwitter:DigitalNomadPCS twitterde op zondag 06-05-2018 om 14:37:18Added to bucketlist. Visiting Israel #giro101 reageer retweet
Roze pleistersquote:Op donderdag 10 mei 2018 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat Campenaerts het roze nog pakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:02 schreef Max23 het volgende:
RIP DurbieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat een Palestijn een brandende autoband naar z'n hoofd gooit.quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:02 schreef wimderon het volgende:
cc: Rellende_Rotscholiertwitter:DigitalNomadPCS twitterde op zondag 06-05-2018 om 14:37:18Added to bucketlist. Visiting Israel #giro101 reageer retweet
quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:02 schreef Max23 het volgende:
EmmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Dan zou darten ook een eigen subforum moeten hebben toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |